29

1.4K 161 46
                                    

okunmalar niye bu kadar düşmüş ya😭

bölüm atlamadığınızdan emin olunuz lütfen. iyi okumalarr🤍

Harry, önündeki fincanı dudaklarına götürüp buz gibi olmuş çayından küçük bir yudum aldı. Andromeda'ya olan bitenleri özet geçmişti ve şimdi de kadının anlattıklarını sindirmesini bekliyordu.

"Draco..." diye mırıldandı Andromeda gözlerini kendi fincanından ayırmadan. Hafifçe gülümsedi. "Çok güzel bir bebekti. Narcissa gizlice birkaç kez buluşmuştu benimle. Onu görme fırsatım olmuştu böylece." Yüzünden karanlık bir gölge geçti ve ufak tebessümü soldu. "Sonra bir daha hiç görüşemedik."

Kuzgun saçlı hafifçe başını salladı. Onun bir muggle ile evlendiği için ailesiyle bağlarının koptuğunu biliyordu. Aptal safkanların aptal kuralları diye homurdandı içinden.

"Harry!"

İkisi de daldıkları düşüncelerden yanlarına gelen çocukla çıkarlarken, Teddy heyecanlandığını saklayamadığı için utanmış bir halde kapı eşiğinde duruyordu. Harry ona kocaman gülümseyip kollarını açtığında çocuğun yüzünde ufak bir gülümseme filizlendi ve gidip kendini vaftiz babasının kucağına bıraktı. "Geldiğini niye haber vermedin?"

"Büyükannenle konuşmamız gereken şeyler vardı." diye yanıtladı Harry onun sorusunu. Cevabı küçüğü tatmin etmese de sorgulamadı. "Quidditch oynayalım mı?" diye sordu heyecanla. Vaftiz babasının gerçekten anlattıkları kadar iyi bir oyuncu olduğunu keşfettiğinden beri sürekli onunla maç yapmak istiyordu. Ayrıca o yokken birkaç yeni numara öğrenmişti. Bunları ona göstermek için sabırsızlanıyordu.

"Benim başka bir teklifim var." dedi Harry onu yanındaki sandalyeye bırakıp üstüne hafifçe eğilerek. Önce Andromeda'ya döndü ve onun onaylayan bakışlarından güven alıp konuşmaya başladı. "Bugün seni bir yere götürmek istiyorum ve biriyle tanıştırmak."

Teddy'nin gözleri merakla parladı. "Nereye gideceğiz? Kiminle tanışacağım?"

Harry derin bir nefes aldı. "Yeni evimde birkaç tadilat yaptırdığımı biliyorsun." Teddy kafasını aşağı yukarı salladı. "Sana evin son halini göstermek istiyorum. Bakalım beğenecek misin. Ayrıca ufak bir sürprizim... ve bir teklifim daha olabilir." Teddy daha da meraklanırken Harry ekledi. "Seni tanıştıracağım kişi de Draco Malfoy. İyi anlaşacaksınız bence."

Draco'dan nasıl bahsetmesi gerektiğinden emin olamadı. Bir arkadaş? Ev arkadaşı? Erkek arkadaşı? Şimdilik sadece ismini verse yeterliydi sanırım.

"Peki." dedi Teddy ve Andromeda'ya döndü. "Sen de gelecek misin büyükanne?"

"Ben seni evde bekliyor olacağım." dedi Andromeda gülümseyerek. Draco'nun onu görmek isteyeceğinden emin değildi. İşin kötüsü Harry de emin değildi çünkü o aptal dava kavgasından sonra çok konuşmamışlardı. Harry insanların meraklarını gidermek ve üstündeki ilgiyi azaltabilmek için birçok programa katılıyor ve röportajlar veriyordu. Draco ise evden çıkmayı inatla reddediyor, kendini bahçe ile oyalıyordu.

Beş gündür konuşacak vakit bulamamışlardı kısaca. Birkaç saat önce Harry ona Teddy'i getireceğini mesaj atarak haber vermiş, Andromeda'dan bahsetmemişti. Draco da kısaca onaylamış ve beklediğini belirtmişti.

"Süpürgemi alayım mı?" diye sordu Teddy. "Orada quidditch oynar mıyız?"

Harry ona aldığı ve odasında bekleyen süpürgeyi düşünerek kafasını iki yana salladı. "Süpürgeni almana gerek yok." diye yanıtladı çocuğu. "Montunu al ve çıkalım."

Teddy koşar adımlarla mutfaktan çıkınca Harry saklayamadığı endişesiyle Andromeda'ya döndü. Yaşlı kadın masanın üstündeki ellerini tutup huzur verici bir şekilde gülümsedi. "Her şey iyi olacak."

silence | drarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin