16. Bölüm

63 6 0
                                    

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️

Hatırlatma
Yazardan
Aycan:Korkmuyorum. Sen yanımda olduğun sürecede korkmıycam.
Barış:Yanında olamasam bile seni bırakmıycağımı bil prenses
Barış bunu söyledikten sonra Aycan'a tam yaklaşmış öpücekken kapı açılır ve Nisa konuşmaya başlar:Napıyorsunuz siz burda?
🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥

Aycan'dan
Barış'la tam yakınlaşmış öpüşücekken Nisa arkamızdan "napıyorsunuz siz burda" dediğinde ben herşeyi duymuş olmasından korktuğum için bişey söylemedim.

Barış, benim susmamdan anlamış olucak ki konuşmaya başladı:Noldu praglı?
Nisa:Kahvaltı hazır. Lale börek yaptı. O yüzden geç hazır oldu kahvaltı.
Barış:Tamm. Sen git. Bizde geliyoruz.
Nisa:Tamm Baro.

Nisa gittiğinde ben konuşmaya başladım:Duymuş mudur sence?
Barış:Sanmam. Duysa sessiz kalmazdı.
Barış bunu söyledikten sonra elimi tuttu. Sonrada birlikte odadan çıktık ve salona geçtik.

Yarım saat sonra
Aycan'dan devam
İlk defa midem bulanmadan güzel bir kahvaltı yapmıştım. Kahvaltımız bittikten sonra ben sandalyeden kalkıp Lale'ye yardım edicekken başım dönmüştü.

Lale:İyi misin kuzum?
Aycan:İyiyim. Şey ben bir elimi yüzümü yıkayayım.
Dedim ve salona doğru yürüdüğümde gözlerim karardı ve sonrası karanlık...

Tek duyduğum ses Barış'ın sesiydi....

Barış'tan
Aycan bayılmıştı. Sandalyeden kalkıp onu yanına gittim. Sonrada onu kucağıma alıp koltuğa yatırdım. Nisa bir kolonya getirdiğinde elimi biraz döküp koklattım.

Kendine geldiğinde konuşmaya başladı:Çek şunu nefret ederim kolonya kokusundan
Dedi ve koltuktan doğruldu. Lale konuşmaya başladı:Kuzum iyi misin?
Aycan:İyiyim.

Lale:Aycan bu daha öncede oldu. Başın dönmüştü. Ama bayılmamıştın.
Aycan:Lale iyiyim ben.
Nisa:Bişey var sende.
Aycan:Nisa yok bişey. İyiyim.
Lale:Kuzum anlat hadi.
Aycan:Anlatıcak bişey yok.
Lale:Kuzum, seni tanıyorum. Bişey sakladığın zaman yok bişey der geçiştirirsin.

-Nisa'ya, Berkan'a, Cemal'e ve Barış'a anlatamıyorsan bana anlat.
Aycan:Lale yok bişey. Sadece Zeyd'in yapıcaklarından korkuyorum o kadar.
Nisa:Baro, sen söyle o zaman
Barış:Nisa uzatma.

Nisa:Baro senide tanıyoruz. Aycan çok fazla seni tanımasada biz tanıyoruz. Sende bişey olduğu zaman uzatma der geçiştirirsin.

Üstümüze geliyorlardı. Aycan'a baktığımda baya bir gerilmişti. Nisa'lar ise bizden her şeyi söylememizi istiyorlardı.

Nisa:Siz odada bişeyler konuşuyordunuz. Sonra sen Aycan'ı öpücekken ben geldim. Ama ondan öncesinde Aycan "korkmuyorum. Sen yanımda olduğun sürecede korkmıycam" demişti.

Aycan:Zeyd'in size yapıcaklarından korkuyorum sadece. Bana bişey yapmasından korkmuyorum. Sadece size...
Nisa:Ya siz bişey saklıyorsunuz.
Barış:Nisa uzatma. Bu konu burda kapandı.
Nisa:Hayır kapanmadı. Siz konuşana kadarda kapanmıycak.

Ben bir sinirle ayağa kalktım ve bağırarak konuşmaya başladım:NİSAA KAPAT KONUYU DEDİM.
Cemal:Barış sesini alçalt.
Barış:Sende o zaman sevgiline söyle bu konuya burnunu sokmasın.
Nisa:Sokarım. Madem Aycan söylüyemiyor. Sen söyle o zaman.

Aycan'dan
Barış:Nisa kapat konuyu. Kalbini kırmak istemiyorum.
Nisa:Ne saklıyorsunuz bu kadar abi? Naptınız? Nikahtan sonra ikiniz, Berkan'ın Lale'ye sürpriz yaptığı yere gittikten sonra Aycan'ı altına alıp...

Beni Bırakma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin