Veda

245 3 2
                                    

Merhaba, nasılsınız? Umarım her şey yolundadır.

:) Her zamanki gibi giriş yapmak istedim.

Night and Night, buraya ilk gelişimdi. Acemiliğim benim, duygusallığım, taze hislerim, heyecanım.

En son bölümü Ağustos 2021'de atmışım. Ve yemin edebilirim ki o günkü benle bugünkü ben, farklı kişileriz.

Hiçbir zaman çok iyi yazdığımı iddia etmedim. Eskiden de bölümlerimi o kadar da beğenmezdim ve şu an cesaret edip okuyamıyorum bile. Sırf anı kalsın diye, dokunmuyorum.

Ama benim hayatımın bir parçasıydı. Bir şekilde kendimi ifade ettim. Şimdi beğenmesem bile o zamanki Medisabella'nın eseriydi bunlar, onun sanatı; beğenilse de beğenilmese de. Ona saygı duyuyorum ve duyacağım.

Şimdi farklı biriyim ve bu kitabın gidişatının ruhuyla eşleşmiyoruz. Bu kitabın vedası ama ben hep buralardayım, eğer beni merak eden olacak olursa.

Pek bir kitleye sahip olamadım ama sorun değil, yorumlarını eksik etmeyen kişiler bir elin parmağını geçmeyecek olsa da tüm kalbimle teşekkür ederim, iyi geldiniz.

Şimdi farklı şeyler yazmayı deniyorum. Umarım başka kitaplarda da buluşabiliriz. Eğer okursanız bariz farkı görebilirsiniz :)

Eh, ne demeli bilmiyorum. Güzel bir maceraydı, birçok şey kattı. İncittiği de oldu. Güzel bir anıydı. Umarım daha güzelleri de olur.

Birçok şey yazdım, yayımladım, sildim. Belki yine öyle yapacağım.

Hey, hâlâ birileri kaldıysa burada, okuduğun için teşekkür ederim. Başka evrenlerde görüşelim.

Son kez,

Günaydın, iyi günler, iyi akşamlar veya iyi geceler!
Sevgi, saygı, sağlık ve iyilikle kalın.
Hoşça kalın.
Medisabella.

Night and Night | KookMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin