4

404 29 5
                                    


Bölüm Adı: Cenaze


Boruto'nun ölümünden bu yana 3 gün geçmişti. Cenazesine başka köylerden dahil herkes toplanmıştı.

Boruto'nun ailesi ön sıralardaydı onların yanında ise Tsunade, Kakashi ve İruka vardı. Biraz arkalarında Uchiha ailesi, Nara ailesi, Yamanaka ailesi ve Kageler dahil bir çok insan vardı.

Herkes Boruto'nun mezarına ağlayarak çiçeklerini bırakırken Naruto cansız gözleriyle mezara baktı.

Oğlunun bedenini bile alamamıştı. Belki o ağır yaradan Boruto kurtulabilirdi...

"Daha güçlü olmalıydım." Diyerek sessizce mırıldandı Naruto.

Gaara eskisi gibi canlı gözlere sahip olmayan arkadaşına üzüntüyle baktı. Naruto'ya ne diyeceğini bilmiyordu. Bu durum için Naruto'ya hazırlanmasını söylemek zaten yeterince acı vericiydi şimdi ise gözleri önünde öldürülen oğlu hakkında konuşmak onun canını daha da yakabilirdi. Bundan dolayı Gaara sessizce Naruto'yu izledi. Hinata ile Himawari, Boruto'nun mezarında bağırarak ağlıyorlardı.

Sert olarak bilinen Hyuuga ailesinin varisi Hiashi Hyuuga torunun ölümüyle ağlamaktan yere doğru çökmüştü. Boruto'nun teyzesi Hanabi Hyuuga hemen babasının yanında ağlamakta yer almıştı. Konohamaru ağlarken Moegi onu göz yaşları içinde teselli etmeye denedi. Shino ve Kiba üzüntülü bakışlarıyla ne yapacaklarını bilemeden mezarın başında şok olmuş ifadeleriyle durdular.

Sarada ile annesi beraber ağlayarak Hinata ve Himawari'yi teselli ediyorlardı. Mitsuki güneşe doğru bakıp sessiz bir şekilde ağladı.

Shikadai ailesi ve onun yanında olan İnojin ile Chocho'yla beraber ağlamaya başladı. Sumire eski takım arkadaşları Wasabi, Namida ve ondan sonra katılan Tsubaki ile beraber ağlıyorlardı.

 Sumire'nin yakınında olan, Amado ile beraber olan Dr. Katasuke gürültülü bir şekilde "Genç Efendi!" Diye bağırarak ağlıyordu. Amado ise sessizliğini koruyarak Boruto'nun cenazesine derin bir ifadeyle baktı.

Kazekage'nin oğlu Shinki duygusuz gözlerinde ilk defa üzüntüsünü belirten gözyaşı damlaları düşmeye başladı.

Sasuke ve Kawaki uzaktan olayları sessiz bir şekilde inceliyorlardı. Artık Boruto ölmüştü ve onlar Boruto'nun isteğini yerine getirmişlerdi.

Ama derin üzüntüsü ve pişmanlığından dolayı Sasuke'nin pişmanlığını belirten düşünceler zihninde yankılanıyordu. 'Boruto ölmesini gerektirmeyen bir yolla kurtulabilir miydi?' Sasuke bu düşüncesinin ardından gözlerini sıkıca kapattı.

Kawaki ise Boruto'nun mezarına üzüntülü gözlerle bakıp ne yapması gerektiğini düşünüyordu.

Naruto köşede duran Sasuke ile Kawaki'ye doğru baktı. Artık içinde ki öfkeyi onlara göstermemeye karar vermişti. Çünkü eğer öfkelenirse, onlardan bunu isteyen oğlu Boruto'nun üzülüp tekrardan ona karşı hayal kırıklığına uğrayacağını biliyordu. Bu yüzden artık onlara kayıtsız davranmaya karar vermişti. 

Bu düşünceleriyle beraber Naruto parlaklığını kaybetmiş yorgun mavi gözlerini kapattı. Naruto'nun mavi gözleri Boruto'dan hafif daha açıktı Naruto, Boruto'nun gözünü hatırlamaya deneyince onun nasıl ilgisini çekmek için garip şeyler yaptığı anılar aklına geldi.

Naruto hafifte olsa bu anılar onu biraz yaşamak için umut vermişti. Naruto kararını vermişti. Eskisinden daha güçlü olup onu bu duruma sürükleyen Otsutsukileri durduracaktı.

Naruto oğlunu kaybetmesiyle artık parlak bir dünyada olamayacağını anladı ve bu düşünce beraberinde yeni bir amaç edinmeye başlamıştı. 

Boruto: New LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin