Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️
20:30
Aycan'dan
Yemeği yedikten sonra ben hemen banyoya girdim. Üzerimdeki kıyafetlerimi çıkartıp duşa girdim ve kendimi ılık suyun altına bıraktım.Ilık su başımdan aşağı boşalırken saçıma biraz şampiyon sıkıp her tarafımı temizledim.
Sonrada durulanıp duş kabininden çıktım ve kapının arkasında asılı olan bornozu alıp banyodan çıktım.
Sonrada odama geçip üstümü giyindim ve ıslak olan saçlarımı tarayıp, saç kurutma makinesiyle kurutmaya başladım.
Saçlarım tamamen kuruduktan sonra telefonumu arka cebime koydum. Kapıya yönelirken saçımı yarım topuz yaptım.
Salondan sesler geliyordu. Sanırım Berkan'lar gelmişti. Ben hızlı adımlarla salona doğru yürürken sert bir göğüse çarptığımda ayağım boşluğa geldi ve tam tökezleyip düşücekken o sert göğüsün sahibi beni tutmuştu.
Korkudan kapattığım gözlerimi açtığımda beni tutanın o ukala, kendini beğenmiş arkadaş olduğunu anlamıştım. Ve ikimizde aynı anda aynı şeyi söyledik:Sen..
O, beni doğrulttuğunda konuşmaya başladım:Senin ne işin var burda?
Barış:Arkadaşımın evi burası.. Asıl senin ne işin var burda?
Aycan:Benimde çocukluk arkadaşımın evi.Salondakiler yanımıza geldiğinde Lale konuşmaya başladı:Siz tanışıyor musunuz?
Aycan:Ne münasebet? Tanışmıyoruz tabikide..
Barış:Beyler anlattığım kız..Yazardan
Aycan:Ne anlattın acaba?
Barış:Baş belası olduğunu..
Yusuf:Tamm sizin son belli. O yüzden salona geçip (kaşlarıyla Aycan'ı işaret ederek) seninle tanışalım.Yusuf bunu söyledikten sonra herkes salona geçer ve koltuklara otururlar. Sonrada Cemal konuşmaya başlar:Ben Cemal Can. Sen bana Cemo diyebilirsin.
Aycan:Memnun oldum Cemo. Bende Aycan.
Cemal:Memnun oldum.Aycan'dan
Cemal'le tanıştıktan sonra diğerleriylede tanışmıştım. Sıra bay ukala, kendini beğenmiş arkadaşa geldiğinde bana elini uzatarak konuşmaya başladı:Barış Murat. İster Barış, ister Murat de farketmez.Bana uzattığı elini tutarak konuşmaya başladım:Memnun oldum Barış Murat.
Barış:Bende memnun oldum AycanBerkan:Eee tanışma faslı bittiğine göre yasaklı kelimeler oynayalım mı?
Lale:Süper.. Oynarsın dimi Ayö?
Aycan:Oynarım.
Yusuf:O zaman takımları eşit yapalım.
Nisa:Hayır canım. Kızlar erkekler yapıyoruz.Aycan:Ama o zamanda biz eşit olmuyoruz.
Yusuf:Boşver ya. Dediğiniz gibi olsun. Kızlar erkekler yapalım. Nasıl olsa yenileceksiniz.
Lale:Ondan o kadarda emin olma Yusuf'çum.Barış'tan
Barış:Valla yenilmeniz an meselesi yenge. Praglının kelime dağarcığı az. E Aycan'ın oyunu bilip bilmediği belli değil.
Aycan:Biliyorum tabikide.
Barış:Görücez küçük hanım.Aycan:Görelim bay ukala
Aycan bunu söyledikten sonra ben bıyık altından sırıtmıştım.Oyun başlamıştı. İlk kızlar başlamıştı. Lale eline baya bir kağıt almıştı. 4 tane anlatmıştı. Ve anlattığı bütün kelimeleri Aycan bilmişti.
Yazardan
Kelime:TurtaLale:Ayö ananen yapardı bize hep? Meyveden oluyor. Ama meyve yoktu. Reçelden yapmıştı.
Aycan:Turta
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Bırakma
DiversosBu onların hikayesi... Babası tarafından zorla evlenmeye mecbur bırakılan bir kız... Ve Almanya'da, Alman sevgilisi Brenda'yla günü gün eden, onu herşeyden çok seven, ama hayatına girecek kızdan etkilendiğinde hayatı değişicek olan adam. 🐥🦅 Herşe...