8.🌃

1K 117 20
                                    

3.Kişi anlatımı:
Seungmin karşı taraftan uzatılan eli tutup:

"Kim Seungmin." Demişti,ona masallardaki gibi bir hayat yaşatıcak olan adama.

Chan geceleri uykusuz kalmasının sebebi olan sevimli çocuğun adını öğrendiğine sevinmişti.
Chan, Jeongin ve Hyunjin'in ortasına oturup kardeşini kendisine çekmişti.

"Hyung,Seungmin bizim okulumuza yeni kayıt olmuş biliyormusun." Demişti Jeongin Seungmin'e bakıp.

"Evin burda mı?" Chan'ın sorduğu soruya karşı, Seungmin ilk afallasa da daha sonra cevap vermişti.

"Evet burda,yeni taşındım o yüzden görmemeniz normal."

"O zaman hem mahallemize,hem okulumuza,hemde arkadaş grubumuza hoşgeldin Seungmin."demişti Hyunjin.

Seungmin şaşırmıştı. Ne yani yeni tanıştıkları birini hemen içlerine mi alıcaklardı. Hem de onun gibi birisini. Doğru düzgün konuşamayan,temastan kaçınan,korkuyla yaşayan birisini. Onların başına sadece bela açardı Seungmin için.

"Teşekkür ederim. Ama arkadaş grubunuza katılabileceğimi sanmıyorum." Demişti gülümsemeye çalışarak.

"Neden katılamazsın ki?" Changbin'nin sorduğu soru üzerine Seungmin'nin elleri titremeye başlamıştı.
Jisung kaşlarını çatmış,yeni gelen bu garip çocuğu anlamaya çalışıyordu.

"Çünkü şey-"

"Ney?"
Acaba onlara zarar gelmemesini istediğini söylemelimiydi. Yada onları mutlu ediceği yerde daha çok üzeceğini. Acaba onu bu kirlenmiş bedeniyle kabul ederlermiydi. Özellikle de Chan.

"Şey ben sadece. Yani demek istediğim." Seungmin'nin elleri daha çok titriyor, bacaklarıyla ritim tutuyordu.

"Rahat bıraksanaza,istediği zaman katılır yada katılmaz üstüne gitmeyin." Demişti Chan.

"Seungmin iyimisin? Sınıfa çıkalım mı?"
Demişti Felix kulağına fısıldayarak.
Seungmin kafasını sallamıştı sadece. Şuan kendini çok kötü hissediyordu.

"Ben götürürüm siz yemeğinizi yiyin,zilin çalmasına az kaldı. Tabi Seungmin'de isterse." Chan'ın dediğiyle Seungmin gözlerini biraz açarak ona bakmıştı. Onunla gitmekten başka çaresi yoktu.  Zaten kendisi yüzünden teneffüslerini yapamamışlardı.
Olur diyip Chan'la sınıfa doğru çıkmışlardı.

"Arkadaşlarımın adına özür dilerim. Aslında gayet iyi insanlardır. Sadece biraz heyecan yaptılar."

"Sorun değil. Asıl ben özür dilerim. Sizin de başınıza dert oldum."demişti gülümsemeyerek.

"Neden öyle düşünüyorsun ki? Be-aman biz seni sevdik. Sevimli birisin ve tanımadığın birisine yardım edicek kadarda iyisin."
Seungmin durup ona gülümsedi.

"Teşekkür ederim." Chan'da durup ona gülümsedi.

"Başka bir şey istesem olucakmış demek ki." Seungmin ilk başta anlamamıştı. Daha sonradan anlayınca tam bir şey diyecekken zil çalmıştı.

"Neyse sen sınıfa geç,bende kendi sınıfıma. En yakın zamanda görüşmek üzere Seungmin."demişti el sallayıp gülümseyerek giderek.
Seungmin de sınıfına geçip sıraya oturmuştu.
Felix yanına gelmişti ama o fark etmemişti bile.

"Nasıl oldun Seungmin?" Seungmin ona döndü.

"İyiyim teşekkür ederim."

"Yüzünü yıkamak istermisin? Çünkü yanakların kıpkırmızı olmuş."
Tam Seungmin bir şey diyecekken Kai gelip:

"Belki de kötü olduğundan değildir. Utancındandır."demişti.
Seungmin ona şaşkın bir şekilde bakmıştı ne yani onlarımı dinlemişti.

Kai gülerek yerine geçmişti. Hocada gelmiş, Seungmin derse dönmüştü. Felix sonra görüşücez bakışları atıp o da derse dönmüştü.

Okul sonunda bitmişti herkes evlerine dağılırken,Chan ve Jeongin onu durdurmuş,beraber gitmişlerdi.

Seungmin yolda gördüğü beden ile durmuştu. Onun durmasıyla ikili de durmuştu.
Yoldan gelen beden 'Seungmin'diye biraz bağırarak koşarak gelip Seungmin'e sarılmıştı.
Seungmin'de onun sırtına biraz vurup gülerek ayrılmıştı.

"Seni nasıl özledim anlatamam Seungmin."

"Bende seni özledim Taehyun."
Onlar konuşurken. Anlamaya çalışan bir beden ve kendinin de anlayamadığı içi kıskançlıkla dolan diğeri.

Seungmin ikiliye dönüp:
"Teşekkür ederim. Yarın görüşürüz."

"Görüşürüz."demişti Seungmin. Chan sadece başını sallamıştı. Taehyun'a bakarak gitmişti.

Seungmin ve Taehyun'da sohbet ederek evlerine dağıldılar.

Taehyun, Seungmin'nin eski okulundan bir arkadaşıydı. Seungmin'nin hakkındaki bir çok şeyi bilen birisiydi. Zaten tek annesi ve o biliyordu. O da evine geldiği gün görmüştü.

Seungmin işlerini yapıp,derslerine çalışarak uyumuştu.

Chan'da,bugün Seungmin'nin yanındaki kişiyi düşünerek uykuya dalmıştı.

Diğer bölümde görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın:) okulda yazdım djdnjdm

 Kendinize iyi bakın:) okulda yazdım djdnjdm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Geçmişin İzleri - CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin