Şarkı:Zara&Kutsi - Hayatımın Anlamı...
Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️
Sabah saat 10:30
Aycan'dan
Uyanmıştım. Gözlerimi yana çevirip baktığımda sevdiğim adam yoktu. Onun yerinde bir gül vardı. Yataktan doğrulup yastığın üstündeki gülü aldım ve üstündeki notu okumaya başladım:Günaydın hayatımın anlamı.
Yatağın ayak ucunda bir kıyafet vardı. Üstünde yine bir not vardı:Bunları giy. Ama öncesinde yüzünü yıkaYataktan kalkıp odadaki lavobaya girdiğimde aynada notlu bir kolye vardı. Notu kolyeyle birlikte alıp okumaya başladım:Efsaneye göre aster çiçeği bulunduğu yeri güzelleştirirmiş. Senin en sevdiğin çiçeği bilemem ama artık sana en çok benzeyen çiçeği biliyordum.
Yüzümde yine çok güzel bir gülümseme oluşmuştu. Aynaya baktığımda sevdiğim adam arkamdaydı. Arkamdan sarıldığında ben gözlerimi kapatıp kendimi ona bıraktım.
Barış'tan
Aycan, kendini bana bıraktığında ben önce güzel kokusunu içime çektim. Sonrada boynuna bir öpücük kondurarak konuşmaya başladım:Takmamışsın kolyeyi bebeğim
Aycan:Sen takarsın dedim
Barış:Ver bakalım
Bunu söylememle Aycan bana kolyeyi uzattı. Bende elinden alıp kolyeyi boynuna taktım. Sonrada saçlarını kolyenin içinden çıkarttım. Sonrada aynaya bakarak konuşmaya başladım:Çok yakıştı meleğimAycan:Bunu asla çıkarmıycam sevgilim.
Aycan bunu söyledikten sonra ben yine boynuna bir öpücük kondurdum. Sonrada konuşmaya başladım:Hadi hazırlan bebeğim. Seni bir yere götürücem
Aycan:Nereye?
Barış:Sen hazırlan görürsün hadi.Aycan arkasını döndü ve ellerini boynuma yerleştirerek konuşmaya başladı:Yine sürpriz yani öyle mi?
Barış:Aynn öyle güzelim. Şimdi hazırlan aşarda bekliyorum.
Dedim ve dudağına bir öpücük kondurdum. Aycan gittiğinde bende arkasından aşağıya indim.Aycan'dan
Barış'ın giymemi istediği kıyafeti giydim. Sonrada çantamı alıp odadan dışarıya çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Bırakma
AléatoireBu onların hikayesi... Babası tarafından zorla evlenmeye mecbur bırakılan bir kız... Ve Almanya'da, Alman sevgilisi Brenda'yla günü gün eden, onu herşeyden çok seven, ama hayatına girecek kızdan etkilendiğinde hayatı değişicek olan adam. 🐥🦅 Herşe...