Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️
Sahil kenarı Aybar
Barış'tan
Aycan'la sahil kenarına gelmiştim. Aycan arkamdan indiğinde bende kaskımı çıkarttım ve dikiz aynasının üstüne koydum. Aycan'da kendi kaskını çıkarttığında kaskı bana verdi. Bende kaskı diğer dikiz aynasının üstüne koydum.Sonrada motorumun anahtarını alıp motordan indim ve anahtarı ceketimin cebine koydum. Aycan sahil kenarına ilerlerken bende onun arkasından ilerledim.
Aycan'dan
Taşların üstüne çıktığımda Barış'a bişey söylemek için arkamı döndüğümde dengemi kaybedip düşücekken Barış, beni bir refleksle belimden kavrayarak kendine çekti. Benim ellerim istemsizce omuzlarına gitmişti. Hatta bir elimle deri ceketini tutuyordum.Barış'la birbirimize çok yakındık. Nefesini yüzümde hissediyordum. Ama rahatsız değildim. Kulağıma yaklaşarak bişeyler fısıldadı:Çok sakarsın prenses.
Dedi ve elini yavaşça belimden çektiğinde bende ellerimi üstünden çektim.Barış taşların üstüne oturduğunda bende oturdum ve Barış konuşmaya başladı:Aycan, ben o gece sana yanlış bişey söyledim mi?
Aycan:Hayır. Sadece Brenda dedin. Başkada bişey söylemedin.-Sen zaten geldiğimde dağılmıştın. Ben gitmemiz gerek dedikçe sen bana gitmemi söylemiştin. Seni zorla dışarıya çıkartırken o arada Brenda dedin.
Barış:Tamm. Sonrasını az çok hatırlıyorum.
Aycan:Sen hep kafan dağınık olduğunda içer misin?
Barış:Yok ya arada.
Aycan:Sizi büyük bir ihtimalle Lale'ler ayıltıyorBarış:Ayıltmaya çalışıyorlar desek daha doğru olur. Ben ve Berkan fazla kaçırdığımızda sapıtıyoruz. Saçma sapan şeyler söylüyoruz.
-Bir keresine Berkan sarhoşken, Lale'ye "seni aldattım ben Lale" demişti.
Aycan:Ohaa. Yaptı mı gerçekten öyle bişey?
Barış:Hayır. Sadece sarhoşken söylenmiş bişeydi. Ama tabi Lale bir ara bunu ciddiye aldı. Berkan, onu kendine affettirmek için bin takla attı.-Ama sonunda affetti tabi Lale.
Aycan:Sen?
Barış:Anlamadım
Aycan:Sen affeder misin? Canını yakan birini yada seni bir sebebi olduğunda terk eden birini?
Barış:Ben kolay kolay affeden biri değilim Aycan.-Beni terk eden, sebebide olsa terk eden birini kolay kolay affetmem
Aycan:Anladım.
Barış:Zaten aşk konusunda defalarca canım yandı
Aycan:Nasıl yani? Brenda ilk değil mi?
Barış:Hayır. Ondan öncesinde çok sevgilim oldu. Ama ne yalan söyleyeyim.-Hiçbir kıza Brenda'ya baktığım gibi bakmadım.
-Ben onunla Almanya'da tanıştım. Ben bir ara modellik yapıyordum. O da modeldi. Ordayken bir adam, bana bir kadınla çekiliceğimi söyledi.
-Bende kabul ettim. Sonrada onunla fotoğraf çekilirken ona aşık oldum işte.
Aycan:O sana bir şey hissetti mi peki? Yani fotoğraf çekilirken?
Barış:Bilmem. Şuan bırakıp gittiğine göre bence hiç sevmemiş. Sence?Aycan:Daha önce hiç aşık olmadığım için bu sorunu cevaplıyamıycam Barış Murat Yağcı.
Barış:Ben ilk miyim? Yani ilk defa birine aşık oldun?
Aycan (utangaç bir gülümsemeyle):Evet. Ve o ilk aşık olduğum kişi sensin. Sen, beni sevmesende ben seviyorum işte seni.Barış:Belki birgün senin bana hissettiklerini bende sana hissederim.
Aycan:Umarım.Barış'tan
Aycan bu zamana kadar tanıdığım en güzel kalbe, en güzel gülüşe, en güzel gözlere sahip ve tabi en önemliside herşeyi anlayışla karşılayan bir kızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Bırakma
AléatoireBu onların hikayesi... Babası tarafından zorla evlenmeye mecbur bırakılan bir kız... Ve Almanya'da, Alman sevgilisi Brenda'yla günü gün eden, onu herşeyden çok seven, ama hayatına girecek kızdan etkilendiğinde hayatı değişicek olan adam. 🐥🦅 Herşe...