Neyse ki en sonunda ortalığı çok kaldırmadan, gerekse Karle'nin kötü geçmişinden Anna dehşete düşse de çok bir şey soramamıştı. Yaklaşık bir gündür odasından çıkmadan Wushu'yu kurcalıyordu.
Söylemesi gereken bir şey vardı ki o da kesinlikle harika bir teknik olduğuydu. Ayrıntılarını incelerken hayran kalmamak mümkün değildi. Tıpkı Lucian kılıç tekniği gibi minimum hareket maksimum verim tipine uygun bir dövüş stiliydi. Bunun da sistemin işi olup olmadığından emin değildi ama kesinlikle ikisi bir bütündü.
Öncelikle teknik üç aşamalıydı. İlki adımlarını kontrol ederken geri kalanı bedenini verimli kullanmasına yarıyordu. Denemek için sabırsızlanıyordu.
Sosyopat kardeşine öğretip öğretmemek konusunda da emin değildi Karle ama ailesinin kurtulması için Alex kesinlikle bulunmaz bir dahiydi.
"Her şey neden bu kadar zor?" dedi yerinden kalkarken. Bugün ailesiyle beraber kahvaltı yapacak oradan vaftiz edilmek üzere tapınağa gideceklerdi.
Üstüne yetmezmiş gibi doğum gününe katılan onlarca soyluyla muhatap olmak zorunda kalacak sonrasında daha çok muhatap olmak zorunda kaldığı akademiye gidecekti.
Hayatının bu kadar meşakkatli olması beklediği bir şey değildi.
Kitapta ilk olarak Roland'ı köle yapan Elon Kontluğu yıkılmıştı. İkinci olarak Roland ve saçma şekilde güçlü arkadaş grubu tarafından yok edilen aile kendisine aitti.
İmparatorluk emrini reddetmenin herhangi bir yolu yoktu. Bu konuyu daha önce babasına açtığında sadakatini kanıtlamak zorunda olduğun anlar var deyip geçiştirmişti. Bunu durduracak güce de sahip değildi. O yüzden bu seçeneği .
Şimdiki amacı Roland'ın markiliğini yıkmak için kullandığı kişi ve organizasyonları kökünden kesmekti. Lucian Markiliği hariç herhangi bir şey onun için zerre öneme sahip değildi. Bu yüzden Roland'ın gelişimini umursamıyordu. Zaten güçlü olacaktı.
Yakalarını düzeltip salona indi. Dışarı çıkmadan önce salona yaklaşan üvey annesi Victoria'yı fark etti.
"Karle!" dedi, kızıl saçlı kadın zarif adımlarla yürürken. Giydiği şık elbise içerisinde çok güzeldi.
Karle onun yaklaşmasını bekledi. Tam önünde duran kadın gülümsedi.
"Oldukça güzel ve özel bir gün. İyi ki doğdun Karle."
"Teşekkürler Victoria." dedi, Karle.
Ona anne demiyordu. Kimse ondan böyle bir şeyi beklemese bile kadından gelen samimiyeti hissedebiliyordu.
Birkaç dakika sonra, ilk Alex ardından Derick geldiğinde hepsi çıkmak için hazırdı.
"Çıkalım mı?" dedi Derick. Üzerinde kılıcı da vardı. Hemen arkasında Edwin ve üç şövalye daha hazırda bekliyordu.
"Hikawn hala gelmedi." demesiyle hepsi aynı yöne döndü.
Merdivenlerin başında onunla tanıştığı ilk günden tamamen farklı biri duruyordu.
Sarı uzun saçları şekillice kesilıp kısaltılmış, giydiği şık kıyafetler ve tatlı yüzüyle, bir erkek için fazlasıyla güzel duruyordu.
Karle onun daha on altı yaşında bir seksene yakın olacağını bilmese kesinlikle onu narin biri olarak varsayabilirdi.
Hikawn aşağı inip Karle'nin yanına geldi.
"Beni... Çağırmışsınız."
O sırada mümkün olduğunca diğerlerine dönmüyordu. Diğerlerini fark etmişti ama Karle'nin yanı ona daha güvende hissettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adam Yaşamak İstiyor
General FictionEn büyük hobisi fantastik hikayeler okumak olan sıradan bir adam, intihar etmek üzere olan bir kızı kurtarmak isterken ölür ve en sevdiği roman serisi olan "Tek İmparator" kitabında Karle Lucian'ın bedeninde yeniden doğar. Asıl sorun Karle'nin ana...