Perspectiva Adelei
-Cred ca esti multumit pentru ce imi faci!ii spun eu cand barca se apropie de un alt mal.
-Foarte multumit si sunt sigur ca in inima ta,te bucuri si tu.
Imi intinde mana ca sa ma ajute sa cobor,dar i-o resping in semn ca ma descurc si singura si ii arunc o privire urata.
Pasesc pe nisipul fierbinte si ma uit in jur.Clar,asta e un loc pustiu.Vad cum barca se indeparteaza si incep sa tip dupa cel care o conduce.
-Heiii...nu plecati...nu ma lasati singura aici!
-Iubito,nu esti singura,esti cu mine!
-Tu sa taci. Din cauza ta am ajuns pe cine stie ce insula pustie imbracata in rochie de mireasa cu un nebun ca tine.
-Sunt sigur ca preferi sa stai aici cu mine decat casatorita .Acum hai sa-ti arat ceva.
-Nu merg nicaieri cu tine! Il vad ca rade amuzat si inainteaza..
-Heiii,unde te duci?tip spre el.
-Nu ai zis ca nu vii cu mine?Eu nu am de gand sa raman aici.
-Foarte bine atunci,pleaca!Imi pun mainile in san si ma intorc cu spatele la el ca un copil bosumflat.
-Stii,pot fi paianjeni aici!imi spune el.
-Paianjeni?A,pai foarte bine sunt sigura ca sunt o companie mult mai buna ca tine.
-Si pot fi si iguane!
-Iguane?Si mai bine,sigur m-ar trata mai bine ca tine.
-Nu uita de serpi!
-Serpi?Mda,am o fobie pentru astia,imi spun eu in gand.Il vad cum se indeparteaza incet si il urmaresc fara sa-si dea seama. Ajunge intr-un loc unde era un pat cu o lenjerie alba si pe ea erau petale de trandafiri in forma de inima. Inca doua sezlonguri luxoase erau aranjate frumos si numeroase mancaruri delicioase,iar stomacul meu imi aminteste ca azi nu am mancat nimic. Eram asezata dupa o stanca si il priveam cum sta intins pe un sezlong si asculta muzica la casti cu un cocktail ce iti facea cu ochii,iar eu muream de frica .
Nici nu ii pasa de mine,pentru ce m-a adus aici?O fi razbunare sau ce?
Incepe sa se insereze si se face racoare,iar eu sunt mai mult dezbracata.Il vad pe Max cum se pregateste de culcare dupa ce a gustat din toate bunatatile.Astept sa adoarma si aproape ca navalesc si iau ceva in gura si beau din sucul ramas.Profit de ocazie si imi dau rochia jos si ma imbrac cu cateva haine care erau deja aduse de Max.Era sigur ca o sa ma aduca aici,nu degeaba s-a pregatit asa.
Era din ce in ce mai frig,iar eu tremuram.Inghit in sec si ma asez pe patul mare cat de departe pot de el.Inchid ochii si Max ma inveleste.Cand dau sa sar din pat,bratele lui puternice ma cuprind.
-Prefacutule..nu dormeai.
-Stiam ca o sa vii!
-Da-mi drumul daca nu vrei sa fii momeala pentru animale.
-Gata,iubito,lasa armele jos,da?Ajunge cu caracterul asta.
-Nu Max,acum incerc sa te uit,nu intrerupe,da?
-Uite,nu o sa se intample nimic din ce nu vrei in seara asta. Doar dormim amandoi,ok?Nici nu o sa te ating daca nu vrei.
-Pai nici nu vreau,acum intoarce-te cu spatele si stai macar cu jumate de metru departat de mine.
-Ok,ok,cum spui tu.
Ne asezam unul in spatele celuilalt si oricat imi doream sa stam imbratisati eu nu cedez asa usor.
Dimineata nu stiu cum se face,dar ne trezim amandoi in acelasi timp imbratisati.
-Ia mana de pe mine!Ce am vorbit aseara sa nu ma atingi?
