Bölüm Adı: Ayrılış
Boruto, babasının acı dolu kahkahalarını kapının arkasında duymuştu. Bu kahkahaları duyduğu anda Boruto'nun gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı. Kapının arkasında ki sesleri umursamamaya deneyerek oradan ciddi bir yüzle ustasıyla beraber uzaklaştı.
Boruto gitmeden önce son bir kere köyde ki mezarına çiçek bırakan annesi ile kız kardeşine baktı. Hinata onları izleyen siyah saçlı Uchiha'yla yanında ki ondan 2-3 cm kısa olan tilki maskesi takan gence doğru bakarak yürüdü. Himawari, abisinin mezarına çiçek bırakmasının ardından hemen annesinin elini tuttu.
"Sasuke-Kun?" Diye sordu Hinata. Neden ona baktığını bilmiyordu ve bakışmalarından sonra Hinata sevgili kızının elini koruma içgüdüsü ile sıkıca tuttu.
Boruto, annesinin gergin yüzünü fark etmişti aynı şekilde ustası da fark etmişti. Sasuke ona tedirgin bakan öğrencisi ile aynı göz ve yüz şekline sahip olan kadına doğru bakarak "Hinata ben-" Derken sözü kısa koyu mavimsi siyah saçlı kadın tarafından kesildi.
"Sasuke-Kun, sen ve Kawaki'nin suçu olmadığını biliyorum." Dedi ve tekrardan acı dolu gözleriyle "Bu oğlumun isteğiydi." Diyerek sözünü tamamladı.
Hinata, karşısında ki Uchiha'nın gözlerinin içine bakmayarak yürümeye başladı ve gitmeden önce son bir kere arkasına dönerek "Ama yine de sen ve Kawaki'nin gözlerinin içine eskisi gibi bakmam biraz zor." Diyerek oradan uzaklaştı.
Hinata uzaklaşmadan önce maskeliye karşı bakışlarını yöneltti. Ona karşı garip bir his hissetmişti, sanki tanıdığı biriymiş gibiydi. Hinata bu düşüncelerine kafa sallayarak kızının ellerini sıkıca tutarak evine doğru yürüdü.
Hinata'nın kızıyla gitmesi ile yalnız kalan Sasuke ile maskeler altında ki sarışın, ayçiçekleriyle donatılmış mezara baktılar.
Sonunda ise Boruto mezarına doğru yavaş adımlarla yürümeye başladı. Annesiyle beraber kız kardeşinin koyduğu sarı çiçeklerden birini elinde alan Boruto gülümseyerek onu bekleyen ustasının yanına gitti.
Konoha'nın kapılarına yürümesinin ardından kapının önünde ki siyahla karışık sarı saçları olan sert gözlerle onları izleyen çocuğa doğru baktılar.
Boruto karşısında ki erkek kardeşi olarak gördüğü kişiye baktı, kapının önünde dikilen çocuğun bakışları daha da sertleşti ve sonunda dişlerini sıktı.
Soğuk bir tonla "Yani öğrenci aldığın doğru." Dedi Kawaki. Boruto yavaşça öfkelenen erkek kardeşine bakarak hüzünle gülümsedi.
Maskenin altında onun gülümsemesini görmese de umurunda değildi hatta Boruto için görmemesi daha iyi olurdu.
Sasuke karşısında ki çocuğun sözlerine "Evet." Diyerek yanıtladı. Siyah saçlı adam ile maskeli sarışın onun yanından geçip köyden dışarı doğru ilk adımını attılar.
Kawaki öfkeli yüzle dişlerini daha da sıktı içinde ki öfkesi daha fazla dayanamadığından siyah saçlı adam gitmeden önce bağırmaya başladı.
"NEDEN!? O MASKELİ ÇOCUĞUN ONUN YERİNİ TUTABİLECEĞİNİ Mİ SÖYLÜYORSUN!?" Kawaki bütün gücüyle bağırmıştı, Boruto ilk defa erkek kardeşinin bu kadar öfkeyle bağırdığını görmüştü.
Sasuke, Kawaki'nin bağırışlarına karşılık arkasına döndü ve Kawaki'yi hayal kırıklığına uğratacak o kısa sözü söyledi. "Evet."
Kawaki, siyah saçlının yanıtını duyduğu anda gözlerini ihanete uğramış bir şekilde büyüterek açtı. Kawaki uzaklaşan siyah saçlı adamla onun yanında ki maskeli gence nefret dolu gözlerle baktı.
Boruto arkalarında nefretle bakan Kawaki'nin bakışlarını düşündüğü anda içine kötü bir his düşmüştü.
Boruto bu hisleri umursamamaya deneyerek ustasıyla beraber köyden uzaklaştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto: New Life
Novela JuvenilBoruto'nun gizli bir hayat yaşadığı ve herkesin onu ölü sandığı bir hikayedir. Uyarı: Spoiler olabilir ! Boruto Manganın 66 bölümünden sonraya göre fan hikayesidir. Hikayeyi biraz kendi çapında değiştireceğim. Kurama gibi... Örn: Boruto'nun büyümüş...