1.2

529 33 5
                                    


Bölüm: Ölüm


"Yap kardeşim." Dedi ciddi bir tonla ve Kawaki'ye doğru baktı. Kawaki, Boruto'nun ciddiyetini anladı ve hemen ciddi bir yüzle ona baktıktan sonra dişlerini sıktı. Ona seslenen babası yani Naruto'nun "DUR!!" Diye bağıran sesini umursamamaya denedi ve saldırısını yaptı.

Daha önceden düşmanı olan Garo'ya yaptığı saldırıydı. Bu sefer ise kardeşine karşı kullanacaktı.

Kawaki'nin yaptığı saldırıyla Boruto'nun göğsü tamamen delinmişti. Kawaki kanlı elini çekerken erkek kardeşinin ağzından kanlar akarken ki yüzünü gördü. Gözlerinde ki yaşlarla beraber Boruto yere doğru düştü.

Naruto şok olmuş bir şekilde olaya iyice baktı. İlk baş Kawaki'ye sonra ise yerde kanlar içinde yatan oğluna baktı.

Code'un elinde olan Shikamaru olayı şaşkınlıkla izliyordu. Ne olduğunu anlayamamıştı her şey çok hızlı gelişmişti.

Naruto oğlunu kanla kaplı görünce korku ve endişe karışımı duyguları giderek arttı. Gözlerinde ki yaşlarla beraber nefesi giderek hızlanmaya başlamıştı. O kadar hızlıydı nefes alamıyordu. Kalbi hızla atıyordu. Naruto yavaş yavaş panik olmaya başlamıştı.

Code, Shikamaru gibi olayı şaşkınlıkla izliyordu. En sonunda Code'un kulaklarından  "Code hemen Boruto'yu al." Diye bir ses duyuldu. Shikamaru, Code'un daha önceden biriyle konuştuğunu fark etmişti ama olayın şokundan şu an ne söyleyeceğini hatta ne düşüneceğini bile bilemiyordu.

Code hemen Shikamaru'yu yere fırlattı ve Boruto'ya doğru koştu. Kawaki hemen Code saldırmak için hazırlandı.

Shikamaru birbirlerini öldürmek için bakan iki çocuğa doğru baktı. Ardından nefes alış verişi hızlı olan Naruto'ya ve onu öyle paniğe sürükleyen kanlar içinde yerde yatan Boruto'ya baktı.

Shikamaru dişlerini sıkarak, öfkeli bakışlarını Kawaki'ye doğru yöneltti. Kawaki ise Code ile yoğun bir şekilde savaşıyordu.

Code en sonunda Kawaki'yi atlatmak için onun çok sevdiği yedinci hokage olan babası olarak gördüğü Naruto'ya saldırmaya kalktı. Kawaki hemen hala kanlar içinde ki Boruto'ya doğru bakan Naruto'nun önüne geçip onu Code'un saldırılarından korudu. Code bunu fırsat bilip hemen Boruto'nun bedenine koştu.

Tam o sırada ise "AMATERASU!" Bir yüksek ses her tarafta yankılandı. Boruto'nun vücudu bu yüksek sesin söylediğinin ardından siyah alevler onu kapladı. Code bu saldırıyı yapan adama doğru baktı.

Bu kişi Uchiha Sasuke'ydi. Boruto'nun vücudu siyah alevler tarafından tamamen yanıyordu.

Naruto oğlunun yanan vücudunu görünce ağlayarak "YAPMA!!" Diye bütün gücüyle bağırdı ve Kawaki'nin yanından ayrılarak alevler tarafından yakılan oğluna doğru koştu.

Siyah alevleri umursamadan oğluna sarılmaya çalıştı. Shikamaru korku dolu gözlerle hemen "NARUTO!" Diye bağırarak ona doğru koştu. Kawaki'de şok olmuş gözlerle ilk baş Naruto'ya sonrasında iBoruto'nun vücudunu yakan Sasuke'ye doğru baktı.

Naruto, çocuğu olarak gördüğü kişi tarafından ağır yaralanan ve aynı zamanda en yakın arkadaşı tarafından yakılan oğluna sıkıca sarıldı.

"LÜTFEN DUR!!" Diye ağlayarak bağırdı. Sasuke, Naruto'nun bağırışlarından dolayı, Naruto'ya acı dolu gözlerle baktı. Ardından Boruto'nun sözleri aklına geldi. 'Eğer kontrolden çıkarsam öldür beni. Vücudumu almalarına izin verme.' Bu düşüncelerle Sasuke kendini toparladı.

Shikamaru hemen Naruto'yu kolundan sıkıca tutarak kendine doğru çekmişti. Siyah alevlerle kaplı olan oğluna sıkıca sarılmasından dolayı kolları ve kıyafetleri yanmıştı.

Code, Boruto'yu alamayacağını anlamıştı. Ona bu emri veren Eida'da anlamıştı "Geri çekil." Diye emir verdi hemen.

Code sinirle başarısızlığından dolayı dişlerini gıcırdatarak gözlerini kapattı. Ve hemen ışınlanmak için hazırlandı. Kawaki hemen fark etti ve Code saldırmak için koştu. Ama çok geçti Code ışınlanmasını hızlandırarak ortadan kayboldu.

Shikamaru, daha fazla yanmasını önlemek için Naruto'yu tuttu. Boruto'nun Kawaki'nin saldırısından bir kaç dakika sonra öldüğünü anlamıştı. Artık o ateşler tarafından yutulan bir cesetti.

Sıkıca acıyla bağırıp, ağlayan arkadaşının çocuğuydu. Shikamaru gözlerini kapatarak sesleri dinledi. Sevgili arkadaşının son çırpınışlarını dinledi.

"LÜTFEN!.. Lütfen. Durdur şunu!" Diye bağırarak ağlayan Naruto. Oğlunu öldüren Kawaki ile onu yakan Sasuke'ye doğru baktı. "Acı çekiyor!" Diye bağırdı ama beyhudeydi.

Kawaki ile Sasuke, ağlamaktan kızarmış ve bağırmaktan sesi kısılmış olan sarışına doğru baktılar.

Naruto onu sıkıca tutan Shikamaru'dan sert bir şekilde vurarak kurtuldu ve panik ile telaş karışımı duygularla oğluna koştu. Amaterasu'n alevleri daha da büyüdü ve Naruto geldiğinde geriye kalan tek şey göğsü delinmiş kanlı yanık beyaz bir tişört ve civata şeklinde ki Boruto'nun kolyesi ile birlikte Sasuke'nin ona verdiği kafa bandıydı.

Naruto kan ve yanıklarla kaplı beyaz tişörtü alıp sıkıca sarılıp ağladı. Biricik çocuğunun yakın dediği kişiler tarafından öldürülmesini beklemiyordu. Sasuke, en yakın arkadaşının ağlayan yüzüne derince baktı sonrasında Boruto'ya verdiği kafa bandını geri aldı.

Naruto, her zaman oğlunu düzgün bir şekilde kurtarabileceğine inanıyordu ama artık anlamıştı. Artık eski saf hayallerle kaplı dünyası yoktu. 

Oğlu öldüğü an artık o dünyada gitmişti.


Boruto: New LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin