Bölüm Adı: Gizli Öğrenci 1
Sasuke ciddi bir yüzle öğrencisine bakarak "Benim bir planım var." Dedi.
Ustasının bunu demesinden sonra aradan 2 gün geçmişti. Sasuke sakin bir yüzle "Boruto gidelim." Dedi. Boruto kimliğini gizlemek için aldığı tilki maskesini takarak ustasına endişeli gözlerle bakarak yürümeye başladı.
Boruto Sasuke'nin planını öğrendiği zaman telaşla "Ne!!? Bu planı mı uygulayacağız!!?" Ustasının tehlikeli planına karşı bağırdı.
Ustasıyla beraber onu öldü sanan ve tanımayan insanların yanından geçti. Boruto tanıdıklarına merhaba bile diyememesi onu çok üzmüştü. 'Umarım herkes iyi olur.' Düşündü Boruto acı dolu ifadesiyle beraber yürüyüşünün ardından siyah saçlı bir kız ile beyazımsı mavi saçlı bir çocuk onlara doğru yaklaştı, o kişiler Sarada ile Mitsuki'ydi.
Boruto korkuyla yutkunarak ona doğru yaklaşan yakın arkadaşlarına doğru baktı. Siyah saçlı kız ile beyazımsı mavi saçlı çocuk ona keskin bakışla baktılar. Boruto bu bakışlardan dolayı korkusu daha da büyüdü.
Sonunda siyah saçlı kız ağzını açtı "Bu kim?" Diyerek sordu babasına hafif düşmancı bakışla, Sasuke kızının düşmancı bakışlarını umursamadan "Benim öğrencim." Diye yanıtladı.
Mavi saçlı çocuk bu cevaba şok olmuş ifadeyle baka kaldı ardından Sarada acı bir şekilde gülümseyerek "Yeni öğrenci demek." Dedi ve arkasına dönerek "Gidelim Mitsuki burada daha fazla işimiz kalmadı." Diyerekten uzaklaştı.
Mitsuki gitmeden önce tilki maskeli gence nefret dolu öldürücü bir gözle baktı. Maskeli genç arkadaşının bu yüzünü yeni gördüğünden şaşkınlıkla kalakalmıştı.
İkili uzaklaşınca Boruto panik dolu yüzle ustasına doğru dönerek "Sasuke-San daha demin ki neydi!?" Diyerekten bağırmaya başladı. "Gördüğün gibi yeni öğrenci aldığım için kızdılar." Yanıtladı sakince ustası Boruto panikle "Sadece yeni öğrenci aldığın için mi!?" Bağırmasını devam etti.
Ardından üzgün bir tonla "Bende böyle bir şey olmamıştı." Diyerekten mırıldandı Boruto.
Boruto üzülen gözleriyle 'Mitsuki ile Sarada'nın bu tarz kişilikleri olduğunu bilmiyordum.' Diye düşünerek daha demin olanları anlamaya denedi.
Sasuke, öğrencisinin düşüncesini anladığından onun içinde ki soruları yanıtlamaya denedi. "Herkesin gizli bir yüzü vardır. Sevdiği insan gidince o sakladıkları gizli yüzde ortaya çıkar." Boruto bu sözleri söyleyen ustasına doğru baktı.
"Boruto sen onların sevdiği insandın ve sen gidince onlarda kırıldı." Sözünü tamamladı Sasuke.
Maskeli genç bu sözlerden sonra gülümseyerek "Doğru! Yakında ortaya çıkacağım sonuçta. O zamana kadar beklemem yeterli." Diyerek kendini neşelendirdi.
Sasuke kendini neşelendiren öğrencisine gülümseyerek planın en çok zorlayacağı kısma doğru yürüdü.
Hokage kulesine doğru...
Naruto'nun kapısı çalındı ve Naruto kapıya doğru bakarak ciddi ile sert karışımı yüzüyle beraber "Gir." Dedi.
Sasuke ve onun arkasında tedirgin bir yüzle yürüyen maskeli genç sevgili Hokagelerinin sert yüzüne doğru baktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto: New Life
Teen FictionBoruto'nun gizli bir hayat yaşadığı ve herkesin onu ölü sandığı bir hikayedir. Uyarı: Spoiler olabilir ! Boruto Manganın 66 bölümünden sonraya göre fan hikayesidir. Hikayeyi biraz kendi çapında değiştireceğim. Kurama gibi... Örn: Boruto'nun büyümüş...