Perspectiva Adelei
-Max,eu nu sunt Alexia,sunt sora ei geamana,Adela.
-Cred ca ai o explicatie foarte buna pentru tocmai ce ai zis!imi spune el foarte derutat.
-De ce crezi ca sunt asa schimbata?De ce crezi ca nu am vrut nimic cu tine la inceput? Sora mea a murit,Alexia este moarta,logodnicul ei a fost trimis de cineva sa o omoare.
-Si tu ce ai zis?Ca e mai bine sa ii iei locul,nu?Sa profiti de tot ce simt pentru ea ca sa te bagi in patul meu.
-Nu e asa,tu nu intelegi.Daca mi-am schimbat numele a fost pentru ca asa vorbisem cu ea inainte. Mi-a spus ca daca ei i se va intampla ceva eu sa ii iau identitatea si sa am grija de fiica ei. Tu ai idee cat a suferit Alexia?Ai idee cat a plans si cat rau i s-a facut? In ultimul moment te mai avea doar pe tine,si tu ce ai facut?Ai abandonat-o la aeroport,distrusa si insarcinata.
-Nu am abandonat-o si ti-am zis ca nu stiu ce mi s-a intamplat. Eu nici macar nu stiam ca e insarcinata.Crezi ca as fi abandonat-o asa?Eu o iubeam si inca o iubesc,de fapt din cauza ta nici macar nu mai stiu pe cine iubesc. Nu stiu daca te iubesc pe tine sau amintirea ei.
-Nu,Max,nu zice asta. Tu simti ceva puternic pentru mine!zic eu plangand.
-Cum poti sa mai zici asta cand m-ai mintit ca un prost si ti-ai batut joc de sentimentele mele. Mi-am dat seama de o oarecare diferenta,tu nu saruti ca ea si nu faci dragoste ca ea. Am fost un idiot si m-am lasat orbit de frumusetea ta si de sentimente. Dar acum gata,mi-a ajuns. O sa-mi recuperez fiica,o sa ti-o iau,nu poate sa ramana cu o prefacuta. Si stai linistita ca nu o sa afle nimeni despre asta,nu o sa stie nimeni ca nu esti Alexia.
-Nu,Max,nu poti sa-mi iei fata. O iubesc ca pe propria mea fiica,pentru ea traiesc eu acum.
-Gata,Alexia sau Adela,nici nu stiu cine esti.
-Acum sunt Alexia .
-Nu meriti nici macar sa-i porti numele.
-Max,stiu ca esti suparat,dar te rog nu poti sa-mi faci asta.
-Ba da,pot si vreau! imi spune el pe un ton ridicat incat am crezut ca o sa ma loveasca.
Ia fata in brate si vrea sa iasa din casa.
-Pazaaaa!tip eu. Nu o sa mi-o iei pe Sofia!Imi pare rau,Max.
Garzile de corp o iau pe Sofia din bratele lui cu greu si mi-o pune in brate.
-Nu o sa ramai cu fiica mea,o sa fac tot posibilul sa te tarasc prin tribunale! tipa el la mine si iese val-vartej din casa.
Dupa doua minute apare Mauricio si sare spre mine cand ma vede plangand.
-Nu-mi spune ca i-ai zis!
-Strange-ma puternic in brate!ii spun eu.
-De ce ai facut asta?
-Nu puteam sa mai tac,nu intelegi ca e fiica lui si are dreptul sa stie.Oricat m-am abtinut nu mai puteam si i-am spus. Acum vrea sa mi-o ia.
-Stiam ca o sa se intample asta!
-Da,acum ai tot dreptul sa spui,,ti-am zis eu''!
-Nu o s-o fac Adela,chiar daca asa ar trebui.
Perspectiva lui Max
Am plecat cam teleghidat si mi-am lasat lacrimile sa mi se prelinga pe obraji. Frumoasa mea e moarta si nici macar nu o pot avea pe fiica mea.
De ce a trebuit sa ni se intample asta,Alexia?De ce a trebuit sa fie asa?Aveai dreptate cand ziceai ca e o iubire imposibila.Nu am stiut sa am grija de tine.Te-am dezamagit,la dracu'.Iarta-ma,Alexia.
M-am asezat pe iarba din parc si am inceput sa tip,iar lumea plecase si o ploaie torentiala incepuse.
Eu strigam ca ultimul nebun -In tot timpul in care a durat iubirea noastra,tu m-ai facut fericit si acum imi iau ramas-bun si iti doresc cei mai bun,dar oriunde ai fi niciodata nu o sa te uit si jur ca nu o sa incerc sa te uit-.
Am plecat orbit de durere la Ester. Eram nervos si nu mi-am dat seama ce prostie urma sa fac.
Cand Ester m-a vazut m-a privit incantata,iar eu am sarit pe ea. Ce a urmat poate o sa regret toata viata mea,dar da,m-am culcat cu ea,nu din placere si din ura si dispret.
-Azi ai fost mai tare ca niciodata! imi spune ea.
-Nu te amagi,Ester!
......
Mai spre seara m-am dus in apartamentul in care locuiam cu Alex si i-am spus tot ce s-a intamplat.
-Te-ai culcat cu Ester?De ce ai facut asta?Tu o iubesti pe Alexia.
-Pe Adela,amice. E Adela,sora ei geamana.
-Scuze,Adela. Dar ai facut o mare greseala. Asculta-ma bine.Ramai cu cine iti face loc in viata sa pentru ca in pat iti face loc o oarecare.
-Cum crezi ca m-as putea intoarce la ea dupa tot ce a facut?
-O iubesti?
-Ca un nebun.
-Ti-ai dat singur raspunsul.
.......
Perspectiva Adelei.
M-am trezit plina de ura si hotarata sa-mi apar fiica cu dintii si unghiile daca e nevoie.
Se aude batand la usa.
-Intra.
-Cum te simti?ma intreaba Mauricio.
-Sunt bine.
-Nu esti bine,Adela,esti ranita.
-Ranita,dar niciodata invinsa.