15

316 22 6
                                    


Bölüm Adı: Usta ile Kurtarıcı


Amado açılan kapıya doğru baktı. Gelen kişi Boruto ve siyah pelerinin altında ki Sasuke'ydi. Amado ciddi tonunu koruyarak "Anlaşılan öğrenmişsiniz." Dedi.

Sasuke, Amado'ya bakarak "Daha öğrenmem gereken başka şeylerde var anlaşılan." Sasuke, Amado'nun sözlerinde bunu çıkarmıştı.

Amado gözlüklerini eline alıp bezle silmeye başladı bir süre sessizlik olduktan sonra sonunda ağzını açtı.

"Boruto'nun şuan kimse tarafından bilinmemesi lazım." Dedi Amado. Sasuke sözleri söyleyen kişiye kaşını çatarak baktı.

Ciddi bir tonla "Nedenini sorabilir miyim?" Diye sordu. Amado gözlüklerini taktı ve Sasuke'ye doğru baktı.

"Boruto'nun vücudu daha hazır değil." Sonrasında Sasuke, öğrencisine doğru baktı ve ağzını açarak "Tek nedeni bu değil değil mi?" Sorusunu tekrar Amado'ya yöneltti.

Boruto büyük gözlerini onun hakkında konuşan iki kişiye yöneltti. "Her zaman ki gibi baya zekisin Uchiha Sasuke." Amado sözleriyle gülümseyerek gözlerini kapattı.

"Doğru şuan Boruto'nun vücudu karma tamamlama yaşına göre yapıldı. Boruto bunu sana bahsetmiş olmalı." Dediği anda Boruto, Amado'nun sözlerinden sonra kafasını evet anlamında salladı.

"Boruto normalde 12-13 yaşlarında bir çocuk olması lazım ama şuan..." Amado'nun diyeceklerini Sasuke tahmin ederek devam ettirdi. "15-16 yaşlarında evet. Bundan dolayı beklememiz lazım." Sözünü tamamladı.

Boruto gülümseyerek bir kez daha zekasının gücünü gösteren ustasına hayranlıkla baktı. "O zaman Boruto'nun vücudu büyümeyecek demek oluyor." 

Boruto sessiz bir şekilde Amado'ya sözlerine ileten ustasına baktı. Amado kafasını evet anlamında sallayarak "Boruto artık büyümeyecek." Dedi.

Boruto, Sumire'nin konuşmalarından ve sorularından bunu zaten öğrenmişti ama hala bu durumu atlatamıyordu.

Boruto eline doğru bakarak acı dolu gülümseyişiyle beraber 'Artık insan değilim.' Diye düşündü. 

Sasuke, öğrencisine doğru yürüdü ve öğrencisinin güzel sarı saçlarını okşayarak "Sen Boruto'sun." Dedi. Boruto içinde ki düşünceleri anlayıp ona yanıt veren ustasına doğru bakıp sıkıca sarıldı ve en sonunda kendi yaşıtında ki çocuk gibi davranıp duygularını saklamayarak ağlamaya başladı.

Sasuke'de aynı şekilde öğrencisine hüzünlü gülümsemesiyle sarıldı. Öğrenci olarak gördüğü kişi aynı zamanda kardeşi ile kahramanı olarak gördüğü kişinin çocuğuydu. 

Amado bu acı dolu sarılmaya izleyerek gülümsedi. "Cyborg ya da klon olarak anılsan da hala gerçek anılar ve ya duygulara sahipsin." Amado'nun sözleriyle Boruto gülümseyerek onu kurtaran kişiye koşarak sarıldı.

Amado, Boruto'nun sarılmasında bir süre şok olmuş gözlerle baktı sonra tekrar ciddi bir ifadeye bürünerek sarı saçlarına hafifçe dokundu.

Boruto, Amado'ya bıraktıktan sonra "Pekala şimdi ne yapacağız?" Diye sordu. Boruto'nun sorusuyla Amado ile Sasuke birbirlerine bir süre baktı.

Sasuke ciddi bir yüzle öğrencisine bakarak "Benim bir planım var." Dedi.

Boruto: New LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin