17

292 23 1
                                    


Bölüm Adı: Gizli Öğrenci 2


Naruto'nun kapısı çalındı ve Naruto kapıya doğru bakarak ciddi ile sert karışımı yüzüyle beraber "Gir." Dedi.

Sasuke ve onun arkasında tedirgin bir yüzle yürüyen maskeli genç sevgili Hokagelerinin sert yüzüne doğru baktılar.

Naruto şaşırmış bir tonla "Sasuke?" Diyerek seslendi. Sasuke onun şaşırmış seslenişine karşı hafifçe gülümseyerek "Naruto." Dedi.

Naruto arkadaşının buraya boşuna gelmeyeceğini biliyordu bundan dolayı cansız gözlerini Sasuke'ye doğrultarak "Peki seni hangi rüzgar buraya attı." Dedi.

Boruto, babasının cansız gözlerini gördüğü anda korktu. İlk defa onu bu kadar yorgun ve duygusuz gözlerle görüyordu.

Sasuke sessizliğini bozarak ağzını açtı "Bir süreliğine bir yere gitmeye planlıyorum." Dedi. Sasuke'nin yüzünde hafif bir tedirginlik vardı en yakın arkadaşının ne tepki vereceğini bilmiyordu.

Naruto bir süre cansız mavi gözleriyle Sasuke'yi inceledi ardından yüzünde tilki maskesi olan hafif kısa boylu genci inceledi.

"Pekala yine araştırma için mi?" Diye sordu Naruto ayağa kalkarak cama doğru yürüdü, Sasuke gözlerini aşağı eğerek baktı.

Naruto camda ki yansımadan gözlerini yere eğen arkadaşına doğru baktı ve onun cevabını bekledi. Sasuke en sonunda gözlerini sarışın adama doğrultarak sessizliğini bozdu.

"Öğrencimi eğitmek için gidiyorum." Dediği anda Naruto hemen arkasına soğuk gözleriyle döndü.

Soğuk gözlerini Sasuke'ye doğru bakarak acı dolu kahkahası ile "Yeni bir öğrenci demek." Diyerek maskeli gence baktı.

Boruto, babasının acı dolu kahkahalarının ardında ki soğuk gözlerine baktı ve o an tek düşündüğü 'Bu kişi gerçekten babam mı?'

Naruto koltuğuna tekrardan oturdu ve en yakın arkadaşına doğru bakarak "Bunun için mi yanıma geldin? Her zaman ki gibi normal bir şekilde gidebilirdin." Dedi.

Sasuke, en yakın arkadaşının sözlerinde uğradığı hayal kırıklığını hissetmişti ve bundan dolayı pişmanlık dolu gözleriyle sarışın adama doğru bakarak "Sana söylemek istedim." Dedi ve maskeli gençle beraber yürüyerek son bir kere acı dolu yüzle arkasına dönüp sarışına baktıktan sonra kapıyı kapattı.

Arkasında acı ve pişmanlık dolu üzgün bir babayı bırakarak çekip gitmişti. Naruto kapı kapandığı sırada acı dolu kahkahası ile beraber masasının üstünde ki eşyaları fırlattı. Kağıtlarla beraber yere düşen eski takım arkadaşlarıyla beraber çekildiği resmi hüzünlü bir bakışla eline aldı.

Ardından masanın üstünde ki oğlunun resmini gördüğü anda hüzün dolu bakışları sertleşti ve elinde ki düşmenin etkisiyle çatlamış resmi sıkarak "Boruto." Diyerekten sessizce ağlamaya başladı.

Sarışın adamın güveni yakın arkadaşına karşı yavaş yavaş sarsılmaya başlamıştı ama yine de ondan nefret edemiyordu.

Naruto bu düşüncelerinden sonra oğlunun resmine bakıp ağlamaktan başka hiç bir şey aklına gelmiyordu.

Artık eski neşesini tamamen kaybetmişti.

Boruto: New LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin