Bölüm Adı: Eve Dönüş 2
Kapının ardında ki kişiye şok olmuş gözlerle baktı.
Ona bakıp gülümseyerek "Uzun zaman oldu Hima." Diye seslenen sarışına gözlerinde ki yaşlarla beraber bakakaldı.
Hima gözlerinde ki yaşlarıyla birlikte kendinden 3 cm uzun olan abisine sıkıca sarıldı. Boruto ona var gücüyle sarılan kardeşine sıcaklık dolu hisle sarıldı.
"Geri döndüm Hima." Diyerek ağlayan kız kardeşini sakinleştirmeye denedi. Hima bağırarak "ABİ!!!" Diye bağırmaya başladı.
Hinata yüksek sesle ağlayıp, bağıran kızına doğru koştu ve kızının sıkıca sarılıp, hiç bırakmak istemediği sarışına baktı.
Boruto sonunda kız kardeşinin elinden kurtulmuştu ve ona sanki hayalet görmüş gibi inanamayarak bakan annesiyle karşılaştı.
Boruto gülümseyerek "Anne, ben geldim." Dedi.
Hinata, çocuğuna doğru hemen koşarak, var gücüyle sıkıca sarıldı. Boruto ona sarılan annesine sarıldı ama annesi o kadar sıkı sarılıyordu ki nefes alamıyordu.
Boruto daha fazla dayanamayarak "Anne... Nefes alamıyorum." Mırıldandı.
Hinata, çocuğunun mırıldanmasını umursamayarak sarılmasına devam etti. Hima ise hala abisinin dönüşünün mutluluğuyla ağlamaya devam etti.
Hinata sıkı kucaklamasından serbest bıraktığı oğlunu tekrardan baktı. Hinata, onunla aynı göz ile yüz şekline sahip olan sarışını öpmeye başladı.
Tekrardan sarışını kendine çekip sarıldığında onun sıcaklığıyla beraber kokusunu hissetti. Hinata, göz yaşları içinde "Gerçeksin!" Diyerek bağırıp, ağlamasını devam ettirdi. Annesinin mutluluk dolu göz yaşlarına karşılık Boruto gülümsedi.
Uzun süren sarılmalar ve gözyaşlarının sonunda, Hinata gülümseyerek kızıyla beraber sofrayı hazırladı.
Sofrayı hazırlayan annesiyle kız kardeşine yardım ettikten sonra sandalyesine oturdu. Hinata, ağlamaktan kızarmış gözleriyle gülümseyerek masanın üstüne Boruto'nun çok sevdiği hamburger köftesini koydu. Yanında türlü türlü gelen yiyeceklere Boruto heyecanla baktı.
Boruto gözlerinde ki mutluluktan akan göz yaşlarıyla birlikte gülümseyerek 'Sonunda annemin yemeklerini uzun zamandan sonra yiyebileceğim!' Diyerek düşündü.
Bir kaç dakika geçtikten sonra kapı yüksek bir gürültüyle açılıp, kapandı. Telaşla koşuşturarak salona gelen 17-18 yaşlarında ki genç hemen yemeğine yiyen sarışına baktı.
Sarışın ona inanmayan yüzle bakan kardeşine mavi gözlerini yönelterek gülümsedi ve gence "Ben geldim." Dedi.
Kawaki şok olmuş gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı. Boruto, duygularını hiç göstermeyen kardeşinin ağladığını görünce ilk baş şaşırmıştı ama sonrasında ona doğru yaklaşarak gülümsedi ve ağlayan kardeşinin kafasını okşayarak onu teselli etmeye denedi.
Kawaki, kafasını okşayan sarışını gördüğü anda göz yaşlarını durdurdu ve en çok merak ettiği soruyu sordu. "Nasıl yaşıyorsun?"
Sarışın onun sorusuna yanıt olarak "Sonra anlatırım şimdi hadi gel yemeğimizi yiyelim." Dedi heyecanlı bir yüz ifadesiyle, Kawaki gülümseyerek "Tamam." Diye cevap verdi.
Boruto 3 yıl ardından sonunda sıcacık sevgi dolu evine geri dönmüştü. Bu düşüncesiyle gülümsemesi daha da artmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto: New Life
Teen FictionBoruto'nun gizli bir hayat yaşadığı ve herkesin onu ölü sandığı bir hikayedir. Uyarı: Spoiler olabilir ! Boruto Manganın 66 bölümünden sonraya göre fan hikayesidir. Hikayeyi biraz kendi çapında değiştireceğim. Kurama gibi... Örn: Boruto'nun büyümüş...