Bölüm Adı: Kapsülde ki Müttefik
Sarışının, ustasıyla gitmesinden bu yana 3 hafta olmuştu. Sumire laboratuvara Amado'ya yardım etmek için gitmişti.
Odaya yaklaştığında bağırışlar yükseldi.
Mor saçlı kız hemen bağırışların geldiği yöne doğru bakışlarını yöneltti. "Ne demek oluyor bu Amado!?" Diye bağıran Shikamaru'yla karşılaştı. Tedirgin ifadesiyle Sumire konuşmaları gizlice dinlemeye karar verdi.
Shikamaru'nun bağırışından sonra Amado bakışlarını yere doğrultarak sessizliğini korudu. Bir süre geçmesinin ardından. "Boruto çoktan Uchiha Sasuke'yle ayrıldı." Diyerek sessizliğini bozdu.
Shikamaru sesini yükseleterek "Bunu neden daha önce söylemedin!?" Diye sordu.
Amado bu soru üzerine ciddi gözlerini siyah saçlı adama doğrultarak "Herkesi korumanın tek yoluydu." Dediği anda Shikamaru, beyaz saçlı adama baktı.
Amado gözlerini kapatarak "Eğer saklamasaydık Kara her şeyden haberdar olacaktı." Deyip sözünü tamamladı.
Bu yanıtı duyan Shikamaru'nun kızgınlığı hafiften geçti. Bir süre sonra sakinleşen Shikamaru "Peki, Naruto ne olacak?" Diye sordu.
Amado, soruya karşılık "Hokage zamanı gelince kendi öğrenmeli." Diye yanıtladı. Shikamaru yanıtı duyduğu an derin bir iç çekti.
Ardından gözlerini kapatarak derin ifadesiyle düşünmeye başladı, Amado ise hiç bir şey demeden düşünen adamın yanıtını bekledi.
Shikamaru düşüncesini toparlamasıyla "Tamam." Dedi. Sonrasında gözlerini beyaz saçlı adamın koruduğu kapsüle doğrulttu.
"Kapsülün içinde ki kim?" Diye sordu.
Amado sorulan soruya karşılık iç çekerek "Bu kişi-" Derken duvardan mavi uzun saçlı güzel mavi gözleri olan kız çıkageldi.
Shikamaru ile Amado hemen o yöne doğru ciddiyetle bakakaldı.
Amado şaşırmış ifadesiyle "Eida." Diye seslendi. Mavi saçlı kız Eida'ydı.
Eida, Amado'ya bakmasıyla yerden gelen Code bunu fırsat bilip hemen saldırmaya başladı. Beyaz saçlı adama gelen saldırıyı güçlü kol durdurmuştu.
Bu kol ise sarı saçlarıyla mor gözleri olan Delta'ya aitti. Mor saçlı kız olayları panik içinde izlerken aniden güçlü rüzgarla kapısı açıldı.
Mor saçlı kız telaşla yere düşüp etrafını inceledi. Şuan Amado'nun bahsettiği güçlü müttefik ile Kara'nın en tehlikeli adamlarının yanındaydı.
"Delta değil mi?" Diye söylendi Code. Bu sözlerin üzerine sarı saçlı kız, mor gözlerinde ki hafif kızgınlık ile Code baktı.
Kızıl saçlı çocuk, kızgın mor gözleri görünce gülümseyerek "Neden onun tarafındasın?" Diye sordu.
Soruya karşılık Shikamaru "Bu yeni model, senin düşmanın Code!" Diyerek yanıtladı.
Siyah saçlının yanıtıyla Delta, kızıl saçlı çocuğa saldırmaya başladı. Code saldırıları savururken Eida, beyaz saçlı adama yavaş adımlarıyla yaklaşarak "Uzun zaman oldu." Diyerek sessizliğini bozdu.
Amado endişeli yüzüyle Mavi saçlı kızın gözlerine doğru baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto: New Life
Dla nastolatkówBoruto'nun gizli bir hayat yaşadığı ve herkesin onu ölü sandığı bir hikayedir. Uyarı: Spoiler olabilir ! Boruto Manganın 66 bölümünden sonraya göre fan hikayesidir. Hikayeyi biraz kendi çapında değiştireceğim. Kurama gibi... Örn: Boruto'nun büyümüş...