Şarkı:Zakkum - Gidiyorum Yolcu Et...
Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️
Hatırlatma
Barış'ı merak ediyordum. Ama ona bişey olmadı. Yaşıyor. Ve beni kurtarmaya gelicek.İç sesim:Geliceksin... Geliceksin bay ukala kendini beğenmiş zorbacı pislik.
🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥Yazardan
Erkekler ve kızlar, Aycan ve Barış'tan haber alamayınca endişelenmişlerdir. Sezai ve Uras, Barış'ın telefon sinyalinden nerde olduğunu tespit ederler. Uçurum kenarına geldiklerinde Barış yerde hareketsiz bir şekilde yatıyordu. Hepsi yanına gittiğinde uyandırmaya çalışırlar.
Nisa:Baro aç gözlerini
Lale, Barış'ın omzunu bastırarak:Çok kan kaybediyor. Hastaneye götürmemiz gerekiyor.(multimedyadaki müziği çalın👉🏻) Uras ve Berkan, Barış'ı arabaya alırlar. Barış'ın yanına Nisa, ön koltuğa Cemal, arabayı kullananda Uras'tır.
Uras:Nisa uyandırmaya çalış.
Nisa:Uyanmıyor. Çok kanaması var.
Uras:Elini ordan çekme. Elin kanamayı durduruyor. Olabildiğince bastır. Ve uyandırmaya çalış.Nisa:Barış.. Barış aç gözlerini... Baro duyuyor musun beni? BAROOO.. Uras uyanmıyor..
Cemal:Nefes alıyor mu?
Nisa:Ne bileyim ben.
Uras:Bak
Nisa:Nerden bakcam?Uras:İşaret parmağını Barış'ın burnuna götür. Eğer parmağına hava geliyorsa nefes alıyor demektir.
Nisa, Uras'ın dediğini yapar.
Nisa:Almıyor. Nefes al. BARO NEFES AL.Günay ev
Aycan'dan
Barış'tan hala haber alamamıştım. Buda beni korkutmaya yetiyordu. Babam ve Zeyd yoktu. Bir yere gitmişlerdi. Bende bu koca odada tek başıma kalmıştım. Kapı açıldığında bir adam yemek tepsisiyle girmişti.Tepsiyi masanın üstüne koyduğunda tam gidicekken konuşmaya başladım:Telefonunu verir misin lütfen?
X:Hayır
Aycan:Lütfen.. Lütfen. Sadece bir kişiyi arıycam.
X:HayırAycan:Bak onun durumunu öğrenmem lazım. Lütfen ver telefonunu
X:Hayır
Dedi ve gitti. İçimde kötü bir his var. Barış'a bişey olmuş gibi bir his var içimde. Umarım iyisindir sevgilim. Umarım Berkan'lar, seni bulmuştur.🦅🐥
Yazardan
Barış'ı ameliyata almışlardı. Doktor ameliyata başladıktan sonra Barış'ın kalbi durur.O sırada Aycan bardaktaki suyu içmek için eline aldığında bardak elinden kayıp yerde tuzla buz olurken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Bırakma
De TodoBu onların hikayesi... Babası tarafından zorla evlenmeye mecbur bırakılan bir kız... Ve Almanya'da, Alman sevgilisi Brenda'yla günü gün eden, onu herşeyden çok seven, ama hayatına girecek kızdan etkilendiğinde hayatı değişicek olan adam. 🐥🦅 Herşe...