Perspectiva Adelei
-Despre ce vorbesti?ma intreaba Nicoleta si toate femeile din salon ma priveau stupefiate.
-Despre ce vorbesc?Inca ai nerusinarea sa mai intrebi?Tu si cu fiica ta mi-ati omorat tatal si sora.
-Nu,Alexia,asta nu e adevarat!spune ea prefacandu-se ca nu are idee de ce zic.
Ipocrizia ei ma face sa-mi pierd rabdarea si ii dau o palma peste fata ce o face sa se dezechilibreze si sa cada. Ester sare langa ea sa vada daca e bine.
-Esti nebuna?Cum iti permiti sa-mi lovesti mama asa?imi spune Ester si ii dau si ei o palma la fel de puternica.
-Imi permit exact asa cum v-ati permis si voi sa-mi distrugeti familia.Sunteti cele mai josnice pesoane pe care le cunosc,care au fost in stare de orice pentru o mostenire.Credeati ca o sa va iasa cum vreti?Nu puneti la indoiala justitia,ea poate intarzie,dar intodeauna vine.
-O sa te reclam pentru asta,o sa ajungi la inchisoare pentru ceea ce faci!Nici macar nu ai dovezi!imi spune Nicoleta si cand incearca sa imi dea o palma ii prind mana cu catusele pe care le aveam la indemana si ii leg mainile la spate facand-o sa strige de durere.Ester da sa se apropie de mama sa si o indepartez.
-Ce? Vrei si tu?o intreb eu. Stai linistita,o sa te saturi si tu de catuse pentru tot restul vietii.
Femeile de acolo ma priveau speriate,dar nu misca niciuna si erau atente la vorbele mele.
O prind pe Ester de par si ii arunc in fata toate vorbele ce le-am tinut in mine pentru atata timp.
-Ia zi-mi,cum te simti?Cum e sa simti durerea asta pe pielea ta? si o trag si mai tare de par.Cum e sa suferi si sa-ti vezi familia distrusa?Cum e sa implori iertare?Doare,nu?Asta vreau,sa doara .Si pe mine m-a durut si au ramas rani deschise,nevindecate din cauza voastra.Ai facut tot posibilul sa-i desparti pe Alexia si pe Max atunci la aeroport.Ester imi arunca o privire ce m-a facut sa-mi dau seama ca nu stie cum de am aflat de asta. Ce?Credeai ca nu o sa se afle?Numai o minte bolnava ca a ta putea sa faca asta si sa creada ca va ramane cu iubirea vietii sale.Ii arunc cuvintele in fata cu o ura imensa si intr-un final ii dau drumul la par si ii pun catusele si ei.
Atunci intra Max si priveste scena din salon .
-Iubitule,ajuta-ne ,te rog!Uita-te ce ne face femeia asta!spune Ester implorandu-l pe Max stand in genunchi in fata lui.
-Ce?Sa te ajut?Da,o voi face,te voi ajuta sa putrezesti in inchisoare tu si cu familia ta nebuna.
-Nu poti sa faci asta,femeia asta te-a mintit.Nu e cine crezi tu ca e .
-Si tu ce ai facut?M-ai facut sa cred ca esti o persoana minunata cand de fapt erai o criminala ordinara.
-Max,te rog...
-Gata!tipa el si o face pe Ester sa sara in sus de sperietura.Intrati baieti!spune Max si patru politisti isi fac aparitia in casa luandu-le pe Ester si Nicoleta de jos.
Ies din casa in urma lor si tocmai imi amintesc ceva
-Asteptati putin!Mai am un singur lucru de facut.Va amintiti cum ati dat-o afara pe Alexia din propria casa si cum ati umilit-o?strig eu spre ele.
O iau pe Ester de brat si o arunc in strada si apoi ma indrept spre Nicoleta si fac acelasi lucru.Nu stiu de unde atata putere sa fac toate astea,niciodata nu credeam ca voi fi in stare de asa ceva,dar gandul ca din cauza lor am ramas fara familie ma facea invincibila.Ofiterii le ia de jos si le duce in masina.
-Sa aveti o viata frumoasa in continuare,desi nu stiu cum va va ajuta faptul ca i-ati furat banii tatalui meu in inchisoare.Ia,stai ,nu mai aveti bani!ultima replica ce le-o arunc in fata inainte ca masinile sa porneasca.Erau distruse,iar ziua asta nu o voi uita niciodata.
...
A trecut o luna de cand Nicoleta si Ester sunt in inchisoare si am aflat ca Erik a fost gasit spanzurat in ascunzatoarea lui.Eu si cu Max eram mai bine ca niciodata.Ne intelegeam perfect,iar micuta Sofia era un premiu pentru noi.Ne-am mutat in casa mea,cea in care nu m-am putut duce de prima data din cauza scorpiilor care stateau acolo,iar Irina si Maurcio au ramas in casa in care stateam inainte.
Max si Maurcio ne-au trimis un mesaj mie si Irinei sa ii asteptam la Sound Cafe pentru ca aveau sa ne aduca ceva.
-Oare ce mai planuiesc acum?spune Irina.
-Cei mai frumos pentru iubitele noastre!spune Mauricio facandu-si aparitia cu Max in cafenea si pune masa cinci bilete.
-Acapulco?intreb eu.O sa mergem in Acapulco?De cand ma stiu imi doream sa ajung pe plaja de acolo,iar cand Max si Mauricio aproba din cap,eu si Irina sarim in sus de fericire.
-Nu pot sa cred!Max,te iubeeesc!tip eu si toate privirile din cafenea se indreapta spre noi.
-E iubita mea,nu va faceti griji,ma iubeste!le spune Max curiosilor care se uitau la noi.
-Normal ca te iubeste enorm!iar el ma saruta si persoanele din cafenea incep sa aplaude.
Fercirea adevarata este atunci cand iti imparti iubirea cu persoana pe care o iubesti fara sa te mai intereseze altceva.
SFARSIT!
Multumesc celor care mi-au fost alaturi si au citit cartea,sper ca nu v-am dezamagit si in curand voi reveni cu o alta carte care se numeste,,Atractie fizica'' sper sa va placa.