7

373 27 4
                                    


Bölüm Adı: Naruto'nun Kabusu


Boruto'nun ölmesinden bu yana 2 ay geçmişti. Naruto o gün yaşananları her zaman hatırlamıştı. Naruto'nun oğlunun öldürüldüğü günü unutmaması mümkün bile değildi.

Kawaki 7'nci takımın hala üyesiydi ama hala Boruto'ya olanlardan dolayı insanlar ona nasıl bakacağını bilmiyordu.

Boruto ölmeden önce bu durum için kısa bir mektup yazmıştı.

'Kimseyi suçlamayın bu benim tercihimdi, bu yüzden mutlu bir şekilde yaşayın.

Sevgiler Boruto' 

Bu mektubu Naruto ilk baş okuduğunda acı bir şekilde gülümsedi. Acı gülümsemesinden sonra ise ağlamaya başlamıştı.

Bundan dolayı kimse bu olay için Kawaki ile Sasuke'yi suçlamamayı denemişlerdi. Naruto'nun kabullenmesi zor olsa da kabul etti.

Çünkü o Hokageydi. Hokage köyü için iyi kararlar vermeliydi, köyünü tehdit eden düşmanına hatta köyü tehlikeye düşüren oğluna bile acımamalıydı.

Naruto bu acımasız düşünceden nefret ediyordu. Sanki Hokage canlı değilmiş gibi bir düşünceydi bu.

Naruto'nun içinde ki pişmanlık giderek artmaya başlamıştı. Boruto'nun her resmini gördüğünde onu hayal kırıklığını nasıl uğrattığını ve baba olarak nasıl başarısız olduğunu hatırlıyordu.

Boruto'nun doğum gününü düzgün bir şekilde kutlayamaması, Boruto'ya verdiği söz olan Himawari'nin doğum gününe düzgün bir şekilde gitmemesi ya da Chuunin sınavlarında ki olaylar Momoshiki ile dövüşmesine izin vermek en kötüsü ise...

Onu koruyacağına söz vermekti.

Naruto her gün bunları düşünüyordu. Artık pişmanlığı o kadar çok artmıştı ki kabuslar görmeye başlamıştı.

"Baba." Dedi Boruto. Naruto'ya o güzel sarı çiçeklerin olduğu yerde Naruto oğluna şok olmuş gözleriyle baktı.

"...Boruto." Diyerek seslenmeye denedi. Boruto, Naruto'ya derin mavi gözleriyle baktı sonra ise gözlerinden yaşlar akmaya başladı.

Naruto ağlayan oğlunu görünce hemen elini oğluna dokunmak için uzattı. Boruto ona elini uzatan kişiye baktı ondan sonra ise göz yaşları içerisinde;

"Neden beni kurtarmadın." Dedi. Naruto bu sözlerle gözlerini tamamen açtı ve ağlayan Boruto'ya doğru baktı.

"Boruto...Ben." Diye seslenmeye denedi ama içinde ki pişmanlık o kadar büyüktü ki ona bakan Boruto'ya sesinin ulaşmasına izin vermiyordu.

"Baba." Diyerek başladı tekrardan Boruto "Neden benim ölmeme izin verdin." Boruto'nun sözleriyle Naruto pişmanlık dolu gözlerini Boruto'ya yöneltti. 

Bir süre bakışmanın ardında Boruto'nun ağzından kan akmaya başladı. Boruto'nun Göğsü o günkü gibi delinmişti. Boruto korku dolu gözlerinde yaşlar akarken Naruto'ya doğru baktı.

Naruto oğluna panik dolu gözlerle izledi. Boruto en sonunda gözlerini kapatıp yere düştü. 

Boruto'nun kanıyla kırmızıya dönen sarı çiçeklere doğru baktı.

Naruto hemen "BORUTO!!" Diye seslenerek ona yaklaşmaya denedi. 

Naruto oğluna her yaklaşmaya denediğinde bilinmeyen bir güç onu engelliyordu. En sonunda ise siyah alevler ortaya çıkıp yayılmaya başladı.

Boruto'nun kanıyla kırmızı renge bürünmüş sarı çiçeklerle beraber, siyah alevler tarafından yutulmasını izliyordu. Naruto bütün gücüyle Boruto'ya koşmaya çalıştı.

Ağlayarak, siyah alevler tarafından yutulan oğluna eliyle uzanmaya denedi ve son bir kez "BORUTO!!" Diye bağırarak seslendi. 

Ama gördüğü tek şey karanlıktı...

Naruto gözlerini açtığında evinde ki beyaz tavanla karşılaştı.

"Naruto-Kun." Diyerek ağlayan karısına doğru baktı.

"Hinata." Diye mırıldanmasının ardından Hinata sıkıca kocasına sarıldı.

"Yine kabus mu gördün?" Diye sordu karısı, Naruto başını evet anlamında sallayarak ağlamaktan kızarmış gözleriyle Boruto'yla aynı göz ve yüz şekline sahip olan karısına doğru baktı.

Naruto, Karısını gördükçe aklına oğlu geliyordu. Benzerliklerini yeni yeni fark eden Naruto acı bir şekilde gülümsedi. Hinata, kendini suçlayan kocasına sıkıca sarıldı.

Hinata kimseyi suçlamıyordu. Ama Naruto öyle hissetmiyordu, içinde ki pişmanlık o kadar çok büyümüştü ki ona kabuslar gösteriyordu.

Naruto, oğluna benzeyen karısına sıkıca sarılarak gözlerini kapattı.


Yazar: Wikia ya da çoğu sitelerde Boruto'nun annesi ile aynı göz ve yüz şekline sahip olduğunu, Hima'nın da babasıyla aynı olduğu yazılmış. Araştırdım sanırsam gerçekten de öyleymiş, bende bu benzerliği kullanmaya karar verdim.

Boruto: New LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin