26

307 22 10
                                    


Bölüm Adı: Bir Babanın Rüyası


Yemekten sonra Boruto, odasının hala durup durmadığını merak etti ve meraklı gözlerle "Anne odam yerli yerinde mi?" Diye sordu.

Hinata, oğlunun sorusunu hafifçe gülümseyerek "Sence?" Diyerek soruyla yanıt verdi. Boruto bu yanıta gülümseyerek "O zaman ben odama geçiyorum!!" Dedi heyecanla koşarak merdivenlerden çıktı.

Hinata gülümseyen yüzle oğlunun koşuşturmasını izledi. Boruto odasına doğru yürüyüp, odasının kapısını açtı. 

Odası sanki sarışın çocuk hiç gitmemiş gibi tertemizdi. Hiç toz yoktu yatağı o günkü gibi topluydu ve en önemlisi ise gitmeden önce bıraktığı eşyalar, temizlenip bıraktığı yere geri koyulmuştu.

Boruto gülümseyerek etrafına baktı. "Geri döndüm." Diye mırıldandı. Sarışın artık mutluydu, tekrardan evine geri dönmüştü.

Sonunda Boruto yatağına doğru uzanıp tavanı bir süre izledi. Boruto en sonunda ailesinin tepkisini düşündü. 'Neden benim nasıl yaşadığımı sormadılar?' Boruto bu düşüncesiyle kafasını sola döndürerek 'Acaba yanıtlamak istemediğimi mi düşünüyorlar.' Boruto bu sorgulayan düşüncelerinin ardından mavi gözlerini yavaş yavaş kapadı.

Gözlerini açtığında saat gecenin ikisiydi. Boruto yatağından kalktı, su içmek için merdivenlerden aşağı doğru indi.

Mutfaktan suyunu doldurup içerken kapı açıldı. Gelen kişinin Boruto ile aynı sarı saçları ve farklı tonlarında mavi gözleri vardı.

Kapıyı kapatmasının ardından sarışın adam, yorgun yüzüyle yere oturdu ve ayakkabılarını çıkarmaya başladı.

Boruto, çok çalıştığından dolayı yorgun düşen babasına bakıp gülümsedi. "Her zaman ki gibi çok çalışıyorsun ihtiyar." Dedi.

Naruto bu sesleri duyduğu anda hemen kafasını sesin geldiği yöne çevirdi. Boruto onu cansız gözleriyle arayan babasına doğru yavaş adımlarla yürüdü.

Naruto ona yaklaşan sarışına doğru şok olmuş gözleriyle inanamayarak baktı. İlk baş her zaman gördüğü rüyalardan biri sandı bundan dolayı sarışının rüyalarında ki gibi kaybolacağından korkarak "Boruto." Diye seslendi.

Boruto ona sanki hayalet görmüş gibi bakıp seslenen babasına baktı ve gülümseyerek "Ne var aptal ihtiyar?" Diyerek soruyla yanıtladı.

Naruto korkarak ayağa kalktı, yavaş adımlarıyla oğluna doğru yaklaştı. Boruto ona yaklaşan babasına sadece bakınmakla yetindi.

Naruto, ellerini yavaşça korku dolu bakışlarıyla Boruto'nun yüzüne yaklaştırmaya denedi. Sarışın ona bir türlü dokunamayan babasının elini tutarak "Artık dokunacak mısın ihtiyar!!?" Diye seslendi. 'İhtiyar' lafını bastırarak söyledi, gülümseyerek babasının azarlamasını bekledi.

Sarışın ona dokunan elleri görünce cansızlık ve yorgunlukla boğuşan gözleri parladı. En sonunda cesaretini toplayan baba, oğlunun ellerini sıkıca tutup, kendine doğru çekti ve ona var olan bütün gücüyle sarıldı. 

Oğlunun sıcaklığı ile birlikte kokusunu hisseden Naruto, mavi parlak gözlerinden gelen göz yaşlarıyla "Boruto! Boruto! Boruto!" Diye bağırarak oğlunun adını sayıkladı.

Boruto şaşırmış gözlerle ona seslenen babasına yanıt olarak "Evet baba." Dedi. 

Naruto göz yaşları içinde 'O gerçek! Rüya değil!' Diye düşünerek, titreyen vücuduyla sarılmaya devam etti. 

Boruto ne yapacağını artık bilemiyordu, babası o kadar çok sıkı sarılıyordu ki nefes alamıyordu. Bundan dolayı Boruto "Baba nefes alamıyorum." Deyip söylendi. 

Babasının sarılmasından kurtulmaya denedi ama sarışın, babasının sarılmasından kurtulmak yerine kemiklerini kıracak düzeyde olan daha güçlü bir sarılmaya maruz kaldı.

Boruto içinden 'Kemiklerim!!' Diye düşünerek ağlamaya başladı. Bir kaç dakikanın ardından Boruto hala ona titreyen vücuduyla ismini sayıklayıp, göz yaşları içinde sarılan babasına baktı. Sonunda pes eden sarışın, babasının sarılmasına iç çekerek karşılık verdi.

Boruto: New LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin