17. Bölüm

62 7 12
                                    

Multimedya:Aybar temsili

Adamın üstünde mont değil hırka vardır. Kızın üstündekide yok. Sadece kızın üstünde kolları bol bir hırka vardır. Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️

Aycan'dan
Barış'la yürüyerek sahil kenarına gelmiştik. Barış'ın eli omzumdaydı. Bende bir elimle omzumdaki eli tutarken diğer elimde belindeydi. Başımda omzundaydı. O pozisyonda yürürken Barış konuşmaya başladı:Oturalım mı bebeğim?
Aycan:Olur.

Bir banka oturduğumuzda Barış elini arkama koymuştu. Bende başımı omzuyla buluşturarak konuşmaya başladım:Burda saatlerce kalabilirim.
Barış:Omzum rahat mı geldi yavrum?
Aycan:Evet. Çok rahat.

Barış:Başta ne kadar Brenda'dan ayrıldım diye üzülsemde sen bana çok iyi geldin.
Aycan:Biliyor musun? Seni ondan kıskanmıştım. Hani ilk eve gelişindeki gün.

-Sanki evde başka oturcak koltuk yokmuş gibi senin bacaklarına oturmuştu ya o zaman çok sinir olmuştum.
Barış:Saldırmak istedin mi?
Aycan:Hemde nasıl. Bide seninle aynı yatakta yatmak istedi ya. Onada çok sinir oldum.

Barış:Acayip kıskanılmış o zaman.
Aycan:Evet. Ama artık onunla değilsin.
Barış:Benim hayatım sensin artık.
Aycan:Birgün gelirse pişman olduğunu söylerse affeder misin? Onunla yeniden birlikte olur musun?
Barış:Olmam. Ben hiç kimseyi öyle kolay kolay affetmem.
Aycan:Zor affeden biri misin?
Barış:Evet. Çok zor affeden biriyim.

Aycan:Ben bilmiyorum senin hakkındaki şeyleri.
Barış:Tamm sor. Cevaplıyayım.
Aycan:Tamm o zaman. Eee en sevdiğin film?

Barış:Korku
Aycan:Hiç sevmem
Barış:İzledin mi daha önce?
Aycan:Hayır. İzlememde.
Barış:Benimle izlersin.
Aycan:Hayır tabikide. Korkarım ben öyle şeylerden.
Barış:İyi işte ne güzel. Hem bu sayede bana korkudan sarılırsın hiç ayrılmazsın..

Aycan:Sen var ya çok fırsatçısın.
Barış:Öyleyimdir.. Peki ya sana en sevdiğim rengi söyliyeyim mi?
Aycan:Söyle
Barış:Yeşil. Ama gözlerinin yeşili.
Aycan:Benim gözlerim yeşil değil ki. Renkli.
Barış:O zaman bende renkli gözlerine aşığım.

Aycan (gülümseyerek):Bende senin maviş gözlerine aşığım.
Barış:Benimkilerde renkli yalnız.
Aycan:Olabilir. Ama açık ara farkla gözlerin mavi.
Barış:Öyle mi prenses?
Aycan:Öyle. Ve aşık olduğum bir yerin daha var..

Barış:Neresi? (hafif sırıtarak👉🏻)Dudaklarım mı?
Aycan:Hayır tabikide. İkinci en çok hoşuma giden yerin gülünce sağ yanağında çıkan o çukur
Barış:Benimde senin gülümsemen hoşuma gidiyor bebeğim.

-Hele bide utanınca kıpkırmızı oluyorsun ya o daha çok hoşuma gidiyor.
Aycan:Ne zaman hoşuna gitti acaba?
Barış:Beni uyandırmaya geldiğin gün. Ben sana "bir dahakine öperek uyandırabilirsin" dediğimde utanmıştın.
Aycan:Öyle dersen tabi utanırım.

Barış:Daha önce hiç bir sevgilin olmadı mı? Hiç bir erkeğe aşık olmadın mı?
Aycan:Olmadım. Sen ilksin.

-Ben hep evden okula okuldan eve giderdim. Hiç arkadaşlarımla birlikte vakit geçirmezdim. Babam izin vermediği için Asena'ların evlerine bile gitmezdim. Onlar, bana gelirdi.

-Evden dışarıyada çıkmadığım için karşıma biri çıkmadı. Yani o yüzden sen ilksin. İlk aşık olduğum adamsın
Barış:Başka soruların varsa alabilirim prenses

Aycan:Bu zamana kadar kaç sevgilin oldu?
Barış:8
Aycan:Ohaaa.
Barış (hafif sırıtarak):Ama senin yerin ayrı
Aycan:Öyle mi?
Barış:Öyle

Bunu söylememle Barış dudağıma yapıştı. Bende onun öpüşüne karşılık veriyordum.

Biraz öpüştükten sonra ayrıldık ve ben konuşmaya başladım:Hava bozdu. Gidelim mi?
Barış:Olur bebeğim.
Ayağa kalktığımızda bir şimşek çaktı. Sonrada yağmur yağmaya başladı. Barış konuşmaya başladı:Yada gitmeyelim. Biraz burda böyle kalalım.
Aycan:Ya hasta oluruz saçmalama.

Barış:Olmayız. Yağmurun altında seninle kalmak istiyorum.
Barış bunu söyledikten sonra dudaklarıma yapıştı. Bende onun öpüşüne karşılık veriyordum. (multimedyadaki gibi)

Biraz öpüştükten sonra ayrıldık ve ben konuşmaya başladım:Barış biliyor musun? Şuan kendimi çok tuhaf hissediyorum.
Barış:Nasıl tuhaf?
Aycan:Bilmiyorum. Tuhaf hissediyorum işte.

Barış:Sen ilk defa bu kadar güzel kelimeler duyuyorsun birinden, ilk defa bir erkeğe karşı bişeyler hissediyorsun. Tuhaf hissetmen gayet normal güzelim.

Aycan:Aslında bu güzel kelimeleri ilk defa duymuyorum. Zeyd'ten defalarca duydum. Ama onun bana güzelim demesinden nefret ediyorum.

-Zeyd'ten duyduğum cümleleri senden duymak çok güzel Barış.
Barış:Bu cümleleri benden hep duyucaksın güzelim.
Aycan:Duyucam. Sende, benden duyucaksın. İlk defa bir erkeğe söylediğim herşeyi duyucaksın.

Barış:Seni seviyorum yavrum
Aycan:Bende seni seviyorum aşkım
Ben bunu söyledikten sonra ona sarıldım. O da bana sarılmıştı.

Biraz birbirimize sarıldıktan sonra ayrıldık ve ben hapşırdım. Barış'a baktığımda gülerek konuşmaya başladı:Çok yaşa. Benimle yaşa
Dedi ve dudağıma bir öpücük kondurdu. Bende, ona bakarak gülümsedim.

Barış:Yanaklar kızardı.
Aycan:Pisliksin Barış Murat Yağcı.
Barış:Ve sana deliler gibi aşığım
Dedi ve tam öpücekken suratına hapşırdım.

Barış'tan
Aycan'a tam yaklaşmış öpücekken suratıma hapşırdı. Suratıma hapşırdığında gözlerimi kapatarak hafif sırıttım. Sonrada konuşmaya başladım:Bence sen şifayı kapmadan gidelim
Aycan:Özür dilerim. Suratına hapşırdığım için
Barış:Sıkıntı yok bebeğim.
Dedim ve elini tuttum. Sonrada birlikte yürümeye başladık.

Günay ev
Zeyd'ten
Gürkan baba:Bu plan işe yarıycak mı oğlum?
Zeyd:Yarıycak babacım. O herif ölücek ve Aycan, benim olucak.

Zeyd'in planı ne?

Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. Seviliyorsunuz canlar....❤️❤️❤️❤️

Beni Bırakma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin