Bölüm: Uzumaki Ailesi
"BORUTO!!" Hinata'nın göz yaşları ile beraber olan tüm çığlıkları Konoha'da yankılandı. Oğlundan kalan göğsü delinmiş kanlı, yanık beyaz tişörtü sıkıca tutup ağladı.
Naruto daha demin yaşadığı olaydan dolayı tamamen çökmüştü. Hinata'ya olayı belli bir düzeye kadar anlatan Shikamaru'ydu. Sakura, Hinata'yı sakinleştirmek için yanına gitti.
Sakura, sakinleştiremeyeceğini biliyordu. Sarada'nın başına gelmesinden korktuğu şey Boruto'nun başına gelmişti.
Sakura, Boruto'yu yeğeni olarak hatta gerektiğinde çocuğu olarak görüyordu. Gözyaşları ile beraber Hinata'ya sıkıca sarıldı. Hinata'ya sarılmasının ardından Naruto'ya gözleri yaşlı bir şekilde baktı.
Shikamaru, Naruto'yu koltuğa oturttu ve Naruto ile konuşmaya denedi. Ama beyhudeydi, Naruto'nun gözlerinin içine baktığında artık eski parlaklığının olmadığını görmüştü. Shikamaru en yakın arkadaşının eski canlılığını kaybettiğini anlamıştı.
Himawari olaylara inanamayarak bakıyordu bu imkansızdı. Sevgili abisinin ölmesine imkan yoktu. Himawari hemen şok olmuş yüz ifadesi ile babasına döndü. Babasının cansız kızarmış mavi gözlerini görünce o an olayların gerçek olduğunu anladı. Gözlerinden damlalar akmaya başlamıştı. 'Abi.' Diyerek düşüncesinin ardından bağırarak ağlamaya başladı.
Bu gözyaşlarından oluşan çığlıkların ardından Kawaki ile Sasuke yavaşça yürüyerek geldiler. Naruto onlara doğru cansız mavi gözleriyle baktı. O an hissettiği tek şey 'Öfke ve İhanet'ti.
Naruto bu düşünceyle beraber gözleri gözyaşları ile doldu. Naruto'nun gözyaşları ile beraber vücudu kırmızı çakra ile kaplanmaya başlamıştı. Shikamaru, Naruto'ya şok olmuş bir ifade ile bakıyordu.
'Kyuubi!?' Diye düşündü. Kızıl çakra her geçen saniyede giderek daha da büyüyordu. Büyümesi ile beraber o kadar güçlenmişti ki etraf zarar görmeye başlamıştı.
Etrafta ki herkes Kyuubi'nin kızıl çakrasını görünce şok olmuş ifade ile Naruto'ya doğru baktı. Shikamaru, Naruto'ya dokunmaya denedi ama kızıl çakra o kadar güçlüydü ki dokunamadı.
Shikamaru, Naruto'ya seslendi ama Naruto duymuyordu artık hiç bir şeyi dinlemiyordu. Kızıl çakra o kadar güçlü bir şekilde etrafı yayılmaya başladı ki ağlayan Himawari "Baba." Diye seslendi artık babasından korkmaya başlamıştı.
Naruto sesleri umursamıyordu artık hiç bir şeyi umursamıyordu. Kızıl çakrası eve hasar vermeye başlamıştı en sonunda Sasuke ona doğru yaklaşmıştı ve onu durdurmaya denedi ama işe yaramadı.
En sonunda Naruto'nun elinde ki Boruto'nun kolyesi kızıl çakraya dayanamayıp koptu. Naruto bunu fark ettiği anda kızıl çakra azalmaya başladı. Kolyenin ucunu alırken kızıl çakra tamamen ortadan kayboldu.
Naruto kolyenin ucunu sıkıca tutup ağlamaya başlamıştı.
Kurama gelmişti ama oğlu Boruto tamamen yok olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto: New Life
Teen FictionBoruto'nun gizli bir hayat yaşadığı ve herkesin onu ölü sandığı bir hikayedir. Uyarı: Spoiler olabilir ! Boruto Manganın 66 bölümünden sonraya göre fan hikayesidir. Hikayeyi biraz kendi çapında değiştireceğim. Kurama gibi... Örn: Boruto'nun büyümüş...