Perspectiva Adelei
-Nu esti bine,Adela,esti ranita.
-Ranita,dar niciodata invinsa. Daca Max vrea razboi,razboi o sa aiba.
.....
Max venea in fiecare zi sa-si vada fiica si facea tot posibilul sa nu ma gaseasca acasa,iar atunci cand ne intalneam ne evitam unul pe altul ca si cum eram doi necunoscuti.Uram situatia asta si chiar daca sufeream si nu eram puternica macar paream in ochii lui. Nu pot sa-mi stapanesc sentimentele fata de el si de fiecare data cand eram fata in fata simteam acei fluturi in stomac ca atunci cand aveam 16 ani.Sunt sigura ca si el inca simte ceva,se vede in privirea lui oricat de mult incearca sa ascunda acest lucru.Poate asa era si la mine.
In aceasta dimineata si-a facut aparitia inca o scrisoare -DE CE TE DAI DREPT CINE NU ESTI?-
-Situatia asta ma irita mult,Mauricio.Oricat incerc si oricate idei imi vin in minte nu pot sa-mi dau seama cine este cel care ma santajeaza.
-Oricine ar fi nu o sa-i mearga mult timp pentru ca nimic in lumea asta nu e perfect.Stai linistita pentru ca in curand va iesi la iveala adevarata persoana care se ocupa de aceste amenintari.
Nu inteleg ce vrea de fapt cu toate astea si cine stie adevaratul meu nume.Ori o face pentru bani ori are chef de joaca,dar nu o sa-i dau satisfactie sa ma sperie.
Perspectiva autorului
Din cauza furiei pentru tot ce s-a intamplat,Max se refugiaza in bratele lui Ester chiar daca nu se simte nici macar un pic atras de ea.Continua sa o iubeasca pe Adela cu toate ca l-a mintit,inimii nu i se da ordona pe cine,cand si cat sa iubesti si pur si simplu se intampla.Ura lui incepe sa se transforme in dorinta de a o avea aproape si incepe sa dispara,dar cate putin.Ester se simte mai bine ca niciodata si nici macar nu isi da seama ca e folosita.E ca un mielusel la picioarele lui.Iubirea pe care o simtea la inceput pentru Max s-a transfotmat usor-usor in obsesie. O idee i-a trecut prin cap si si-a facut aparitia in casa Adelei.
-O zi frumoasa,draga mea surioara!ii zice ea cu un zambet pe fata si ii arunca o privire ca si cum era cea mai satisfacuta femeie .
-Ah,tu erai.
-Ce?Nu asteptai sa ma vezi?
-Nu e asta,doar ca nu obisnuiesc sa primesc aceste vizite pentru ca aceasta casa este decenta si unele persoane nu sunt bine-venite!ii da replica Adela cu o privire superioara.
-Asculta-ma bine,mironisito,tu nu mai insemni nimic pentru iubitul meu.Nu ai fost decat un obiect de care s-a plictisit destul de repede.
Chiar daca cuvintele ei o dureau si simtea ca cineva ii arunca cutite in inima continua sa fie calma ca si cum nici macar nu a auzit ce i-a spus.
-Nu,draga mea Estericita,asculta-ma tu pe mine. Unde calca o leoaica nu sterge parfumul unei pisici. Tu nu esti decat un refugiu pentru el.
-Te inseli. Nu stii cat de atent e cu mine si cate cuvinte frumoase imi spune in fiecare zi.
-Nu te emotiona draga,pentru ca tot ce iti zice tie,mie mi-a zis deja!In timp ce pe tine incearca sa te iubeasca pe mine nu ma poate uita!ii arunca Adela in fata lasand-o fara cuvinte si din ce in ce mai furioasa.
In acel moment,Ester o ia de brat pe Adela strangand-o foarte tare si cand incearca sa-i dea o palma,o mana i-o trage in partea opusa si cand se intoarce ramane muta vazand cine este salvatorul inamicii sale.
-Iubitule,ce cauti aici?
-Daca te mai iei de ea,o sa afli cine sunt eu in realitate!ii spune Max pe un ton nervos.
-De ce ii iei apararea acestei femei care nu a reusit decat sa te faca sa suferi?
-Ester,vorbim acasa,acum te rog sa pleci.
-Dar nu..
-Ti-am zis ca poti sa pleci!
Ester se retrage plina de ura si ii arunca o privire Adelei in semn ca asta nu s-a terminat,dar in schimb aceasta ii zambeste cu superioritate.
-Nu am nevoie de un bodyguard!ii spune Adela lui Max.Stiu sa ma apar si singura.
-Sunt sigur de asta,dar cat timp eu voi trai,nimeni nu se atinge de tine.
-Ce cauti aici si de cand imi vorbesti tu asa mie?Pentru ca asculta-ma bine,nu o sa-ti tolerez nicio insulta.
-Nu am venit sa te insult. Am venit sa-mi cer iertare.
-Ce?Imi cer iertare si crezi ca doar zicand-o se aranjeaza lucrurile?
-Stiu ca nu sunt de ajuns doar niste scuze,dar asta abia e introducerea.
-Pai nu sunt curioasa sa stiu si care e incheierea.
-In schimb eu da.Care e faza,ai o relatie cu Mauricio?O sa te casatoresti cu el?
Intrebarea asta a venit fiindca cu o zi inaite au fost trimise invitatiile pentru nunta anului.
-Si care e problema ta daca ma casatoresc?Sa vedem,iti explic-Imi scri?Iti scriu. Ma cauti?Te caut.Ma ignori?Te ignor. Ma uiti?Te uit. Asa de simplu.
-Nu,Adela tu nu m-ai uitat pentru ca unde a fost foc,cenusa ramane,iar intre noi s-a aprins un foc imens de pasiune si tu stii bine asta.