26.🌃

923 98 58
                                    

3.Kişi Anlatımı:
İkili birbirine şaşkınca bakarken yüzlerine gelen yastık ile kendilerine gelmişlerdi. Jeongin saçları dağılmış bir şekildeydi.

İçeriye baktıklarında ise savaş alanına dönmüştü her yer. Herkesin elinde bir yastık vardı,Chan ve Seungmin'i gördüklerinde ise durmuşlardı ve onlarda şaşkınca bakmışlardı.

En sonunda Felix "Hücum!" diye bağırıp genç çifte doğru koşup yastık fırlattı. Jeongin'de hemen onların kollarından tutup içeri çekti ve kapıyı kapattı. Herkes onlara yastık ile vurmaya başlamıştı. Seungmin kolları ile kendini siper ediyordu.

Chan'da bir yastık aldı ve onlara doğru vurmaya başladı, Seungmin'de ona katıldı ve yastık savaşı yapmaya başlamışlardı. Evin içerisini 8 gencin kahkahaları dolduruyordu. Herkes mutluydu. Sanki başlarına gelen şeyler hiç yaşanmamış gibilerdi,anın tadını çıkarıyorlardı.

Felix,Chan'ın kanepeye düşmesini sağlayacak şekilde sırtına vurmuştu. Jeongin işareti aldıktan sonra Seungmin'in,Chan'ın üzerine düşmesini sağlamıştı yastık ile.

Chan ve Seungmin birbirleri ile Hint dizisi bakışması yaparken Jeongin ve Felix ise yumruklarını tokuşturmuşlardı.

Hyunjin'in yan taraftan gelen yardım çağrıları ile Chan ve Seungmin ayağa kalkmıştı, Changbin, Jeongin ve Felix  yerde yatan Hyunjin'in yanına gitmişlerdi.

Minho, Hyunjin'in üzerine çıkmış ağzına peçete sokmaya çalışıyordu. Jisung hem gülüyor hem de Minho'yu almaya çalışıyordu. Chan grubun annesi olarak ikiliyi ayırmıştı.

"Neden ağzına peçete koymaya çalışıyor- pardon sokuyordun." Chan'ın sorusu ile Hyunjin boğazını temizleyip oturduğu koltukta dikleşmişti.

"Bak Chan-"

"Çünkü bu sırık Jisung'un ırzına geçmeye çalışıyordu!" Minho'nun dediği şey üzerine Changbin ve Jeongin gülmüşlerdi. Hyunjin ayağa kalkıp ellerini belinin iki yanına koyup konuşmaya başladı Minho'ya bakarak.

"Senin sincap kılıklı sevgilinin niye ırzına geçeyim ben. Benim burda bebekler gibi Jeongin'im var. "

"Öyle mi Hyunjin?" Chan'ın kafasını yavaşça sallaması ile Hyunjin sesli bir şekilde yutkunmuştu.

Chan ayağa kalkıp kaçan Hyunjin'i yakalamaya çalışıyordu. Hyunjin salondan çıkıp mutfağa gidiyor,mutfaktan çıkıp salona gidiyordu. "Çocuklarıma iyi bak Jeongin!" Hyunjin,Chan'dan kaçarken söylediği şey üzerine zaten gülen gençler daha fazla gülmeye başladı.

Chan ve Hyunjin'in kısa süren kovalamacalarından sonra Seungmin'in ısrarları üzerine kalmaya karar vermişlerdi.

Yere uzun yorganı serip yastıkları da koymuşlardı. Seungmin'in onlara verdiği rahat kıyafetleri giyip yorganın içine girmişlerdi.

Changbin ve Felix birbirine sarılmış kanepede uyumaya başlamışlardı. Minho ve Jisung onların çarprazına yorganı sermişlerdi ve orada uyuyorlardı. Hyunjin ve Jeongin ise Changbin ve Felix'in karşısında olan kanepede yatıyorlardı. Chan her ne kadar kızsa da Seungmin ve Jeongin'in ısrarları üzerine izin vermişti,tabi giderken Hyunjin'e öldürücü bakışlarını atmayı da unutmamıştı.

Seungmin ve Chan ise... Odanın ortasında durmuş Seungmin'in yeni almış olduğu yatağa bakıyorlardı. Chan'ın Seungmin dönmesi ile Seungmin'de ona dönmüştü gergin bir gülümseme ile.

"Ben yerde yatarım sen yatakta yatabilirsin."

"Yerde yatmana gerek yok!" Seungmin'in ani çıkışı ile Chan şaşırmıştı.(hep bir şaşırma,hep bir şaşırma. Adam gibi tepki verin be)

Geçmişin İzleri - CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin