14

2K 222 20
                                    

Harry mutfak sandalyesine adeta yığılmış ve krep hazırlamaya çalışan Draco'yu izliyordu. Hamuru çırparken hareket eden sırt kasları Harry'i hipnotize etmiş gibiydi. Yerinden kalkmadan sarışın adamı ayağıyla dürttü ve kendisine dönünce "Bugün işe gidecek misin?" diye sordu.

Draco "Hayır," diyerek tekrar arkasını döndü. "Pazartesi, salı ve cuma gidiyorum."

Harry homurdandı. "Bugün günlerden ne biliyor muyum acaba?" 

"Bugün perşembe." 

Harry şaşkınlıkla Draco'ya baktı. Sırtının dönük olduğuna emindi, onu nasıl anlamıştı ki?

Draco çırpmayı bırakıp çokbilmiş bir ifadeyle ona döndü. Harry'nin yüzündeki şok ifadesini görünce ise gülmeye başladı. "Hangi yılda olduğumuzu bile bilmediğine eminim Potter, bugünün hangi gün olduğunu soracağını bilmek için kahin olmama gerek yok."

Harry aydınlanmış gibi yavaşça kafasını salladı. Hangi yılda olduklarına dair birkaç teorisi vardı elbette ama bunları Draco ile paylaşmaya pek niyeti yoktu. Kısacık bir an Draco'nun onu duyabildiğini düşünmüştü ve düşüncesi bile kalbininin deli gibi atmasına yetmişti. 

Draco çırpmayı işini bitirmiş ve pişirmeye başladı. Harry onu rahatsız etmedi. İçinde garip bir heyecan vardı. Draco'nun ona kahvaltı hazırlıyor olması kuzgun saçlıyı tahmin edebileceğinden daha çok mutlu etmişti. Sabahlarını Draco'nun sırtını izleyerek geçirebileceğini düşündü, buna itirazı olmazdı. Ayrıca sarışın adamı arkadan izlemeye okul yıllarından da alışıktı. Ancak artık Draco'nun sırtı onu şühelendirip, sinirlendirmiyor aksine alışık olmadığı bir huzur veriyordu. 

Draco artık pişen krepleri koyduğu tabakla birlikte ona döndü ve gülümsedi. Harry az önce onun sırtıyla huzur buluyorken şimdi yüzündeki küçük gülümsemeyle ne yapacağını bilemeyerek afalladı. Kalbi göğsünü terk etmek ister gibi atıyordu, içinden sakin olması için ona yalvarsa da pek faydası olmadı. 

Sertçe yutkundu. Draco Malfoy onun ayarlarını bozuyordu. 

"Bugün ne yapacaksın?" diye sordu kafasındaki düşünceleri dağıtmayı umarak. 

"Cumartesi toplantımız var." Draco tabağına peynir alırken Harry'e bakmadan cevap verdi. "Onun için çalışmam gerekiyor, notlar alıp küçük bir sunum hazırlayacağım. Sen ne yapmayı düşünüyorsun?"

Harry içten içe birlikte bir şeyler yapabilmelerini ummuştu. Tek başına yapacak hiçbir işi yoktu ama bozuntuya vermek istemedi. 

"Ben de biraz çalışırım herhalde." dedi umursamaz görünmeye çalışarak. 

Draco merakla ona baktı. "Öyle mi, ne çalışacaksın?" 

"Büyüler, iksirler... bilirsin. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum." Rahat görünmek için omzunu silkti ama tıkanmış gibi hissediyordu. Ron bu cümleyi Harry'den duysa herhalde gülmekten ölürdü. Özlemle gülümsedi ve sarışın adamın daha fazla soru sormamasını umarak tabağına gömüldü. 

Draco ağzındaki lokmayı yavaşça çiğneyip yutarak "Anladım." diye mırıldandı. Sonra çekinerek sordu. "Akşama bir şeyler yapabiliriz istersen?"

Harry beklediği soru gelince heyecanla kafasını kaldırıp ona baktı. Çok hevesliymiş gibi görünmemek için birkaç saniye düşünüyormuş gibi yaptıktan sonra "Olabilir." diyerek teklifi kabul etti. 

Draco gülümsedi ama bir şey söylemedi. Sessizlik içinde kahvaltılarını bitirdiler. 

"Pekala," diyerek ayaklandı sarışın adam kahvaltısı bitince. Tabakları toplamaya yeltenince Harry elini tutup onu durdurdu. Draco elektrik çarpmış gibi elini hızla çekince Harry de telaşla elini çekti, suçluymuş gibi arkasına sakladı. Draco'nun neden böyle tepki verdiğini anlayamamıştı.

"Temizlik işleri bendeydi, unuttun mu?" dedi gülmeye çalışarak. 

"Ah, doğru." dedi Draco da zoraki gülümseyerek. 

Harry utançla tabakları topladı. "Ben şunları tezgaha-" Önünde duran Draco'dan geçemeyince sola yeltendi.

"Tabii, pardon-" Draco da onunla aynı anda sola yeltenince Harry derin bir nefes aldı. Küçük mutfak daha da üstüne geliyordu sanki.

Ufak bir duraksamadan sonra ikisi de aynı anda sağa kayınca Harry histerik bir kahkaha attı. "Dalga geçiyor olmalısın." diye mırıldandı kendi kendine.

"Sen kıpırdama, ben çıkıyorum." diyen Draco'ya bakamayarak "Lütfen." diye mırıldandı yalvarırcasına.

Sarışın adam mutfağı terk ettikten sonra elindeki tabakları tezgaha bırakıp soluklandı. 

Draco Malfoy ile yaşamak tahmin ettiğinden de zor olacak gibi görünüyordu.


--------------------

#drarry'de 4. sırada olduğumuzu görünce ben

 sırada olduğumuzu görünce ben

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






silence | drarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin