Bölüm Adı: Boruto'nun Uyanışı 1
Boruto gözlerini açtı ve karşısında ona bakan Amado'yu gördü.
"Burası neresi?" Mırıldanarak söyledi. Başı çok ağrıyordu. Amado yeni uyanan Boruto'ya doğru baktı.
"Laboratuvardayız, erken uyandın." Dediği anda ona boş gözlerle bakan Boruto'ya doğru baktı.
Boruto'nun kafası hafif karışıktı. Neler olduğunu bilmiyordu başı çok ağrıyordu. Ayağa kalkmaya denedi ama kalkamıyordu. Vücudu tam hareket edemiyordu.
Kollarını kaldırdı ve hafif yüksekte olan eline baktı. Eli hafif daha büyüktü, boyutunu dikkat ettiği sırada anında güçlü bir kuvvetle eli yere doğru çekildi.
"Hareket edemiyorum." Diye söylendi Boruto. Amado söylenen Boruto'ya doğru bakarak iç çekti.
"Daha yeni Karman yayılmaya başladı. Hareket etmen biraz zor olabilir." Söyleyen Amado'ya doğru kaşlarını çatarak baktı.
"Hafızam çok karışık. Anılarım sanki birbirlerine dolanmış gibi." Dedi Boruto. Amado onun söylediklerini kafasıyla onaylayarak bilgisayarına doğru baktı.
"Karman daha yüzde 10 yayılmış. Yüzde 25'ten sonra vücudunu hareket ettirmeye başlayabilirsin." Diye cevapladı. Boruto bu sözlerden sonra telaşla Amado'ya doğru baktı.
"Peki anılarım!?" Diye sordu. Amado ona bakarak hemen cevapladı. "O da Karman yayıldıkça düzelecek." Söyledi.
Boruto, Amado'ya bir süre baktı. Tam ağzını açıp Amado'ya bir şey soracakken, kapı aniden açıldı.
Gelen kişi arkasından iki uzun örgüleri olan mor saçlı kızdı, Sumire'ydi. Boruto kapıyı açan kişiye hafif şok olmuş ifadesiyle baktı. 'Neden sınıf temsilcisi burada?' Diye düşünürken Sumire hemen yeni uyanmış sarışın çocuğa koştu.
Sumire sarışının uyandığını inanamayarak "BORUTO-KUN!?" Diye bağırdı. Boruto'ya sıkıca sarılıp ağlamaya başladığı anda Boruto onu teselli etti.
Sonunda sarılma bittikten sonra Boruto Sumire'ye bakarak "Neden sınıf temsilcisi burada?" Sordu Boruto, Amado ile Sumire'ye bakarak, Amado ve Sumire birbirlerine biraz bakındıktan sonra Boruto'ya döndüler.
"Pekala ben başlayayım o zaman." Diyerek sigarasını alıp yakmaya başladı ve Boruto'ya derin gözlerini dikerek sorusunu yanıtladı. "Ben yokken gizlice laboratuvara girmiş ve etrafı kurcalamış." Amado sözlerinin ardından sigarasından bir kere çekti dumanını verdiği anda Boruto şaşırmış bir yüzle, yüzü kızarmış Sumire'ye baktı.
Sumire kızarmış yüzüyle ona bakan Boruto'ya bakarak "Neyse Boruto-Kun iyi olduğuna çok sevindim! Öldüğünü sanmıştım." Yüksek sesle bağırarak konuyu değiştirmeye denedi.
Boruto böyle telaşa kapılan Sumire'ye gülümseyerek "Bende senin iyi olduğuna sevindim sınıf temsilcisi." Dedi.
Sumire, Boruto'nun derin mavi gözlerine bakarken daha da utandı. Amado gözünün önünde ki olayları iç çekerek izledi.
Boruto en sonunda gözlerini odada ki iki kişiye dikerek "Peki diğer herkes nasıl?" Sordu sorusunu Sumire ile Amado, Boruto'nun sorusuyla birbirlerine bir süre bakındığı anda Boruto bir şeyin yanlış gittiğini hemen anladı.
Boruto sonunda ciddi bir ifadeyle "Ne oldu?" Diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto: New Life
Teen FictionBoruto'nun gizli bir hayat yaşadığı ve herkesin onu ölü sandığı bir hikayedir. Uyarı: Spoiler olabilir ! Boruto Manganın 66 bölümünden sonraya göre fan hikayesidir. Hikayeyi biraz kendi çapında değiştireceğim. Kurama gibi... Örn: Boruto'nun büyümüş...