12

328 24 8
                                    


Bölüm Adı: Boruto'nun Uyanışı 2


Boruto ciddi bir ifadeyle "Ne oldu?" Diye sordu. Sumire ile Amado'ya bakarak, Sumire tedirgin bir şekilde yere doğru bakışlarını eğdi dudaklarını ısırmasının ardından cesaretini toplayıp Boruto'ya doğru baktı.

Boruto ona bakan Sumire'ye baktı ve sorusunu cevap vermesini bekledi. "Sen gittikten sonra baya şey değişti Boruto-Kun!" Sumire endişeyle Boruto'ya olayları açıklamaya denerken Amado araya girdi.

Sakin ifadesi ile birlikte "Senin ölümünden bu yana 3 ay geçti." Dedi Amado. Boruto Amado'nun sözlerinin ardından ona şok olmuş gözlerle baktı. "3 AY MI?!" Bağırarak sordu sonunda Boruto.

Boruto'nun bağırışından sonra Sumire "Evet. Hokage-Sama..." Diye mırıldanarak bakışlarını yere doğru yönlendirdi.

Boruto, Sumire'nin mırıldanmasını duyunca kaşlarını çatarak Amado'ya baktı. "Babama ne oldu?!" Diye sordu telaşla, Boruto giderel ailesi için endişelenmeye başlamıştı.

Amado gözlerini bir süre kapattı ve etraf bir süre cevap için sessizleşince gözlerini açtı. Endişeyle bakan Boruto'ya bakarak "Kyuubi geri döndü." Yanıtladı Boruto'nun sorusunu Amado.

Boruto bu yanıtı duyunca şok olmuş bir ifadeyle ilk baş ona soruyu yanıtlayan Amado'ya sonra Sumire'ye telaşla bakındı. Sonunda Boruto yutkundu ve ciddiyetini korumaya denedi.

Cesaretini topladığı anda hemen Amado'ya bakışlarını yönlendirerek "Babam iyi mi?" Sordu bu sefer bağırmamaya deniyordu Boruto.

"İyi şuanlık" Diyerek yanıtladı Amado. Boruto, Amado'ya doğru telaşlı bir şekilde baktı. Sonrasında Amado sözlerine devam etti. "Hokage artık eski parlak dünyasında yaşamıyor." Dediği anda Boruto, Amado'nun dediklerinden hiç bir anlamadığından ona boş gözlerle baktı. 

Ardından Sumire, Boruto'nun boş bakışlarına ciddiyetle bakarak "Hokage-Sama ve köy, Boruto-Kun gittiğinden beri artık eskisi gibi değil." dedi. Sumire ciddiyetini bozarak ağlamaklı gözlerini Boruto'ya yöneltti. "Eğer Boruto-Kun geri dönerse tekrar eskisi gibi olabiliriz!" Sumire, Boruto'ya bakarak heyecanlı sözlerini söyledi.

Boruto, Sumire'nin heyecanlı sözlerinden dolayı bakışlarını aşağı eğdi en sonunda sessizliğini bozup ağzını açtı. "Geri dönemem. Şuan olmaz." Dedi. Sumire, Boruto'nun yanıtını şok olmuş gözlerle "NEDEN!?" Diyerek bağırdı.

Sumire inkar dolu sözlerle "Neden geri dönmüyorsun?" Diyerek üzgün bir ses tonuyla sordu. Boruto onun sorusuna karşılık Sumire'ye baktı. Amado gözlerinde ki ciddiyetle beraber Sumire'ye bakarak "Çünkü Boruto'nun vücudu daha hazır değil." Yanıtladı Sumire'nin sorusunu, Sumire verilen yanıtla beraber Amado'ya bakışını yöneltti.

"Ne demek istiyorsun?" Diyerek meraklı bir yüzle sordu. Amado hemen Sumire'nin meraklı sorusuna tekrardan iç geçirerek cevap verdi. "Boruto'nun vücudu daha hareket edecek kadar karma yayılmadı bundan dolayı geri dönemez." Amado'nun cevabından sonra Boruto ağzını açtı "Tek bu nedenden değil." Dedi.

Sumire hemen Boruto'ya doğru baktı. "Benim vücudumun yaşı 15-16 yaşlarında yani geri dönersem diğerlerine göre büyük döneceğim. Bundan dolayı biraz beklemem lazım." 

"Yani tahminen geri dönüş zamanın..." Sumire'nin yarım kalan sözünü Amado devam ettirdi. "2 ve ya 3 sene sonra herkes Boruto'nun durumunu öğrenebilir."

Sumire bu sözlere karşılık kaşlarını çattı. Aklında bir çok soru vardı ama en çok aklında kalan soruyu hemen sordu "Ama Boruto-Kun döndüğünde hiç büyümeyecek mi?" Amado, Sumire'nin sorusunu başını kaldırarak "Cyborglar asla büyümezler." Diyerek yanıtladı.

Sumire o sözlerle şuan karşısında ki derin mavi gözlü sarışın çocuğun eski Boruto olmadığını artık anlamıştı.

Boruto: New LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin