Bölüm Adı: Ormanda ki Mezar
Kawaki, Boruto'nun ölümüyle beraber köyde ki insanlar dahil tüm herkesin onu suçlayacağını sanmıştı. Hatta buna hazırlanmıştı ama kimse onu suçlamadı.
Ya Kawaki'yi ya da Sasuke'yi kimse suçlamadı.
Kawaki merdivenlerden her aşağı indiğinde onu suçlayacağını sandığı korkunç karanlıktan kurtaran ailesine baktı ama günlerin normal şekilde ilerlediğini görünce Kawaki'nin içinde ki pişmanlık artmaya başlamıştı.
Hinata kahvaltıyı hazırlıyordu, Himawari annesine yardımcı oluyordu, Naruto yorgun yüzüyle merdivenlerden aşağı iniyordu ve Kawaki yemek masasında ki yerinde oturuyordu.
Kawaki her seferinde onun çaprazında ki boş sandalyeye bakıyordu. Orası Boruto'nun yeriydi. Boruto her seferinde kahvaltılarda annesiyle kardeşine yardım ederdi, babasıyla 'İhtiyar.' diye alay ederdi ve Kawaki ile hep kardeş kavgası ederdi.
Kawaki özlediği geçmişe hüzünlü bir şekilde gülümseyerek etrafını inceledi.
Hayatı normal bir şekilde ilerliyordu ya da öyle varsayıyordu. Aslında içinde bir yerde ailesinin ona karşı nasıl bakacağını bilmediğini biliyorlardı.
Naruto fazla saf ve iyimser bir adamdı her şeyin bir nedeni olduğunu biliyordu. Bundan dolayı Kawaki'yi suçlamamaya deniyordu. Hinata'da oğlunun isteğini saygı duyduğundan dolayı kimseyi suçlamamayı deniyordu ama Himawari için öyle değildi o olayları tam bilmediğinden dolayı kimseyi suçlamıyordu.
Kawaki gözlerini kapatarak 'Eğer bilirse benden nefret eder mi acaba...' Diye düşünerek Himawari'yi sorguladı.
Naruto kahvesini içti ve yemeğinden de hafif lokmalar aldıktan sonra ayağa kalktı. "O zaman ben çıkıyorum." Dediği anda Hinata, kocasına bakarak yorgun yüzüyle gülümsedi.
"Tamam iyi çalışmalar." Dedi. Himawari'de babasına gülümseyerek "İyi çalışmalar baba." Dediğinde Naruto hafifçe gülümseyerek kapıyı kapattı.
Kawaki'de yemeğini yedi ve hemen ayağa kalktı.
"Yemek için teşekkürler." Diyerek söyledi. Hinata, Kawaki'ye derin bir gözle bakarak "Rica ederim. İyi şanslar." Dedi bugünkü görevi için Kawaki gülümseyerek başını salladı.
Himawari'de ona bakarak "Bol şans." Dedi. Kawaki gülümsemesine devam ettirerek "Tamam." Dedi ve evden hızlıca çıktı.
Kawaki yavaş yavaş pişmanlığı artıyordu. 'Boruto burada olsaydı bu köy daha eğlenceli ve gürültülü olurdu.' Diye düşündü.
Kawaki 7'nci takımla buluşmadan önce ormana doğru gitti. Boruto'nun öldürüldüğü yere doğru yürüdü. Orada Sasuke ile beraber Boruto için özel bir mezar yapmışlardı.
Mezara geldiğinde sarı çiçeklerle donatılmış mezara derin bir ifadeyle baktı. Kawaki mezara her geldiğinde üzüntülü ifadesiyle elinde ki Konoha kafa bandına elinde tutarak.
"Bu kafa bandını veren sendin." Diye mırıldandı.
Kawaki bu sözlerinin ardından mezarın üstünde ki üstü çizilmiş Konoha kafa bandını gördü.
"Bu kafa bandı?" Diye sorgularcasına sordu. Kawaki'nin bu sorusundan ardından arkasından ses geldi.
"Boruto'ya ben vermiştim." Diyerek cevapladı.
Kawaki cevaplayan kişiye doğru baktı, cevap veren kişi Uchiha Sasuke'ydi. Boruto'nun hayran olduğu ustasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto: New Life
Teen FictionBoruto'nun gizli bir hayat yaşadığı ve herkesin onu ölü sandığı bir hikayedir. Uyarı: Spoiler olabilir ! Boruto Manganın 66 bölümünden sonraya göre fan hikayesidir. Hikayeyi biraz kendi çapında değiştireceğim. Kurama gibi... Örn: Boruto'nun büyümüş...