Bölüm: Başlangıç
"Sana verdiğim ilaçlar sadece Karma'nın yayılmasını yavaşlatır." Diyerek Boruto'ya acı dolu gözlerle baktı.
"Bunca zaman Ishiki, Kawaki'yi tamamen ele geçirmesin diye gizlice bu ilaçlardan veriyordum. Yavaşlatması dışında hiç bir şey yapmadı." Amado bunları söylediğinde ciddi bir yüzle Amado'ya doğru baktı.
"Ama senden farklı olarak Kawaki bu ilaçları Karmayı aldığından beri alıyor." Amado'nun bu sözlerinden dolayı Boruto'nun yüzünde ki ciddiyet kaybolmuştu onun yerine korku tüm vücudunu sarmıştı.
"Yani geç başladığımdan dolayı benim daha kısa zamanım var." Boruto korku dolu hislerini saklayarak ciddi bir yüzle Amado'ya bakmayı denedi.
"Evet. Bu ilaçların yavaşlatıcı etkisi sayesinde tahminen 2 ve ya 3 yıl daha dayanabilirsin." Ardından Amado ciddi bir yüzle sözüne devam etti. "2 ve ya 3 yıl sonra Karman tamamlanacak ve tamamen sana Karmayı veren kişi olacaksın." Diyerek sözünü tamamladı.
Boruto daha fazla ciddi yüzünü takınamadı. Korku ve şaşkınlık dolu yüzle Amado'ya doğru baktı.
Amado karşısında ki sarışın çocuğa doğru baktı. Evet sarışın 'Çocuğa' o sadece bir çocuktu.
Boruto tahminen 15 ve ya 16 yaşlarında Karması tamamlanacaktı ve ölüp, Momoshiki tarafından vücudu ele geçirilip kullanılacaktı.
"Boruto. Benim bir planım var." Amado bunları söylediği anda Boruto'nun gözleri parlamaya başladı ve umut dolu mavi gözleriyle ona bu sözleri söyleyen Amado'ya doğru baktı.
Amado sözlerini ciddi ve kararlılık dolu göz ile "Baya tehlikeli ve riskli olacak." Bunları söyledikten sonra Boruto'nun şaşkınlık dolu yüzüne doğru baktı.
Ardından "Bundan kimsenin haberi olmamalı." diyerek kendinden emin Boruto ile beraber laboratuvarına bakarak gülümsedi.
Boruto Amado ile konuşmalarından sonra artık ne yapması gerektiğini biliyordu. Tek çaresi buydu.
.
.
.
"Yap kardeşim." Dedi ciddi bir tonla Kawaki'ye doğru bakarak. Kawaki, Boruto'nun ciddiyetini anladı ve hemen ciddi bir yüzle ona baktıktan sonra dişlerini sıkarak ona doğru "DUR!!" Diye bağıran Naruto'yu umursamadan saldırısını yaptı.
Geriye şok olmuş Naruto ve Kanlar içinde yerde yatan Boruto kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto: New Life
Teen FictionBoruto'nun gizli bir hayat yaşadığı ve herkesin onu ölü sandığı bir hikayedir. Uyarı: Spoiler olabilir ! Boruto Manganın 66 bölümünden sonraya göre fan hikayesidir. Hikayeyi biraz kendi çapında değiştireceğim. Kurama gibi... Örn: Boruto'nun büyümüş...