23

317 22 5
                                    


Bölüm Adı: Karşılaşma


Sarada, sarışının mezarına uğramaya karar vermişti bundan dolayı yakınında ki çiçekçiye uğradı. Kapıyı açtığında mavi saçlı çocukla karşılaştı.

Uzun kuzgun saçlı kız onun gibi çiçek almaya gelen arkadaşına baktı. Çiçekleri aldıktan sonra İno "Görüşürüz." Diye seslendi.

Sarada ile Mitsuki aynı anda "Görüşürüz." Deyip dükkanın kapısını kapattı. İno kapının kapanmasıyla hüzünlü bir ifadeyle sarı çiçeklere doğru baktı.

"Aradan 3 yıl geçti." Demesiyle çiçeklerine bakarak gözlerinde ki acı dolu hisle beraber gülümsedi.

Çiçeklerini alan Mitsuki ile Sarada, sarışının mezarına doğru yavaş adımlarla yürümeye başladılar. Artık daha fazla dayanamıyorlardı, her geçen gün onları daha da acı çektiriyordu.

Mezara doğru yaklaştıklarında maskeli bir çocukla karşılaştılar. Sarada ve Mitsuki, o çocuğu 3 yıl önce görmüşlerdi.

'O çocuk Uchiha Sasuke'nin yeni öğrencisiydi.' İkili zihinlerinde ki düşünceye kenara atarak yavaş adımlarla mezara doğru yürüdüler. Rüzgarın esmesiyle ağaçlarda ki güzel yeşil yapraklar her tarafa uçuştu .

Esen rüzgara doğru bakan Sarada ile Mitsuki, tam mezara yaklaştıkları anda maskeli çocuk maskesini çıkardı ve sarı saçlarının altında ki derin mavi gözlerinden göz yaşları akmaya başladı.

Mitsuki, inanamayarak hayalet görmüşçesine sarışın çocuğa baktı. Kuzgun saçlı kız panik dolu yüzle "Boruto?" Diye seslenerek sorguladı.

Sarı saçlı çocuk, derin mavi gözlerinin altında ki göz yaşlarıyla birlikte ona seslenen arkadaşlarına doğru döndü.

Mitsuki ile Sarada inanamayarak sarı saçlı çocuğa baktılar. İlk baş gerçek olduğuna inanamadılar ama o derin mavi gözleri görünce anında en yakın arkadaşları olduklarına inandılar.

İkili heyecanla kendilerinden kısa olan çocuğa koşup sıkıca sarıldılar. Sarada, sarışından 2 cm uzunken, Mitsuki ondan 10-12 cm arası uzundu.

Artık eskisi gibi yakın boylara ya da masum çocuk saflığına sahip değillerdi.

Boruto ona sarılan iki arkadaşına ağlayarak sarıldı. Bir süre sonra Boruto sarılmayı bırakmayı düşündü ama iki arkadaşı o kadar çok sıkı sarılıp ağlıyorlardı ki bırakamadı.

Bir kaç dakika geçmesinin ardından "Sen gerçekten Boruto musun?" Diye sordu Mitsuki umut dolu parlak altın gözleriyle Boruto ona bakan arkadaşına sessizce baktı.

Mitsuki ile Sarada'nın kalbi hızla atıyordu. Eğer Boruto değilse arkadaşlarının kılığına giren biriydi ve bu kişiye hiç acımayı düşünmüyorlardı.

Boruto gülümsemesiyle beraber onlara bakarak "Tabi ki benim datebasa." Diye yanıt verdi. Mitsuki ile Sarada gözlerinde ki yaşlarla tekrar sarışına doğru sarıldılar.

Boruto ona sarılan arkadaşlarını sakinleştirmeye denedi ama hiç bir şey yaramadı. Sonunda Boruto, uzun kuzgun saçlı kızla beraberinde mavi saçlı çocuğa sarılarak "Geri döndüm." Dedi.

Sarada ile Mitsuki ağlayarak "Hoş geldin." Dediler.

3 yıllık bekleyişin ardından acı dolu düşüncelerin beraberinde üç arkadaş tekrardan bir aradaydılar.

Boruto: New LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin