Perspectiva autorului
A avut o calatorie lunga pana in Spania si a avut timp sa se gandeasca la tot ce s-a intamplat. In capul ei era numai razbunare .Sa se razbune pe toti cei care i-au facut rau.
Avea sa se duca la sora ei geamana. Stia adresa de cate ori vorbeau la telefon ,dar o chinuia gandul ca o sa trebuiasca sa-i dea vestea despre tatal ei.
Bate la usa si Adela ii deschide uimita.
Perspectiva Alexiei
- Buna ,surioara . Ce bine imi pare sa te vad ! si sarim amandoua in bratele celeilalte. A fost un moment unic. Sa iti revezi sora dupa atati ani in care vorbeam cu ea numai la telefon.
-Hai intra! Ce e cu tine aici?
-Avem multe de discutat,surioara. Am nevoie de ajutorul tau.
- Ce s-a intamplat ?Incepi sa ma speri.
-E vorba de tatal nostru.
-Ce s-a intamplat cu tata? Vorbeste ,te rog . Nu o mai lua pe ocolite.
-A murit ! Tatal nostru nu mai este .
Au urmat doua ore intense in care i-am spus tot ce s-a intamplat detaliu cu detaliu. Se crease si in suflet ei o ura ,acelasi sentiment pe care il simteam si eu.
-Chiar in seara in care tata a murit am aflat ca sunt insarcinata . Iti dai seama Ade? Sunt insarcinata cu copilul pe al carui tata il iubesc si il si urasc in acelasi timp.
-Nu ,asta trebuie sa fie un cosmar. Cat ai suferit ,surioara.
-Vreau sa ma ajuti . Vreau sa ma razbun pe toti ,dar nu acum . Trebuie sa am grija de acest copil care e singurul motiv ce ma mai tine in viata. Dupa ce voi naste ma voi ocupa de tot. Promite-mi ca orice s-ar intampla vei avea grija de copilul meu. Daca eu voi pati ceva si o sa ajung la tata ,tu o sa termini nu razbunarea sub identitate mea. Promite-mi asta ,te rog!
- Iti promit!
Timp de 11 luni ..... Am reusit sa fiu cat de cat fericita ,mai ales ca am dat nastere celei mai minunate fiinte ,fiica mea ,Sofia. In tot acest timp ,am construit pas cu pas ,detaliu cu detaliu tot ce urma sa fac.
Primesc o scrisoare anonima :,, Daca vrei ca fiica ta sa nu pateasca nimic ,ne vedem in parcul abandonat de la marginea orasului. Sa vii singura ''
Nici nu m-am gandit mult si am plecat.
Mergand prin parc sunt intampinata de Daniel ce tinea indreptat spre mine un pistol.
-In sfarsit , cațea. Cat timp am asteptat asta. Sa te am asa in fata mea. Nu stii ce senzatie frumoasa imi provoaca.
- Tu!? Ce cauti aici?
-Am venit sa termin ce am inceput acum 11 luni . Si simt cum o pata rosie imi tasneste din burta si aud o alta impuscatura ,dar nu eram tot eu cea lovita ci el .Ma intorc si o vad pe Adela si imi amintesc ca lasasem scrisoarea in dormitorul meu. Simt iar cum un glont patrunde in mine si ma prabusesc . Atunci primeste si el 3 gloante si cade . Adela se apropie de mine.
-Nu o sa mori .Trebuie sa fii tare. Rezista te rog. Nu pot sa te pierd si pe tine.
-Ai grija de fiica mea si du la capat razbunarea. Sunt sigura ca ei au trimis sa ma omoare. Spune-i fiicei mele o iubesc si mereu o voi iubi.
Perspectiva Adelei
Si sora mea a inchis ochii si a devenit un inger ce sigur ma va sprijini .De acum nu mai sunt Adela Dantes ci Alexia Dantes. Incepand din acest moment Adela Dantes este moarta ,iar Alexia e mai vie ca niciodata.
Sora mea a avut grija sa-mi lase totul clar .Aveam poze cu toti inamicii ce aveam sa-i infrunt si stiam tot despre ei ca si cum am trait o viata cu ei.
Mauricio ,cel mai bun prieten al meu pe care il consider un frate ii cunoaste la fel de bine si e dispus sa ma ajute cu tot.
Dupa 5 zile..
-In sfarsit inapoi in tara. M-am intors mai bogata ca niciodata dupa afacerile mele din Spania si in toata perioada de 11 luni mi-am construit cea mai mare si frumoasa casa din tara.
- Si ce ai de gand sa faci acum Adela?ma intreaba Mauricio.
-Trebuie sa ii vad . Ce zici de o vizita surpriza?
-Tu du-te cu Sofia acasa . Eu nu o sa ratez sa vad reactiile lor cand ma vor vedea.
Ajung la vechea mea casa. Imi era dor .Pasesc spre usa si un sentiment de nostalgie ma invaluie. Toate amintirile ale copilariei mele erau acolo.
Intru in casa si servitoarea anunta ca cineva o cauta.
Clar era cel mai tare moment . Am disfrutat la maxim vazand cum cei trei se apropie de mine ,Max ,Ester si Nicoleta ma priveau uluite ,ele crezand ca au omorat-o pe Alexia Dantes.
-Tu trebuie sa fii Adela,sora geamana a Alexiei.
- Va inselati doamna. Sunt chiar eu,Alexia! Sora mea Adela a murit impuscata acum 5 zile. Ma bucur sa va revad . Ester si Max ,va felicit pentru casatoria voastra. Faceti un cuplu foarte frumos.