21.🌃

903 103 54
                                    

3.Kişi Anlatımı:
"Benceee sana en çok sarı yakışır." İkilinin birbirine açılmasından sonra çimenlere uzanmış sohbet etmeye başlamışlardı.

"Sana da pembenin tonlarından bir renk yakışır." Seungmin,Chan'a dönüp konuşmaya başlamıştı.

"Bana hiç yakışmaz ki." Chan'da ona gülümseyerek dönmüştü.

"Sana herşey yakışır zaten,saç renginin ne olduğu önemli değil ki." Seungmin'de ona aynı şekilde gülümsemişti. Chan üstünü düzeltip ayağa kalktı ve Seungmin'e elini uzattı ve kalkmasın da yardımcı oldu.

"Ama bak varya Chan sana sarı saç çok yakışır,bir de dalgalı yaparsan varya." Chan, Seungmin'in dediklerine gülmüş ve eve doğru yürümeye başlamışlardı.

Seungmin'in binasının önüne geldiklerinde Chan çok kısa bir süre Seungmin'e sarılmış ve daha sonra gülümseyip el sallamıştı.

"Geleceğimizi düşünerek güzel rüyalar gör,iyi geceler. Yarın istersen bana mesaj atarsın birlikte gideriz."

"Mesaj atmama gerek yok,istediğin zaman gelebilirsin."
İki gençte birbirine veda ederek evlerine gitmişlerdi.

Seungmin yeni aldığı eşyaları daha yerleştirememişti çünkü Chan ile buluşmuştu. Pişman değildi,hatta tam tersine ona büyük bir teşekkür borçluydu.

Eve girdiğinden beri Seungmin'in yüzündeki gülümseme bir anlığına olsa bile düşmemişti. Pijamalarını giyip kendini koltuğun üzerine attı ve tavana bakarak gülmeye başladı.

Seungmin o gün markette yardım ettiği kişinin şimdi hayatı olacağını bilemezdi. Seungmin,Chan'ın söyledikleri şeyleri aklının her bir yerine kazımıştı. Seungmin onu yalnız bırakmayacaktı.

#######

Chan, Seungmin'in evinden uzaklaştığından ve sokakta kimsenin olmadığından emin olduktan sonra küçük çocuklar gibi kollarını iki yana açtı ve kahkahalar atarak karanlık sokakta koşmaya başladı.

İlk defa bu tarif edilemez duygular ile karşı karşıya kalmıştı. Seungmin'i ne olursa olsun koruyacaktı. Hayat hikayesini bilmiyordu ama bir insanı koruyup,sevmek için onu çok iyi bilmemiz gerekmezdi. Sevdiğimiz zaman hiçbir şeyin bir anlamı olmazdı zaten.

Chan eve geldiğinde odasına çıkıp,hâlâ üzerinden atamadığı heyecanı ile yatağın üzerine çıkıp zıplamaya başlamıştı.

Her ne kadar dışarıdan bakıldığında olgun gözükse de küçük bir çocuktan farksızdı davranışları. (Çünkü o 'i am five' yaşında)

Jeongin karşı odasından gelen gürültüler ile Chan'ın delirdiğine tamamen emin olmuştu artık.

Chan yatakta zıplamayı bırakıp yatağa oturdu ve telefonu eline alıp gelen mesajları okumaya başladı.

"Jeongin adlı kişi bu grubu 'HAİNLER'olarak değiştirdi"

Hyunjin
Bebeğim bu grup ismi niye böyle

Felix
Bu grubun ismi neden değişti?* veya Neden bu grubun ismi "HAİNLER"* diye sorsaydın daha mantıklı olurdu.

Hyunjin
🙄

Changbin
Neden böyle bir şey yapma gereği
duydun?

Chan
Evet Jeongin
Açıklama bekliyoruz senden

Geçmişin İzleri - CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin