3.Saruti bine pentru un bodyguard

6.7K 296 1
                                    

Perspectiva Alexiei
Si de acum iti va fi soferul ,bodyguard-ul tau ,pe scurt umbra ta.
-Tata,nu am nevoie de nimeni.Stiu sa am grija de mine si singura.
-De cand am crescut cu firma si am inceput sa batem concurenta ,nu mai e asa sigur sa umblam asa singuri pe strada ,asa ca fara discutii il vei accepta pe Max. Eu am deplina incredere in el si stiu ca va avea mare grija de tine,spune el.
          Imediat dupa cina ma pregatesc sa ies in club cu niste prietene. Optez pentru o rochie neagra mulata si sexy sau una violet si putin larga. Iau rochia neagra si ma indrept spre masina. Ma urc si pornesc motorul cand dintr-o data..
-Aveati de gand sa plecati fara mine?spune Max aparand din spate cu o privire patrunzatoare.
-Tu ce dracu ai de gand sa faci ?Nu cred ca tata te plateste sa ma speri.spun eu nervoasa.
-Nu am avut aceasta intentie domnisoara .Imi cer scuze,dar de acum inainte sa imi spuneti unde mergeti.
-A ,deci de acum daca am de gand sa ma duc la un hotel sa mi-o trag cu unu ,ar trebui sa te iau cu mine?! Da ce ,nu mai sunt filme bune la TV?
-Nu m-am referit la asta domnisoara daca sunteti de acord merg cu dumneavoastra oriunde numai sa va stiu in siguranta,spune el.
-Pe tine te doare undeva de siguranta mea ,vrei doar banii tatalui meu.
-Asta nu e adevarat ,nu toti suntem asa domnisoara.
-Acum ce vrei sa spui? Ca sunt disperata dupa bani? spun eu nervoasa
-Nu ma intelegeti gresit,vorbeam de mine.Va rog urcati in masina pe banca din dreapta.
-Ce? Nu ma lasi nici sa conduc? Crezi ca am intentia sa ma sinucid cu tine in masina?
-Nu,e pentru siguranta.
-Halal siguranta.
Ajunsi acolo ,ii arat domnului de la intrare buletinul sa vada ca am peste 18 ani.
-Ce ?Acum o sa intrii cu mine? Crezi ca o sa abuzeze vreunul de mine?
-Orice e posibil,domnisoara.
-Hey ,amiga! Cat ma bucur sa te vad! spune Camila,una dintre prietenele mele.
-Si barbatul ala sexy cine e? intreaba cealalta ,Ana.
-E bodyguardul meu.
-Si nu ai putea sa ne faci cunostinta ,spune ea cu un zambet provocator pe fata.
-Nu e prea prietenos,spun eu ca si cand nu as fi geloasa.
Am dansat pana tarziu si am baut atat de mult incat nu imi mai simteam picioarele.
Cand am vazut ca Ana incepe sa danseze cu Max m-am dus imediat la el.
-Cred ca e timpul sa plecam! spun eu si incep a-mi pierde cunostinta.
*Perspectiva lui Max*
Imi lesina in brate si o duc imediat la masina. O intind pe banca din spate si cand sa plec ma trage spre ea.
-Stai. Nu pleca.Saruta-ma te rog,am nevoie sa ma saruti ,ma roaga ea.
Ma apropi incet de ea incercand din rasputeri sa ma abtin,dar e in zadar. E asa frumoasa si atractiva ,iar copilariile ei ma atrag si mai mult si ne infundam intr-un sarut adanc.
-Saruti bine pentru un bodyguard!spune ea
Atunci ma indepartez si ma indrept spre bancheta din spate constientinzand ce greseala facusem,iar ea adoarme din nou.
Ajungem acasa pe la ora 3 dimineata si ma indrept spre camera ei cu ea in brate. Ma simtea asa bine sa o simt asa aproape de mine. O asez in pat ,o invelesc si ma indrept spre camera mea. Atunci imi apare in fata Ester.
-Ce e cu tine la ora asta pe aici?ma intreaba ea.
De cand a ajuns in casa asta a incercat sa ma seduca ,dar nu am putut sa simt nimic pentru ea ,chiar daca era frumoasa nu ma atragea in niciun fel.
-Am adus-o pe domnisoara Alexia acasa.
-Aaa,nu ma intereseaza nimic ce are legatura cu fetiscana aia . Nu ai vrea sa vii putin pe la mine prin camera?Sa ne simtim un pic bine?Cred ca a fost foarte naspa sa-ti petreci seara cu vipera aia,spune ea.
-Nu a fost deloc naspa ,ba chiar m-am distrat si acum te rog sa ma lasi sa ma duc la culcare .Nu am chef de nimeni acum ,ii spun eu abtinandu-ma sa nu o plesnesc.
Plec de langa ea lasand-o cu ochii in soare.
Trebuie sa recunosc ca m-a epuizat Alexia,dar pentru nimic in lume nu o voi lasa singura.
Ma asez pe pat incercand sa adorm cand se aude deschizandu-se usa si obisnuit sa dorm cu pistolul langa mine il indrept spre persoana care statea acolo.Vazand ca e Alexia ascund repede pistolul observand ca s-a speriat.
-Acum vrei sa ma omori? spune ea cu zambetul pe buze.
-Imi cer scuze,nu am vrut ..obisnuinta e de vina.Ce cauti aici?
-Nu pot sa dorm,am cosmaruri. Pot sa dorm langa tine?spune ea .
Ii fac loc si semn sa se aseze si ma asez si eu ,dar cu un pic de distanta intre noi.
Dimineata ne trezim imbratisati.
-Ia mana de pe mine! Ce caut eu aici?spune ea nervoasa
-Tu ai venit de bunavoie pt ca nu puteai dormi.
-Careva sa zica ca acum ma tutuiesti. Tu esti un nimeni. Asa ca sa nu te mai apropii de mine. S-a intamplat ceva azi-noapte? spune ea nervoasa.
Atunci si eu la fel de enervat ii spun:
-Am baut amandoi foarte mult azi-noapte si am ajuns sa facem dragoste. Nici nu ai idee cat de pasionala esti . Am petrecut o noapte extraordonara.

Totul sau nimicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum