Bölüm Adı: Sumire'nin Keşfi
Boruto ölmesinden bu yana 1 ay geçmişti. Sumire, Boruto'nun ölümünü ilk öğrendiği zaman şok olmuştu sonrasında şok dolu gözlerinden göz yaşları akmaya başlamıştı.
Artık Konoha eskisi gibi canlı değildi. Sarışın çocuk öldüğünden beri Konoha'da ki çoğu insan üzüntüye boğulmuştu artık eskisi gibi parlak gülümseyen sarı saçları ve güzel derin mavi gözleriyle beraber etrafta koşuşturan çocuk yoktu.
Sumire, Konoha'da yürümeye devam ettikçe her yerde sarışın çocuğun ruhunu görüyordu. Sanki Konoha onun ruhunu her tarafta göstermek amaçlı taşıyormuş gibiydi.
Boruto herkesin kalbini kazanabilen parlak bir çocuktu aynı babası Naruto gibiydi.
Sumire yorgun bir yüzle laboratuvara doğru yürüdü. Laboratuvara vardığında orada kimse yoktu, Amado burada yoktu.
Sumire odayı hafifçe gözlemledikten sonra diğer odalarda Amado'yu aramak için gitti. Ama hiç bir yerde yoktu.
Son bir oda geriye kalmıştı Sumire kapıyı tıklattı ama ses gelmedi. Sumire odanın gizemli havasını görünce girmeliymiş gibi hisseti ve hemen kapıyı açtı.
Kısık bir sesle "Amado-San." Diyerek seslendi. Ama odada kimse yoktu, oda bomboştu.
Odada Amado'nun yaptığı bir kaç icat ve bilgisayarlar gibi bir çok şey vardı. Sumire yürüyerek etrafına bakındı.
Sonrasında kapsül görünümlü makineyi gördü. 'Bu kapsülü daha önce görmüştüm.' Diye düşündü ardından kapsüle doğru yaklaştı.
'Amado-San'a sorduğumda bana bir müttefik demişti.' İnceledikten sonra gördüğüyle aynı olup olmadığını merak etti.
"Aynı kapsül değil mi?" Diyerek başını eğdikten sonra hemen kapsüle yaklaştı ve kapsülün üstünde ki düğmeye bastı.
Düğmeyi bastığı anda kapsül sesli bir şekilde açılmaya başladı. İçinde ise 15-16 yaş aralığında sarı saçları olan bir çocuk vardı.
O çocuk Boruto'ydu. Sumire gözlerinde şok olmuş bir ifadeyle kapsülün içinde ki çocuğa doğru baktı.
"Boruto-Kun?" Diyerek soru şeklinde seslendi ama çocuk cevap vermedi.
Çocuk derin bir uykuda gibi duruyordu. Sumire'nin kalbi Boruto'yu gördüğü anda hızlıca atmaya başlamıştı. Panikten artık ne yapacağını bilemiyordu.
Sumire, Boruto'yu uyandırmak için tam dokunacakken bir ses gelip onu durdurdu.
"Yerinde olsam yapmazdım. Daha hazır değil." Diye ona arkasından seslenen Amado'ya korku dolu yüz ifadesiyle baktı.
"Amado-San bu kapsülün içinde ki kişi." Diye sorgulayıcı bir ses tonuyla Amado ile konuşmaya çalıştı. Amado gözlerini kapatarak cevap verdi.
"Evet o kişi Boruto."
Sumire bu gerçekle beraber Amado'ya şok olmuş bir ifadeyle baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto: New Life
Подростковая литератураBoruto'nun gizli bir hayat yaşadığı ve herkesin onu ölü sandığı bir hikayedir. Uyarı: Spoiler olabilir ! Boruto Manganın 66 bölümünden sonraya göre fan hikayesidir. Hikayeyi biraz kendi çapında değiştireceğim. Kurama gibi... Örn: Boruto'nun büyümüş...