6

379 25 2
                                    


Bölüm Adı: Boruto


Sumire olaylara endişe dolu gözlerle bakıyordu ardından kendini toplayarak Amado'ya ciddi bir şekilde baktı.

"Neden Boruto-Kun burada!?" Diyerek sordu Amado'ya, Amado onun sorusuyla gözlerini kapatıp iç çekti sonrasında sorusunu cevapladı. "Boruto-Kun ölmeden önce bir plan yapmıştık. Bu plan sayesinde Boruto-Kun hayatta olacaktı." Diyerek yanıtladı.

Sumire, Amado'nun yanıtıyla ona meraklı gözlerle baktı. "Plan derken?" Diye sordu en sonunda Sumire, Amado ona derin bir ifadeyle baktı ve sorusunu tekrardan yanıtladı. "Boruto-Kun'un vücudu her geçen gün daha da ele geçiriliyordu. İlaçlar onu durdurmuyordu sadece yayılmasını yavaşlatıyordu. Bundan dolayı Momoshiki onun vücudunu ele geçirmesin diye kendini öldürttü ve Kara vücudunu ele geçirmesin diye yakıldı." Dediği anda Sumire korku dolu gözlerle Amado'ya baktı.

Ardından 15-16 yaş aralığında ki Boruto'nun vücuduna doğru bakışlarını yöneltti. Boruto çok fazla değişmemişti. Sadece hafif boyu uzamıştı o kadar.

Sumire bu kadar cevaplardan sonra gözlerini kapatarak kendini toparlamaya denedi en sonunda gözlerini açarak Ciddi olmaya deneyen gözleriyle Amado'ya baktı ve yeni sorularını Amado'ya sormaya başladı.

 "Neden Boruto-Kun biraz daha büyük duruyor?"

Amado, Sumire'nin sorusu ile beraber sandalyesine oturdu ve sigarasını yaktı. Sigaranın dumanı ağzından çıktıktan sonra sorusunu cevapladı.

"Boruto'nun Karması ilaçların yardımıyla tahminen 15-16 yaşlarında tamamlanacaktı. Bundan dolayı Boruto'nun dna'sını aldım ve Karmasının tamamlanma yaşına uygun bir vücut yaptım." Sigarasını bir kere daha içip dumanını verdikten sonra sözüne devam etti.

"Boruto ölmeden öncesinde Karmayı yaptığım bu vücuda aktarmasını sağladım. Bu sayede Boruto hayata döndü." Diyerek sözünü bitirdi.

Bu sözlerinin ardından Sumire'nin şaşkınlığı daha da büyüdü. "O zaman şuan karşımızda ki Boruto'nun görünümüne sahip bir klon ya da... Cyborg mu!?" Soru sorarcasına bağırarak dedi.

Amado gözlerini kapatarak Sumire'nin sorusunu garip bir şekilde cevapladı. "Sen nasıl görmek istiyorsan öyledir." Amado'nun cevabının ardından Sumire

Sumire, Amado'nun yanıtı ile yutkundu sonra ise tedirgin gözlerini kapsülün içinde ki Boruto'ya doğrulttu.

"Peki daha önceden gördüğüm kapsülde ki kişi de Boruto muydu?" En çok merak ettiği diğer soruyu sonunda sormuştu. Ama Amado'nun cevabı pek beklediği cevap değildi.

"Sorularını sonra açıklayacağım." Amado'nun cevabıyla Sumire ona doğru baktı. Ardından Amado sözüne devam etti.  "o zamana kadar Sumire bugün olanları kimse bilmemeli." Dedi ciddi bir tonla Sumire, Amado'nun ciddi tonundan sonra tekrardan yutkundu ardından ciddi bir yüzle "Peki." Dedi.

Boruto: New LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin