5. Bölüm

87 8 7
                                    

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️

Cemnis ev
Nisa'dan
Nisa:Umarım eğleniyorlardır.
Cemal:Umarım. Senin ayağın nasıl oldu Niso'm?
Nisa:Biraz daha iyi. Buz iyi geldi.
Cemal:Ben kendime kahve yapcam Niso'm. Sende ister misin?
Nisa:Olur Cemo'm

Cemal mutfağa girdiğinde benim telefonum çalmıştı. Telefonumu elime alıp ekrana baktığımda Brenda arıyordu. Almanca bilmiyordum. Brenda'da zaten türkçeyi Barış sayesinde biraz öğrenmişti.

Açtığımda almanca şeyler söylediğinde anlamıycam. İçimden açarken "inşallah almanca bişeyler söylemezsin" dedim ve telefonu açtığımda tam konuşucakken Brenda konuşmaya başladı

Telefon görüşmesi
Brenda:Nisa, Barış nerde?
Nisa:İyi merak etme. Eee Barış, Berkan'la bara gitti.
Brenda:Bar mı?

Nisa:Evet bar.
Brenda:İkisi yalnız orda
Nisa:Hayır. Yalnız değiller. Kızlar var.
Yani kızlar dediysem Lale var. Bide Lale'nin çocukluk arkadaşı var.

Brenda:Siz nerdesiniz?
Nisa:Evdeyiz Cemal'le. Ben ayağımı burktum. O yüzden gidemedim. Cemal'de ben yalnız kalmayayım diye gitmedi.
Brenda:Yani şimdi Lale'nin çocukluk arkadaşı ve Frieden yan yana?
Nisa:Aynn öyle.
Brenda telefonu Nisa'nın suratına kapatır.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Nisa:Suratıma kapadı.
Ben bunu söyledikten sonra Cemal yanıma geldi ve elindeki kahve bardaklarını sehpanın üstüne bırakırken tekli koltuğa oturarak konuşmaya başladı:Kimdi arıyan?
Nisa:Brenda. Barış'a ulaşamıyınca beni aradı.

Cemal:Söyledin mi Aycan'la olduğunu?
Nisa:Söyledim. Ama yanlarında Berkan'larda var diye biliyor.

-Yani şimdi Lale'nin çocukluk arkadaşı ve Frieden yan yana? Bende aynn öyle dediğimde suratıma kapadı telefonu
Cemal:Kıskanmış olabilir.
Nisa:Olabilir.

Aybar uçurum kenarı
Aycan'dan
Motor durduğunda geldiğimizi anlamıştım. Barış'ın arkasından inip kaskımı çıkarttım ve dikiz aynasına koydum. Sonrada yavaş adımlarla uçuruma doğru yürüdüm.

Sonrada durdum ve kollarımı iki yana açıp rüzgarın soğukluğunu yüzümde hissetmeye başladım. Çok huzurlu, sessiz ve sakin bir yerdi burası.

Barış'tan
Aycan'ın yanına geldiğimde ellerimi ceketimin cebine koyarak konuşmaya başladım:Sevdin mi burayı?
Aycan:Evet. Çok huzurlu, sessiz ve sakin bir yer. İnsan burda tüm acılarını unutur..
Barış:Acılar kolay kolay unutulmaz barbi. Hiçbir acı kolay kolay geçmez.

Aycan kollarını indirip bana baktı. Sonrada konuşmaya başladı:Neden öyle söyledin?
Barış:Sen neden öyle söylediğimi gayet iyi biliyorsun Aycan.

Aycan:Yine mi aynı konu?
Barış:Evet. Yine aynı konu. Aycan anlat. Ne yaşadığını, o İzmir yolundaki olayı, o, seni zorla arabaya bindirmeye çalışan adamın kim olduğunu anlat bana.

Aycan:Ya sen niye benimle bu kadar çok ilgileniyorsun? Gidip sevgilinle ilgilensene.
Barış:O burda değil.
Aycan:O zaman onun yanına git.
Barış:Kalp kırıcı olmaya başlıyorsun.
Laflarına dikkat et

Aycan:Oluyorsam olurum. Bu seni ilgilendirmez Barış Murat Yağcı. Laflarımada dikkat falan etmiyorum.

Barış:Ben sadece sana yardım etmeye çalışıyorum Aycan.
Aycan:ETME. YARDIM FALAN ETME. İSTEMİYORUM.

Yazardan
Barış gözlerini kapatır ve alt dudağını ısırarak sakin kalmaya çalışır. Aycan biraz bağırarak:Sen bana hiçbir şekilde yardım edemezsin. Çünkü yapamazsın. Kaçtığım kişiden kurtarmaya gücün yetmez.

Barış:Benim kimseden korkum yok. O peşindeki kişi her kimse ben, seni korurum. Ama öncesinde senin bana herşeyi anlatman lazım.
Aycan:Koruyamazsın beni ondan. Hiçbir şeyde anlatmak zorunda değilim sana.

Barış:Aycan...
Aycan:Farkında mısın? Bana bağlanmaya başlıyorsun Barış.

Barış:BEN SANA BAĞLANMADIM... EĞER SANA BU ÖPÜŞME SONRASI YADA DAHA ÖNCEDEN BAĞLANDIĞIMI FALAN DÜŞÜNÜYORSAN YANILIYORSUN.

-BEN SANA BAĞLANMADIM. BAĞLANMIYCAMDA.

-BEN TEK BİR KİŞİYE BAĞLIYIM. O DA BRENDA.

-BENİM İÇİMDE SANA KARŞI ARKADAŞLIKTAN BAŞKA HİÇBİR ŞEY YOK. BEN ASLA BRENDA'YA HİSSETTİKLERİMİ SANA HİSSETMİYCEM.

-BENİM AMACIM SADECE SANA ARKADAŞÇA YAKLAŞIP SENİ MUTLU ETMEK. SANA YARDIM ETMEK.

-O ÖPÜŞMENİNDE HİÇBİR ANLAMI YOKTU. O ÖPÜŞME ANLIK OLAN BİŞEYDİ. YANLIŞLIKLA OLAN BİŞEYDİ.
Der ve motora doğru yürürken Aycan sessiz bir şekilde kendi kendine konuşmaya başlar:Aptal. Aptalsın kızım sen.

-Ne sandın? Sana aşık olucağını mı? Adamın sevgilisi varken sana mı bakıcak?

Barış'tan
Motora geldiğimde kaskımı takıcakken Aycan'ın gelmediğini fark ettim. Arkamı dönmeden konuşmaya başladım:Geliyor musun? Yoksa burda mı kalıcaksın?
Aycan:Geliyorum.

Aycan yanıma geldiğinde ona bakmadan kaskı verdim. Aycan elimden kaskı aldığında bende kaskımı takıp motora bindim. Aycan'da arkama bindiğinde ben motora gaz vererek sürmeye başladım.

Cemnis ev
Cemal'den
Niso'mla film izlerken kapı çalmıştı. Ben hemen koltuktan kalkıp koşar adımlarla merdivenlerden çıktım ve kapıyı açtım.

Nisa'dan
Cemal kapıyı açmak için gittiğinde hala gelmemişti. Bende koltuktan kalkıp yavaş adımlarla Cemal'in yanına geldiğimde kapıda Brenda vardı. Konuşmaya başladı:Hello..
Nisa:Hoşgeldin Brenda.

Bozuk türkçesiyle Barış'ı sordu
Brenda:Geldi mi Barış?
Nisa:Yok daha gelmediler.
Cemal:İçeriye geç ya kapıda kalma.

Brenda bavuluyla içeriye girdi. Sonrada üçümüz salona geçtik.

Barış ve Aycan, Brenda'yı görünce napıcak?

Barış'ın tepkisi nolucak?

Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. Seviliyorsunuz canlar....❤️❤️❤️❤️

Beni Bırakma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin