Bölüm Adı: Eve Dönüş
Sarada hıçkırarak ağlamasının ardından sarışına doğru baktı ve "Neden bu kadar geciktin!!?" Diyerek bağırmaya başladı.
Boruto, uzun kuzgun saçlı kıza bakarak "Üzgünüm ancak kendimi toparlayabildim." Dediğim anda Mitsuki telaşla "Ne demek istiyorsun!?" Diye sordu.
Boruto, mavi saçlı gence gülümseyerek "Size sonra anlatacağım." Dedi. Bu sözlerinden sonra kuzgun saçlı kız ile beraber mavi saçlı genç ona doğru bakarak "Hemen anlat." Dediler.
Boruto korku dolu yüzle 'Şimdi gerçekten öldüm!' Diye düşündü ve ona karanlık yüz ifadesiyle bakan arkadaşlarına doğru mavi gözlerini yöneltti.
"Pekala. Kısaca özet geçeceğim tam hikayeyi Sasuke-San ya da Amado ile Sumire'den öğrenebilirsiniz." Dedi.
Sarada ile Mitsuki isimleri duyar duymaz, karanlık bakışlarının ardında ki öfkelerini sarışın çocuğa yönelterek baktılar.
"Yani biz senin için ağlarken bu kişiler biliyorlar mıydı!?" Dedi Sarada öfkeyle, Mitsuki ise sarışın çocuğun omuzunu sıkıca kavrayarak ölümcül gülümsemesiyle "Demek öyle eğlenceli miydi?" Diye sordu.
Boruto ona doğru korkunç yüzlerle bakan arkadaşlarına yutkundu, sonrasında telaşlı yüzle "Amado beni diriltti!! Sumire kazayla öğrendi!! Sasuke-San'la da şans eseri karşılaştık!!" Diye bağırdı.
Mavi saçlı çocuk şaşkın bir ses tonuyla "Diriltti mi?" Diyerek sordu. Aniden kuzgun saçlı kız "Yani babamla o gün giden sendin!!" Diye haykırdı.
Boruto bir süre arkadaşlarına baktıktan sonra "Evet." Diye kısaca yanıtladı. Sarada, sarışının yanıtıyla ona doğru baktı.
Sarışının yanaklarına yumuşak bir şekilde dokunurken, Mitsuki sıkıca sarışının omuzunu tuttu.
Sanki sarışın çocuk her an ortadan kaybolacakmışçasına panik oldular. Bir süre geçmesinin ardından "Peki 3 yıl önceki ile neden aynı boyda görünüyorsun?" Diye sordu Mitsuki.
Sarada hemen araya girerek "Yüzünü görmesek bile vücudunu azda olsa gördük Boruto." Soracakları en önemli soruyu sordular.
"Bunun nedeni ben artık insan değilim." Dedi, iç çekerek arkadaşlarına doğru ciddi bir gözler baktı.
Ciddi gözleriyle "Ben o gün gerçekten öldüm ve Amado'nun yaptığı vücutta tekrardan dirildim." Diyerek kısaca sözünü tamamladı.
Sarışın rahat nefes vererek, şok olmuş gözlerini ona doğrultan arkadaşlarını son bir kez baktı. Sakin gülümsemesiyle "Gerisini diğerlerine sorun." Deyip ayağa kalktı.
Boruto'nun ayağa kalktığını gören Mitsuki ile Sarada telaşla "NEREYE!?" Diye bağırdılar. Boruto onların bağırışlarından dolayı şok olmuştu ve ona bağıran kişilere gülümseyerek "Eve gidiyorum." Dedi.
Mavi saçlı genç ile kuzgun saçlı kız rahat bir şekilde nefes alarak gülümsediler, sarışının ayağa kalkmasıyla beraber onlarda ayağa kalkarak "Pekala seni eve bırakalım!" Dedi sevinçle kız.
Mavi saçlı çocuk hemen gülümseyerek "Senin yalnız gitmene izin vermemize beklemiyordun değil mi?" Diyerek sordu.
Boruto bu sözlere gülümseyerek iki yakın arkadaşının omuzuna tutundu ve "Gidelim o zaman!" Diyerek heyecanla bağırdı.
Boruto maskesini takarak insanların bakışını umursamadan, arkadaşlarıyla yürümeye başladı. Uzun yürüyüşlerin ardından Boruto, evinin kapısının önüne geldi.
Boruto evinin kapısının önünde bir süre durduktan sonra "Hazır mısın?" Diye soran Sarada'ya bakarak gülümsedi.
"Evet." Diyerek yanıtladı ve ona endişeyle bakan Mitsuki'ye de gülümsemesinden sonra Mitsuki ile Sarada gülümseyerek "O zaman biz babamı bulmaya gidiyoruz." Dedi. Mitsuki'de başını evet anlamında sallayarak içten bir şekilde gülümsedi. Boruto ilk defa arkadaşlarını bu kadar mutlu görüyordu.
Boruto arkadaşlarına veda ettikten sonra maskesini çıkardı ve kapıyı doğru yavaş adımlarla yürüdü.
Zile basılma sesiyle Himawari hemen kapıya doğru yöneldi. Kapıyı açtığı anda şok olmuş gözlerle kapının önünde ki kişiye doğru baktı.
Ona bakıp gülümseyerek "Uzun zaman oldu Hima." Diye seslenen sarışına, gözlerinde ki yaşlarla beraber bakakaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto: New Life
Teen FictionBoruto'nun gizli bir hayat yaşadığı ve herkesin onu ölü sandığı bir hikayedir. Uyarı: Spoiler olabilir ! Boruto Manganın 66 bölümünden sonraya göre fan hikayesidir. Hikayeyi biraz kendi çapında değiştireceğim. Kurama gibi... Örn: Boruto'nun büyümüş...