21

279 19 7
                                    


Bölüm Adı: Eğitim


Boruto'nun 1 yıllık eğitimi hızla geçip gidiyordu. Boruto zor olan eğitimlerini tamamlayarak gelişmeye başlamıştı. Görünüm bakımından hiç değişmeyen Boruto, güç bakımından baya bir değişmişti.

Artık eskisinden daha iyiydi, refleksleri yavaş yavaş gelişiyordu. Çakra kontrolü düzgündü, karmasını düzgün bir şekilde kullanıp da onun içinde ki güçlü enerjiyi yönlendirebiliyordu.

Boruto, bu odaklanmalar sonucu Medical jutsu da geliştirmeye başlamıştı. Boruto, kılıcını ona doğru doğrultmuş ustasına bakarak gülümsedi ve saldırmaya başladı.

Kılıcın savrulma sesi ormanlık alan yankı yapıyordu. Sasuke'nin darbeleri o kadar güçlüydü ki öğrencisi bu darbelere daha fazla dayanamayıp yere doğru düştü.

"Acıdı." Diye sızlanan öğrencisine gülümseyerek elini uzattı ve ona bakarak "Gelişmişsin baya." Diyerek kafasını okşadı. Boruto, bu sözlerle beraber kafasına okşanan ele heyecanla gülümseyerek "YAŞASIN!!" Diye bağırarak zıpladı.

Sasuke bir süre öğrencisinin tepkisini izledikten sonra "Fazla heyecanlanma daha zayıfsın." Diyerek öğrencinin heyecan dolu zıplamasını bozdu.

Boruto, ustasına doğru somurtarak "Biliyorum." Diye mırıldandı. Sasuke, öğrencisinin mırıldanmasına gülümseyerek kılıç dövüşlerine devam ettiler.

Medical Jutsu'da öğrenmeye deneyen Boruto'nun işleri baya zorlu geçiyordu. Sasuke, karısı Sakura kadar bilgisi olmadığından dolayı Boruto'ya bu konuda çok fazla yardımcı olamıyordu.

Günler, aylar ve yıllar geçti. Sonunda 1 yılın ardından 2 yıl daha geçmişti. Sonunda 3 yıllık eğitim bitmişti. Belirlenen süre sonunda bitmişti.

"Boruto hazır mısın?" Diye soran siyahlar içinde ki adama doğru baktı, sarışın sağ gözünde aktifleşen siyah sklera'nın içinde ki beyaz gözüyle gülümseyerek "Evet hazırım." Dedi.

Sarışın heyecanlı bir şekilde siyahlar içine bürünmüş ustasıyla yürüyerek uzaklaştı.

Boruto: New LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin