Bölüm Adı: Uzumaki ailesi ve Kahvaltı
Güneşin doğmasından bir süre sonra sarışın mavi gözlerini açtı ve saate baktı. Saat çoktan 8 olmuştu.
Telaşla ayağa kalkan Boruto hemen odasının kapısını açtı ve hızlı adımlarıyla merdivenlerden indi.
Eve geleli 2 gün olmuştu bile.
Merdivenlerden inerken nazik gülümsemesiyle kahvaltıyı hazırlayan annesi ile heyecanla koşuşturan kız kardeşiyle karşılaştı.
Biraz daha izledikten sonra bakışları koltukta gözlerini yorgunlukla ovuşturan babasına kaydı. Sarışın yorgun adama iç çekerken, arkasında yürüme sesleri duyuldu.
Sarışın telaşla mavi gözlerini yavaş adımlarla yürüyen uzun boylu siyah ile sarı karışımı saçları olan çocuğa yöneltti.
Kawaki bir süre onu mavi gözleriyle inceleyen çocuğu gri gözleriyle baktıktan sonra hafif tebessüm ile "Daha ne kadar burada duracaksın?" Diye sorarak yanında hızlı adımlarla uzaklaşarak mutfağa doğru yöneldi.
Boruto, gri gözlü çocuğa somurturken Kawaki çoktan tezgahın üstünde ki tabakları alıp masaya yerleştiriyordu.
Sarışın adam esneyerek ayağa kalktı ve mavi gözlü çocuğa dönerek "Boruto daha ne kadar orada duracaksın?" Diye sordu.
Tekrarlanan soruyu duyan Boruto 'Neden herkes bana bunu soruyor!!?' Diye düşünerek içten çığlık attı.
Boruto heyecanla merdivenden inerken, kahvaltı masasına oturan ailesine bakındı sonrasında bakışlarını onu izleyen babasına doğrulttu.
Mavi gözlü adam ile çocuk bir süre bakışmasının ardından gülümseyerek "Her zamanki gibi yorgun yaşlı adamsın." Dedi.
Naruto, oğlunun sözlerine kaşlarını çatarak "Ben yaşlı adam değilim!" Diyerek sahte öfkesiyle yanıt verdi.
Sarışın, babasının sahte öfkesine karşılık alayla gülümsedi. "Hep böyle söylüyorsun ama yorgunluktan çöken yüzün hiç böyle söylemiyor."
Mavi gözlü adam somurtarak "Yüzüm çökmedi sadece uyuyamadığımdan böyle yani geçici!" Diye savundu kendini.
Hinata neşeli gülümsemesiyle "Doğru baban her zamanki gibi yakışıklı ve genç." Diyerek ona neşeyle bakan kocasını savundu.
Boruto, mavimsi siyah saçlı kadına somurtkan yüzüyle dönerek "Anladım pes ettim!" Diye seslenmesinin ardından tabağına koyulan kahvaltısını yemeye başladı.
Bir süre geçen sessizliğin sonunda Boruto, ağzını açtı.
"Ben tekrardan 7'nci takıma dönmek istiyorum." Deyip ailesine bakışlarını yöneltti. Naruto derin gözleriyle oğluna bakınmasının ardından ona bakışlarını doğrultan karısına baktı.
Boruto endişeyle sessizliğin içerisinde ona verilen cevabın gelmesini bekledi ve sonunda ise sessizlik "Boruto." Diyerek bozuldu.
Sarışın heyecanla kafasını kaldırırken, ona endişeyle bakan babasının derin gözleriyle karşılaştı.
Boruto telaşla yutkunarak cevabı bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto: New Life
Teen FictionBoruto'nun gizli bir hayat yaşadığı ve herkesin onu ölü sandığı bir hikayedir. Uyarı: Spoiler olabilir ! Boruto Manganın 66 bölümünden sonraya göre fan hikayesidir. Hikayeyi biraz kendi çapında değiştireceğim. Kurama gibi... Örn: Boruto'nun büyümüş...