Perspectiva Adelei
Am deschis plicul si pe o foaie scria de calculator,,STIU CINE ESTI CU ADEVARAT''.
-Nu se poate! zic eu panicata dupa ce citesc ce scria pe plic.
-Ce scrie Adela?ma intreaba ingrijorat Mauricio si ii intind plicul.
-Cineva stie ca nu sunt Alexia,dar cine?
-Crezi ca Nicoleta sau Ester?
-Nu,sunt sigura ca e altcineva. Cele doua sunt prea convinse ca sunt Alexia.Trimite acest plic sa il examineze cineva si vreau rezultatul cat mai repede.
-Bine,dar acum unde pleci.
-Trebuie sa ma vad cu o veche prietena.
-Cu Irina?
-Da,mi-e asa dor de ea. Eram cele mai bune prietene.
Irina era o tipa destul de nebuna,dar in sens pozitiv si mereu cand vorbesti cu ea iti da o stare asa buna. Sunt curioasa daca s-a mai schimbat de cand am vazut-o,dar sper ca nu. Intotdeauna m-a sprijinit si imi era o adevarata prietena.
-SURPRIZA! ii zic eu cand imi deschide usa.
-Adela?
-Chiar ea.
-Nu pot sa cred. Mi-a fost asa dor de tine!spune ea si imi sare in brate.
-Ai de gand sa vorbim in usa sau ma lasi sa intru?
-Au,scuze.
Mda,nu se schimbase deloc. A ramas aceeasi fata nebuna cu ochii verzi si parul lung si blond si cu privirea ei cristalina.
-De ce ma privesti asa? o intreb eu vazand ca se uita insistent la mine.
-Inca nu pot sa cred ca te-ai intors,a trecut atata timp,dar tot ai ramas prietena mea cea mai buna. Si Alexia,sora ta ce mai face?
Ii arunc o privire trista.
-S-a intamplat ceva?
-Din pacate da.
A urmat o discutie lunga cu lacrimi si i-am povestit Irinei tot,chiar si despre setea mea de razbunare si despre ce urma sa fac in continuare.I-am spus si de Max si ceea ce se intamplase la cabana,absolut tot. Toata viata mea de cand o stia pana acum a fost urata,iar ea ramasese fara cuvinte si m-a luat in brate spunandu-mi,,imi pare rau''.
-Daca ai nevoie de orice poti sa-mi ceri. Te ajut cu ce vrei,imi spune ea.
-Nu vreau decat sa primeasca ceea ce merita si sa fiu fericita cu Max.
-Il iubesti,nu?
-Da,cred ca asta e pedeapsa mea pe care o merit,dar nu pot sa ma impotrivesc pentru ca nu-i pot porunci inimii.Si tu,cu viata sentimentala cum merge?
-Tocmai m-am despartit de iubitul meu,adica fostul.
-Ah,imi pare rau.
-Stai linistita,abia asteptam.Nu stiu cum de am acceptat sa fiu cu el. O mica greseala,dar gata.
-A,ce usor e la tine,de cand te stiu tu nu tineai la relatii,te invidiez pentru asta.
-In schimb tu ai niste sentimente foarte frumoase pentru persoana iubita.
-Mda,acum am o alta problema,trebuie sa aflu cine mi-a trimis acea amenintare,avertizare sau ce o fi,inainte sa devina o problema si mai mare.
-Te-as ajuta,dar nu am cum.
-Stiu,stai linistita.
Mi se aude telefonul in semn ca am primit un mesaj.Era Max care imi scria ca trece sa ma ia de acasa mai tarziu.
-Max?ma intreaba Irina.
-Da,cum ti-ai dat seama?
-Zambetul te-a dat de gol.
......
-Si de data asta unde ai de gand sa ma duci? il intreb pe Max cand ma urc in masina.
-Pai voiam sa te rapesc si sa fug cu tine departe,dar am zis ca las asta pentru mai tarziu,acum vreau sa-ti arat ceva.
-Haha,ce amuzant esti. M-ai facut curioasa.
Am mers cam doua ore pana am ajuns la un hotel foarte luxos.
-Nu e ceea ce crezi tu,imi spune el vazundu-ma ca il privesc oarecum nervoasa.
M-a legat la ochi si m-a luat in brate pana am ajuns intr-un loc si m-a asezat pe un leagan mare.Mi-a luat esarfa de la ochi si am ramas uimita cand am vazut unde eram.
-La mare?
-Da,imi spune el incantat.
Era adevarat ca nu am mai vazut marea de cativa ani si ma simteam asa bine si era un sentiment aparte sa aud valurile,iar cand am pasit spre apa m-am reincarcat cu o energie minunata.
-Si?Cum ti se pare?
-Imi vin in minte doar 2 cuvinte-TE IUBESC-.Multumesc muuuult de tot.
-Si eu te iubesc,frumoasa mea.
Si ne-am sarutat cam un minut fara oprire si am stat imbratisati pana la apus pe plaja.Era asa de bine ,de parca toate probleme disparuse,dar ma simteam prost ca il mint si ca nu stie cine sunt cu adevarat. Gandul asta nu-mi da pace. Trebuie sa-i spun ca nu sunt Alexia,nu vreau o relatie in minciuna,dar asta ar putea afecta-o.
Noaptea am stat la hotel unde am facut dragoste cu o pasiune imensa si ne-am daruit unul pe altul.Eram fericita,da,chiar eram fericita.
-Chiar trebuie sa plecam?ma intreaba el cand ne urcam in masina.
-Oricat de frumos a fost,avem o multime de lucruri de facut,iar maine se deschide firma mea de parfumuri.
......
La eveniment au participat o multime de persoane importante si desigur ca nu au lipsit nici cele doua vipere,Ester,Nicoleta si sotul ei Bruno. Am numit-o official pe Nicoleta vicepresedinta cu planul meu bine pus la punct.
Mai primisem inca doua mesaje in care scria-ADELA DANTES STIU CINE ESTI- , -NU O SA-TI MEARGA-. Si cel mai rau e ca nu puteam sa aflu nimic.
Max i-a trimis actele de divort lui Ester pe care le-a semnat dupa ce a fost in tribunale cu ea. Asa au trecut doua luni in care m-am bucurat din plin de relatia mea cu Max.
A inceput sa se obsinuiasca si el cu gandul ca Mauricio imi e doar un prieten bun.
Azi a venit cu un buchet mare de vreo 35 de trandafiri.Stia ca sunt forile mele preferate si ca ador sa primesc astfel de detalii.
-Vreau sa te muti la mine in casa,ii spun eu.
-Nu pot sa stau in casa ta,Alexia.Stau bine la Alex si iti promit ca o sa muncesc si o sa cumpar o casa doar pentru noi doi.
-Nu e nevoie.Putem sta aici.
-Nu sunt un intretinut,Alexia.
-Bine,cum zici tu.
Si in timp ce ne sarutam coboara Ana cu Sofia in brate fara sa-si dea seama ca era si Max in casa si ca nu stia de fetita.
-Domnisoara,Sofia e gata de plimbare! spune ea si apoi ma priveste panicata cand vede ca e Max cu mine.
-Cine e ea?