11.,,Esti perfecta''

2.9K 174 1
                                    

Perspectiva Adelei

- Va inselati doamna. Sunt chiar eu,Alexia! Din pacate sora mea Adela a murit impuscata acum 5 zile,dar ma bucur sa va revad . Ester si Max ,va felicit pentru casatoria voastra, faceti un cuplu foarte frumos.

-Te simti bine ? ma intreaba uimita Ester.

-Foarte bine.Ce frumos ati decorat casa ,se vede ca aveti stil. Pana acum nu imi dadusem seama ,poate nu eram destul de matura ,dar regret tot ce s-a intamplat in trecut si ca sa-mi repar greseala va invit in seara asta in noua mea casa la o petrecere, sa zicem de reuniune. Sper ca puteti veni.

-Ne inviti la o petrecere in noua ta casa in semn de impacare ? ma intreaba Nicoleta , ,,mamica'' mea vitrega.

-Sigur,sunteti familia mea ,iar familia trebuie sa ramana mereu unita ,nu ?

-Da ,ai dreptate. Vom fi acolo.

M-am simtit mai bine ca niciodata si am disfrutat de acest moment la maxim . Nimic nu se compara cu fetele lor pline de uimire . Sunt niste prefacute ordinare si in curand le va disparea zambetul acela dupa fata . Cel mai mult m-a infuriat a fost sa aflu acum cinci zile ca dupa o luna de la plecarea surorii mele ,Max s-a casatorit cu Ester . Parca spunea ca imi iubeste sora ,dar acum si-a scos adevarata masca.

-Eu va las . Tocmai am ajuns si am multa treaba . Ne vedem diseara.La revedere.

-La revedere.

Am iesit din casa si in timp ce ma indreptam spre masina se auzeau niste pasi in urma mea si cineva imi zmuceste mana . Era Max.

-Poti sa-mi spui de ce te-ai intors ?

-Mmm,nu ai inceput bine deloc. Nu vreau sa incepem sa ne tutuim ,asa ca te rog sa ne purtam ca doua persoane civilizate si sa-mi dai drumul la mana ,ma doare.

-Nu. Vreau sa stiu de ce ai venit ? De ce tocmai acum ? Ce e cu tine de te-ai schimbat asa ?

-M-am maturizat si mi-am dat seama ca nu tot ce zboara se mananca si daca nu mai aveti nimic de adaugat as vrea sa ma retrag,comportamentul dumneavoastra lipsit de bun-simt imi fac rau.

Ma arunc in masina si plec nebagand in seama strigatele lui.

Deci el e Max. Acum imi dau seama cum de s-a indragostit de el . E al naibii de sexy si chipes . Din seara asta ma voi ocupa sa fie nebun dupa mine si sa o fac pe idioata de Ester sa sufere .

-Ai venit. Cum ti-a mers ? ma intreaba Mauricio.

-Mai bine decat ma asteptam . Tipele alea sunt niste naive proaste . Iti zic ca nu o sa le ajunga zilele sa sufere asa cum a suferit Alexia si tata. In seara asta avem o petrecere. Ai trimis invitatiile ieri ,nu ?

-Da ,sigur vor veni toti pe care i-ai chemat. Acum esti o femeie puternica si foarte bogata ,cine nu ar vrea sa aiba pe cineva asa de partea lui ?

-Asta o sa fie capcana lor. Asa cum au fost intotdeauna ,banii,iar pentru asta o sa ajunga sa se infunde incat nu vor mai putea sa iasa. O sa vezi . Ce le-am pregatit o sa doara.

-Si fiica ta ? Tatal sau nu va stii niciodata ca are o fiica ?

-Daca afla ca are o fiica o sa mi-o ia si nu pot permite asta. O iubesc pe Sofia si i-am promis mamei sale ca o voi proteja de oricine si orice.

-Sper doar sa nu gresesti.

-Eu nu gresesc ,mai ales acum.

Perspectiva Nicoletei

-Eu nu inteleg de ce s-a intors si de ce asa ?Ai vazut-o si tu ce schimbata e . Ba chiar ne respecta ca si cum si-a pierdut memoria si nu mai stie nimic din ce s-a intamplat . Arata mai bine ca inainte si e mult mai frumoasa. Ai grija de Max sa nu il pierzi.

-Nu ,mama . Max e numai al meu si al meu va ramane mereu.Tipa aia nu o sa mi-l ia. Tu ce parere ai ? Am cautat pe net si e extrem de bogata . A facut afaceri cu o multime de oameni din multe tari ,e mai bogata decat noi.

-Stiu ,cred ca e bine sa o avem de partea noastra . Nu gasesti mereu asa ceva ,nu ?

-Da ,ai dreptate ,dar...

-Niciun dar ,daca ea ne vrea atunci o vrem si noi pe ea . Ce nu inteleg e cum dracu a fost atat de idiot Daniel incat sa o incurce cu sora geamana .

-Ti-am zis ca nu e bun de nimic. Ai vazut cat i-a luat sa o gaseasca si nici macar nu a fost in stare sa o omoare .

-Poate ne-a facut un serviciu. Poate e mai bine asa.

-Ce vrei sa spui cu asta?

-Lasa,du-te si fa-te frumoasa . Trebuie sa mergem la o petrecere.

Perspectiva Adelei

Mi-am ales cea mai provocatoare rochie pentru seara asta . Sigur Max se va topi dupa mine . Mai sunt doar cateva minute pana va incepe petrecerea . Plec din camera mea si la capatul scarilor era Mauricio ce ma privea foarte incantat.

-Esti pregatita pentru seara asta ?Arati foarte bine.

-Sunt foarte pregatita si ma simt excelent . Tu esti gata ,,sa devi'' logodnicul meu ?

-Sunt gata si in realitate. Pacat ca e doar de ochii lumii.

-Mauricio,am mai vorbit despre asta. Stii bine ca..

-Da ,stiu ca nu poti avea alte sentimente fata de mine decat cele de prietenie.

-Cred ca au venit invitatii.

-Asa se pare . Hai.

Am ajuns in living unde erau toti prietenii si ceilalti ,,prieteni''ai Alexiei.

-Buna seara tutuor si ma bucur ca ati venit .

Vedeam cum Max se apropia incet de mine .

-Esti perfecta. Arati minunat,imi spune el.

Totul sau nimicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum