22

282 23 3
                                    

Bölüm Adı: Konoha

Aradan 3 yıl geçmişti sonunda Sasuke, tilki maske takan öğrencisiyle köyüne dönmüştü. Siyahlar içinde ki Sasuke'yi uzaktan hemen tanıyan Shinobiler hemen kapıyı açtılar. Kapının açılmasıyla beraber sarışın genç, ustası ile birlikte köyüne adımını attı.

Köye adımını atar atmaz kapılar arkalarından kapandı. Boruto heyecanla kapanan kapıya ardından köyüne bakıyordu.

Kalbi hızla atıyordu, Boruto artık ne yapacağını bilmiyordu. En sonunda sarışın genç ustasına yaklaşarak "Sasuke-San bu iyi mi fikir?" Diye sordu.

Sasuke ona bakan heyecanlı öğrencisine bakarak "Bilmiyorum, deneyip göreceğiz." Diyerek yanıtladı.

Maskeli çocuk bu yanıta daha da gerilerek, korkuyla yutkundu. Sasuke, öğrencisiyle beraber yavaş adımlarla yürüyerek köyün etrafında dolaştı.

Uzun süren yürüyüşlerinden sonra pembe saçlı kadın heyecanla onlara doğru koşturdu. Koşuşturmaların ardından pembe saçlı kadın sıkıca kocasına sarıldı.

Boruto, ustasına sarılan pembe saçlı kadına panik bir yüzle bakarak 'Sakura teyze!?' Diye düşündü. Sakura, sarılmanın ardından yanında ki 1.60 boylarında ki ondan 4-5 cm kısa olan maskeli çocuğa soğuk bir gözle baktı.

Bir süre baktıktan sonra Sakura, kocasına doğru dönerek "O senin öğrencin mi?" Diye sordu. Sasuke, karısının sorusuna "Evet." Diyerek kısaca yanıtladı.

Bu yanıttan sonra Sakura, yüzünde hiç bir duygu ifadesi göstermeyerek "Anladım." Dedi. Boruto, korku dolu gözlerle ilk baş ustasına sonrasında ise teyzesine bakıyordu.

Sakura bir süre sessizlik içinde geçen ortama baktı ve "Sarada'yı görmeyi unutma." Deyip hızlıca uzaklaştı. 

Boruto, Sakura'nın gitmesiyle hemen ustasına doğru panik dolu yüzle baktı ve telaşla "Sasuke-San! Sakura teyze bana çok korkutucu bakıyordu." Diyerek bağırmaya başladı.

Sasuke telaşlı öğrencisine bakarak "Seni daha tanımayan Sakura'nın korkutucu bakışlarına bile dayanamıyorsan, tepkilerini öğrendikten sonra ki herkesin bakışlarına nasıl dayanacaksın?" Diyerek ciddi bir tonla sordu. Boruto, ustasıyla korku dolu bir yüzle yutkundu.

Sasuke yavaşça yürüyerek "Sen ne yapacağını düşünene kadar ben Naruto'nun yanına gideceğim." Dedi. 

Kuzgun saçlı adam son bir kere arkasına bakarak, keskin gözlerini öğrencisine doğrulttu ve "O zamana kadar ne yapacağını düşünsen iyi olur." Diyerek sözlerini tamamladı.

Boruto, ustasının söylediklerinin ardından 'Şimdi gerçekten sıçtık!' Diye düşünerek, ne yapacağını bulmaya denedi.

Bir şey bulamayan sarışın yürüyerek köyünde ki mezarına doğru geldi. Artık ne yapacağını bilemeyen sarı saçlı genç maskesini çıkararak çiçeklerle döşetilmiş mezarına baktı.

Rüzgarın gelmesiyle beraber ağaçlarda ki yeşil yapraklar uçuşmaya başladı.

Boruto rüzgarın estiği yöne doğru gözlerinde ki yaşlarla baktı. 

Bir süre sessizlikten sonra "Boruto?" Diye bir ses duydu. Sarı saçlı genç, göz yaşlarıyla beraber ona doğru seslenen kişilere baktı.

Mavi saçlı genç ile yanında ki kuzgun saçlı kız şok olmuş bir ifadeyle sarı saçlı gence doğru baktılar.

Boruto: New LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin