Şarkı:Filiz - Seviyorum Seni....
Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️
Aycan'dan
Barış'la içeriye girdikten sonra elimi bırakmıştı. Barış bahçe kapısına doğru yürüyerek durdu ve ellerini cebine koyarak dışarıyı seyretmeye başladı.Bende boş salonun ortasında öylece dururken Barış arkasını dönmeden konuşmaya başladı:(Barış derin bir nefes alarak) Uçurum kenarındayken sana söylediğim şeyleri hatırlıyor musun?
Aycan:E.. Evet hatırlıyorum. Bana, bir tek kişiye bağlı olucağını, onunda Brenda olucağını söylemiştin.
Barış (hafif sırıtarak):Ama yanılmışım. Brenda, beni 4 gün önce bırakıp gittiğinde ona olan aşkım o dağ evinde enkazda ölmüşAycan:Madem Brenda, senin için o enkazda öldü. O zaman neden buraya geldik? O kızla hayalini kurduğun eve niye geldik?
Barış arkasını dönerek bana yaklaştı. Sonrada konuşmaya başladı:Brenda'nın bu evden haberi yok. Ben burayı kendi paramla almıştım. Tek eşyalar kalmıştı. Onlarıda Brenda'nın zevkine göre alıcaktım.-Ama o, beni 4 gün önce bırakıp gittiğinde o bu aşkı öldürmüş oldu.
Aycan:Peki neden beni buraya getirdin?
Barış sağ eliyle elimi tuttu. Diğer eliylede yüzüme dokunarak konuşmaya başladı:Ben bu zamana kadar tanıdığım hiçbir kızın yüzüne karşı o iki kelimeyi söyleyemedim. Sadece onlarada değil bu iki kelimeyi aileme bile söylemedim.-Ailemi sevdiğimi aldığım şeylerle ifade ettim hep.
Barış:Brenda, sana aşık olduğumu söylediğinde inkar ettim. Aşık değilim dedim. Ama dün yanıldığımı anladım Aycan.
-Dün rüyamda beni korumak için önüme geçtin ve kollarımın arasında ölüyordun. Bana soluk gözlerinle bakarken içimde fırtınalar kopmuştu
-Bu fırtınaların sebebi seni kaybetmekten korkmaktı Aycan. En başından beri, seninle karşılaştığımdan beri belkide içimde sana karşı tarifsiz duygular vardı. Ama ben sürekli olarak inkar ettim.
-Sen Aycan'a aşık değilsin. Sen Brenda'ya aşıksın diyip durdum hep kendime. Ama yanıldım. Meğer herşey seni tanımamla başladı. Dün rüyamda sen kollarımın arasında can verirken anladım Aycan.
Gözlerim dolmuştu. Gözlerimi onun gözlerine kilitlemiştim. Yanağımdan bir yaş geldiğinde Barış baş parmağıyla gözyaşımı sildi. Bende içimden konuşmaya başladım:Söyleme. Aşık olduğunu söyleme bana nolur. Söylersen seni bırakamam Barış.
-Seni nasıl bırakıcağımı düşünürken bana, beni sevdiğini söyleme. Lütfen. Başkasına aşık oldum de bana. Nolur.
Barış:Niye ağlıyorsun?
Aycan:Bişey yok. Sen ne söyliyceksen söyle. Birine mi aşık oldun?
Barış (gülümseyerek):OldumBarış'tan
Aycan:Sevindim buna. Yani birine aşık olmana sevindim.
Barış:O aşık olduğum kızda...
Sözünü tamamlamadan biri kapının ordan ateş ettiğinde Aycan korkarak arkasını dönmüştü. Ben ateş sesinin geldiği yere baktığımda o İzmir yolundaki adam karşımızdaydı.Zeyd:4 gün. 4 gün 96 saat verdim sana.
Düşünmen için. Ama sen o 4 gün 96 saati onunla geçirmeyi tercih ettin.Aycan'ı, kendime döndürerek konuşmaya başladım:Ne saati? Noluyor Aycan?
Bunu söylerken Aycan, bana korku dolu gözleriyle bakıyordu. Arkasını döndü ve o adamla korku dolu bir sesle konuşmaya başladı:Zeyd sakın ona
dokunma.Aycan'dan
Zeyd:Kusura bakma bebeğim. Ama (silahıyla Barış'ı göstererek) arkandaki arkadaşı halletme vakti.
Zeyd bunu söyledikten sonra ben Barış'ın önüne geçerek konuşmaya başladım:Zeyd hayır..
Barış beni önünden çekmeye çalışarak konuşmaya başladı:Aycan çekil önümden.
Aycan:Hayır çekilmiycem.Zeyd:Son duanı et Barış Murat Yağcı
Aycan:Zeyd hayır. Ona dokunma. Tamm sen kazandın Zeyd. Evlenicem seninle. Bir dahada kaçmıycamBunu söylememle Zeyd bana yaklaştığında Barış, beni bir refleksle arkasına geçirerek konuşmaya başladı:Aycan hiçbir yere gitmiyor.
Zeyd:Bilader çekil.
Barış:Çekilmiyorum. Aycan'ı almak istiyorsan önce beni öldürmen gerekiyor.
Zeyd:Seve seve
Dedi ve silahı Barış'a doğrulttu. Korku dolu bir sesle konuşmaya başladım:Zeyd yapma. Tamm gelicem seninle. Ona bişey yapma nolur.Zeyd:Düş önüme bebeğim
Ben, Barış'ın elini bırakıp Zeyd'in yanına geldiğimde Zeyd benim elimi tuttu. Sonrada beni yürütürken Barış konuşmaya başladı:Aycan gitme.Aycan:Bana 1 dakika ver. Sadece 1 dakika
Zeyd:2 dakikan var.
Zeyd bunu söyledikten sonra elimi bıraktı. Barış'ın karşısına geçtiğimde elinden tuttum ve gözlerinin içine bakarak konuşmaya başladım:(multimedyadaki müziği çalın👉🏻)Barış sakın gelme peşimden. Sana bişey olmasını istemiyorum.Barış (elini Aycan'ın yüzüne yerleştirerek):Aycan, bu herifle gitmene izin vermem.
Aycan:Bende, senin ölmene izin vermem. Nolur gelme peşimden. Yapmak zorundayım Barış. Lale'lere ve sana bişey olmaması için bunu yapmak zorundayım.Barış:Mutsuz olucağın bir evlilik yapıcaksın.
Aycan:Evet. Ama seni seviyor olucam. Bunu hiçkimse değiştiremiycek. Hiçkimse sana olan aşkımı bitiremiycek.
Barış:Gitmene izin vermem AycanAycan:Yapma. Nolur yapma Barış. Başka çarem yok.
Barış:Var. Arkanda bırakıcağın biri var.
Aycan:Affet beni Barış Murat Yağcı. Seni tanıdığım için, sana aşık olduğum için çok mutluyum.-Çok güzel vakitler geçirdim seninle. Ama her hikayenin bir sonu var. Bizim hikayemiz buraya kadar.
Yazardan
Barış:Aycan gitme. Yanımda kal.
Aycan:Özür dilerim. Gitmek zorundayım. Rüyamdaki gibi kollarımın arasında ölmeni istemiyorum Barış.-Benim yüzümden acı çekerek ölmeni istemiyorum. Lütfen gelme peşimden.
Der ve ayak parmaklarının ucuna yükselerek sevdiği adamın dudağına bir öpücük kondurur. Sonrada iç çekerek konuşmaya başlar:Seni seviyorum Barış Murat Yağcı. Gitsemde seni hep sevicem.Aycan bunu söyledikten sonra Barış'ın bir elini uzaklaşarak bıraktığında Aycan arkasına bakmadan Zeyd, Aycan'ın elini tutup tam arkasından sürükliycekken Barış bağırarak konuşmaya başlar:AYCAN SENİ SEVİYORUM.
Barış bunu söyledikten sonra Aycan arkasını dönüp dolu gözlerle sevdiği adama bakarak konuşmaya başlar:Ne.. Ne dedin sen?
Barış:Seni seviyorum dedim. 1 saat önce sana söylemeye çalıştığım şey buydu. Ben sana aşık oldum Aycan.-Şimdi bu herifle gitmene asla izin veremem.
Aycan:Bende senin ölmene izin veremem. Gözlerimin önünde ölmeni istemiyorum. Beni affet. Seni çok seviyorum maviş
Barış:Bende seni seviyorum Aycan Yanaç. Ama nolur gitme.Aycan:Hikayemiz başlamadan bitti. Ama yinede seninle yaşadığım herşey çok güzeldi.
Zeyd:Yürü hadi
Der ve Aycan'ı arkasından sürüklerken Aycan arkasını dönmeden bağırarak konuşmaya başlar:SAKIN GELMEEĞBarış, Aycan'ın peşinden gidicek mi?
Yoksa
Zeyd'le evlenmesine izin mi vericek?
Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. Seviliyorsunuz canlar....❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Bırakma
RastgeleBu onların hikayesi... Babası tarafından zorla evlenmeye mecbur bırakılan bir kız... Ve Almanya'da, Alman sevgilisi Brenda'yla günü gün eden, onu herşeyden çok seven, ama hayatına girecek kızdan etkilendiğinde hayatı değişicek olan adam. 🐥🦅 Herşe...