Chapter 04

285 68 2
                                    

به تیکتی که روی لباسش چسبونده بودن نگاه کرد.. نفر چهلو هفتم ام بود، و چند دقیقه پیش نفر سی‌و‌یک رفته بود برای تست دادن...

چون شماره رو روی برد میزدن و خیالش راحت بود که جا نمیمونه، هندزفری هاشو توی گوشش گذاشت و آهنگ مورد نظرشو پلی کرد... بلکه با گوش دادن به موزیک، چند دقیقه ای از هیاهو و سرو صدای مردم اطرافش جدا بشه و تمرکز بگیره..

نگاهشو از مردم درحال رفت و آمد گرفت و با ریتم آهنگ اروم پنجه ی پاشو میزد زمین.. و گاها زیرلب باهاش میخوند..

شماره ی سی‌و‌نه روی برد ثبت شد.. ضربان قلب بک بالا رفت.. هرچی به نوبت و شماره ی بک نزدیک تر میشد، استرس بکهیون هم بیشتر میشد... گوشه ی لبشو گزیدو سعی کرد اروم باشه...

نفر بعدی هم رفت داخل... حالا فقط سه نفر مونده تا شماره ی بک...

آهنگو قطع کرد و نفس عمیق کشید... داشت نوبتش میشد.. دل تو دلش نبود.. ولی عجیب بود ک ته دلش میخاست که بخنده.. انگار که باور داشت قبولش میکنن!...

سرشو تکونی دادو لبخندی زد.. زیر لب با خودش گفت :

-من میتونم.. حتما میتونم.. باید عالی باشم...

صدای پیجر که توی سالن پیچید، باعث شد بک دست از حرف زدن بکشه و سرشو بلند کنه :

-شماره چهل‌و‌هفت.. شماره چهل‌و‌هفت...

بکهیون نفسشو اروم داد بیرونو بلند شد... دستی به لباساش کشید تا مرتب بشن.. و رفت سمت راهرویی که به اتاق تست ختم میشد...

تاعو فرم بعدی رو برداشت تا اطلاعات مراجعه کننده ی بعدی رو داخلش وارد کنه.. با صدای در تابی به گردنش داد و بلند گفت:

*بیا داخل...

همزمان با باز شدن در و ورود بکهیون به اتاق تست، تاعو هم سرشو بلند کرد.. با دیدنه بک اروم اروم گوشه ی لبش رفت بالا.. بلند شد رفت سمتش..

-آاا.. سلام...

بک با لبخند به تاعو سلام کردو بهش تعظیم کرد... تاعو سری تکون داد و فرم رو گذاشت روی میز..

*خب.. آماده ای؟؟

بک سرشو بالا پایین کرد :

-بله البته.. من..باید چکار کنم؟؟

انگشتاشو توی هم گره کرد و منتظر به تاعو خیره شد..

تاعو لبخندی زد :

*مرحله ی اول که چهره س، و توی این مرحله قبولی!

بک تک خنده ای کردو زیر لب تشکری کرد.. تاعو ادامه داد:

*میمونه اندام، که حالا باید پیرهنتو دربیاری...

بک با یکم مکث اروم دست برد سمت دکمه های پیرهنش.. خب..لازمه دیگه! قراره مدل بشه، و یکی از گزینه های مدل شدن داشتن بدن خوش فرمه..

A Silent ThreadWhere stories live. Discover now