3.Kişi Anlatımı:
Seungmin geç saate kadar Wooyoung ve San'da kalmıştı. Küçük kız ile oyunlar oynayıp yemek yemişlerdi. Her ne kadar kalması için ısrar etseler de Seungmin üzgün bir şekilde reddetmişti. Belki başka bir zaman kalabilirdi.Seungmin eve geldiğinde tok olduğu için direk uyumaya gitmişti. İstemiyorum dese bile San ona zorla yemek yedirmişti. Yarın için dinç olmalıydı çünkü yarın hem alışveriş yapacak hem de arkadaşları ile birlikte bir yerlere gidecekti.
***
Chan eve geldiği zaman, Jeongin ve kendisine yemek hazırlamıştı. Masayı kurup kardeşini beklemeye başladı."Ooo yine döktürmüşsün. Seungmin'de şanslı insanmış,sevgiliside kendiside marifetli."
Chan'ın yediği yemek boğazında kaldı ve öksürmeye başladı. Sonunda kendisine gelebildiğinde Jeongin gülerek karşısına oturdu ve o da yemek yemeye başladı.
" Eee yarın mı söylemeyi düşünüyorsun?" Chan başını yemeğinden kaldırarak Jeongin'e 'neyi' dermiş gibi baktı. Jeongin gözlerini devirdi ve elindeki çubuğu bırakarak masaya biraz daha yaklaştı ve sessiz bir şekilde konuştu.
"Onu sevdiğini." Jeongin sandalyesinde geriye yaslandı ve Chan'ın büyümüş gözlerine baktı.
"Sen nereden-"
"DOĞRU MU YANİ!?" Jeongin hızla ellerini masaya koyup ayağa kalktı ve sandalyenin de düşmesini sağladı. Jeongin aslında tam olarak bilmiyordu sadece şaka yapmak için sormuştu ama gerçek olacağını tahmin etmiyordu.
Chan,kardeşini geri yerine oturttu ve eli ile alnını ovdu. Jeongin ise tekrardan ayağa kalkmış ve evin içerisinde koşarak sevinç çığlıkları atmaya başlamıştı.
"Otur yerine,akşam akşam ne bağırıyorsun." Jeongin, Chan'ın yanına gelip elini tutup ayağa kaldırdı ve yerinde zıplayarak konuşmaya başladı büyük bir heyecan ile.
"Ben bu anı ne zamandan beri bekliyorum senin haberin varmı?"
"Evlenme teklifi ettim sanki."
"Evlenmeyi de düşünüyorsun yani,sen de az fena değilsin."diyerek Chan'ın omzuna çokta sert olmayacak şekilde yumruk atmıştı.
"Evlenme teklifi etsem bayılacakmısın?"
"Evet." Chan kafasını iki yana sallayarak geri yerine oturup yemeğine devam etti. Jeongin'de gözleri kaybolacak şekilde gülümseyerek ellerini iki yanağına koydu ve masaya dirseklerini koyarak Chan'ın karşısına oturdu.
"Ne zamandan beri seviyorsun peki?"
"Aslında ilk başta sadece hoşlantıydı,onunla tekrar karşılaşacağımı düşünmemiştim bile. Onunla konuştukça ve görmeye başladıkça da daha çok kapıldım."
İki kardeş gece boyu konuşup sohbet etmişlerdi. İkisinin de hem uykuları geldiği için hem de yarın erken kalkacakları için uyumaya gitmişlerdi.
Chan yarın neler yapabileceğini düşünerek uyumuş. Jeongin ise yarın iki çifti nasıl bir araya getirebileceğini düşünerek uyudu. Çiftlerden birisi Chan ve Seungmin'di.
Diğeri ise Jisung ve Minho...
***
Hyunjin sabah kalktıktan sonra hazırlandı ve Seungmin'in evine gitmeye başladı. Parkta buluşup öyle gideceklerdi.Seungmin'in apartmanına geldiğinde kapıyı çaldı ve açılmasını bekledi. Seungmin çokta kalın olmayan kazağının düğmelerini iliklerken kapıyı açtı. Hyunjin ise siyah bir gözlük takmış,ellerini önünde birleştirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzleri - CHANMİN
RandomSeungmin babasından ve evinden kaçarak Seul'a gider. Yeni bir hayat kurmaya çalışan Seungmin,karşısına çıkan gencin hayatı olacağını kim bile bilirdiki. Ama geçmişi onu bırakabilecek miydi bilmiyordu.