3.Kişi Anlatımı:
Seungmin peluş oyuncağı Chan'a doğru uzattı ve tüfeğin başına üfledi. Ardından lunaparkın içerisinde gezmeye başladılar."Alıştın mı buraya?" Chan, Seungmin ile konuşmak için konu arıyordu ama bulamıyordu. Onunla sabaha kadar konuşup gülmek istiyordu.
"Okula mı yoksa..."
"Hem okula hem de bize."
"Okula alıştım sayılır. Sizlere ise alıştım,yani biraz. Yeni tanışmamıza rağmen bana çok iyi davrandınız,bir şey olduğunda beni de dahil ederek yapıyorsunuz. Bana sanki ailenizden birisiymiş gibi davranıyorsunuz. O yüzden hepinize çok teşekkür ederim."
Chan duydukları ile ona bakıp gülümsemişti. Böyle düşünmesi onu mutlu etmişti. Belki de çok bunaltıyoruz diye düşünüyordu Chan ama Seungmin böyle düşündüğünü bilmek iyi hissettirmişti.
Gondoldan çıkan çifti gördüklerinde Seungmin kıkırdamıştı. Hyunjin, Jeongin'e tutunmuş yürümeye çalışıyordu Jeongin ise onu kendinden uzaklaştırmak için çabalıyordu.
"Onlar çok yakışıyorlar." Chan, Seungmin'in dediği şey üzerine ağzında bir şeyler geveleyip başını başka tarafa çevirmişti.
"Onları onaylamıyorsun sanırım."
"Sadece kardeşimi korumaya çalışıyorum."
İkili banklardan birisine oturarak konuşmalarına devam ettiler."Sevdiği kişiden uzak tutarak mı?" Chan'ın dönmesi ile Seungmin'de dönmüştü.
"Sevdiği kişiden uzak tuttuğu mu kim söylemiş?"
"Hareketlerin ve konuşma tarzın."
"Dediğim gibi sadece onu koruyorum. Hyunjin'in şimdiye kadar ciddi bir ilişkisi olmadı."
"Bu şimdi olmayacağı anlamına mı geliyor?"
"Hayır sadece-"
"Senin sevgilin varmı?" Chan ona hafif kaşlarını çatarak bakmıştı. Seungmin ise ciddi bir şekilde sormuştu.
"Ne alaka şimdi?"
"Var ya da yok diyeceksin."
"Yok." Seungmin istemeden tebessüm ettiğinde boğazını temizleyerek konuşmasına devam etti. Bir andan da elleri ile oynuyordu. Chan'ın dikkatini çekse de bir şey demedi.
"Diyelim ki bir şey oldu ve sen sevdiğin kişiden ayrılmak zorunda kaldın ve görüşemiyorsun,nasıl hissedersin?"
"Sebebine bağlı."
"Ne yani böyle bir şey olsa bırakır mısın? Onun yanında olmaz mısın? Sebebi mi önemli senin için?"
Aslında Seungmin'in istediği Hyunjin ve Jeongin'in ilişkisine onay vermesi için ikna etmekti ama bu sorunun cevabını da merak ediyordu. Chan'ın vereceği cevap Seungmin için oldukça önemliydi çünkü küçük bir neden yüzünden bırakıyorsa, Seungmin'in gerçek hayatını öğrendiğinde ne yapardı bilmiyordu.
Chan, Seungmin'in neden moralinin bozulduğunu anlayamamıştı. Sorusuna cevap verip Seungmin'i az da olsa rahatlatmıştı.
"Ne! Asla bırakmam,bu onu kullanmak gibi olur hem zaten bir insanı gerçekten seviyorsan onu her hali ile kabul edersin. Onu bırakmak yerine yaralarının iyileşmesinde yardım edersin,o yaralar artık seninde yaran olur. Benim korktuğum noktada bu zaten. Hyunjin'in Jeongin ile bilmediği bazı şeyler var,onları öğrenirse ve o da onu bırakırsa kendini toparlayamaz."
Seungmin 'o da onu bırakırsa' dediği kısmı anlayamamıştı. Chan'ın gözlerinin dolması ile hemen başını yere indirmişti. Seungmin biraz eğilerek alttan ona baktığında ağlamamak için kendini tuttuğu için yüzünün kızarmış olduğunu gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzleri - CHANMİN
RandomSeungmin babasından ve evinden kaçarak Seul'a gider. Yeni bir hayat kurmaya çalışan Seungmin,karşısına çıkan gencin hayatı olacağını kim bile bilirdiki. Ama geçmişi onu bırakabilecek miydi bilmiyordu.