-Nu stiu ce s-a intamplat azi-noapte,dar daca tu ai fost cea care m-a atins?
-Acum vrei sa dai vina pe mine din cauza hormonilor tai?
-Sau ai tai?Sunt sigur ca si tu iti doresti acelasi lucru ca mine.
-Max,nu stiu ce vrei de fapt.M-ai cucerit apoi m-ai lasat si acum incerci iar.Eu nu uit felul in care te-ai purtat si chiar daca am gresit ca te-am mintit nu trebuia sa te desparti de mine si sa ma lasi sa sufar ca o nebuna dupa tine.
-Unele persoane trebuie sa se departa ca sa-si dea seama ca nu pot trai unul fara celalalt si ca sa-si dea seama ca trebuie sa fie impreuna.
-A,deci asta a fost doar o incercare.Ai vrut sa vezi daca esti indragostit de mine. Si care e rezultatul?Esti sau nu?
-Adela,nu iti bate joc de mine,stii ca te-am iubit din prima secunda in care te-am vazut.
-Si eu,da,te iubesc cu disperare.Ma gandesc la tine cand ma trezesc,cand mananc,inainte sa adorm,cand respir,ba chiar te visez in fiecare noapte.Nu stiu ce mi se intampla cu tine,dar parca te am in propria piele.Parca faci parte din mine!urlu spre el si apoi rasuflu usurata.El imi arunca un zambet frumos.
-Stiu!imi zice el.
-Doar asta poti sa-mi zici?Ma indepartez nervoasa de el si incep sa alerg spre apa.
-Si eu simt la fel,frumoas-o!tipa el dupa mine si incepe sa alerge in urmele mele.
In timp ce alerg,dau cu piciorul de o piatra si cad.Max vine in graba spre mine si ma priveste ingrijorat.
-Iubito,esti bine?
-Piciorul,ma doare !
Imi prinde piciorul si mi-l maseaza cu mainile sale puternice.
-Mult mai bine asa!ii zic eu.
-Asta patesti daca fugi de mine!De ce te incapatanezi sa ma vezi ca un monstru?
-Nu esti chiar un monstru,esti un monstrulet fara coarne si 3 ochi,esti un monstrulet sexy si al naibii de ambitios.Chiar ma iubesti?
-Chiar mai ai nevoie de dovezi?De cate ori ar trebui sa te mai rapesc ca sa-ti arat asta?
-Sa nu mai indraznesti asta pentru ca o sa ma iubesti de la inchisoare.
-Ai fi in stare sa ma vezi dupa gratii?
-Ma iei peste picior?
-Gata,sefa,nu mai comentez.Acum hai inapoi.
Ma ia in brate si jur ca daca mai aveam rochia de mireasa pe mine ma simteam ca in momentul ala cand tinerii casatoriti ajung in camera de hotel si urmeaza...noaptea nuntii.
-As da orice sa stiu ce gandesti acum !imi spune el cand ma vede zambind pervers.
-Nu erai tu domnul stie tot?
-Cand sunt cu tine,nu ma simt sigur chiar de tot.Esti ca un uragan plin de surpize.
-Pai atunci avem ceva in comun,pentru ca si tu esti plin de suprize.
Il iubeam,iubeam,iubeam si imi venea sa strig, sa urlu asta si eram fericita in adevaratul sens al cuvantului.
Dupa ce am luat micul dejun,mi-am pus costumul de baie cumparat de Max.
-Wow,ce sexy esti!
-Da?Sunt sexy?Cat de mult?glumesc eu.
-Mult,mult de tooot.Esti cea mai sexy.
Ma ia in brate si fuge cu mine in apa.Stropii ne mangaiau corpurile si ma simteam minunat.Ma trezesc cu Max care incepe sa tipe ca nebunul.
-TE IUBESC,ADELA DANTES!TE IUBEEEEESC!
Si eu simteam acelasi lucru,dar nu am indraznit sa o fac,dar el imi dadea putere pentru orice.
-TE IUBESC,MAXIMILIAN GARCIA!TE IUBEEESC!