Hepinize tekrardan merhabalar!
Sizi bekletmeden bölüme almak istiyorum.
Oy ve yorumları unutmayın lütfen.
Keyifli okumalar...
Bölüm Şarkısı: Mehmet Erdem- Acıyı Sevmek Olur mu
30. Bölüm: "Mesafeler Sevmeye Engel Değil"
Bazı şeyler gizli kalmalı diye düşünürdüm hep. Ama gizli kalan şeyler günün sonunda hep açıklığa kavuşur, gizli hiçbir şey kalmazdı ortada.
Ateşe atılan odunlar alevlerin içinde yanar, kül olur. Ateşe girdiysen yanmayı göze alacaksın. Gerekirse geriye sadece küllerin kalacak.
Herkesin yaşamak istediği ve de yaşadığı hayat vardır. Çoğu kişi istediği hayatı yaşayamaz zaten. Hiç kimse elindeki imkanları olumlu yönde kullanmaz aksine hep daha fazlasını, daha iyisini ister. Haline şükretmek bir kenarda dursun hep başkasının hayatına imrenir ve hatta kıskanır.
Benim hedefim hayatımın bir kısmına kadar kariyerimdi. Sonra karşıma çıkan birini sevince onunla mutlu olmak olmuştu tek hedefim. Şartlar olumsuz olunca ayrılmış sadece hayatta kalmak olmuştu derdim. Şimdi ise sadece oğluma iyi bir anne olmaktı. Tek hedefim ise onun iyiliği için hayata tutunmaktı.
Hiç yaşamak istemediğim şeyleri er ya da geç yaşadığım zamanlar oldu. Şimdi de o zamanların sadece birindeydim.
Karşımda iki karış boyuyla dikilen oğlum parlayan gözlerinin içiyle bana bakıyor, dudaklarımdan çıkacak olan bir çift kelime için heyecanla nefes alıp veriyordu. Bana bakanın sadece o olmadığının da elbette farkındaydım ama benim odak noktam sadece oğlumdu.
"Anneciğim," deyip ona doğru yürüdüm. "Sen neden uyandın?"
Kafasını salladı iki yanına. Peluş oyuncağını kucağına alıp bana adımladı ve ortak noktada buluştuk. Şu an tüm gözlerin üzerimizde olduğuna emindim ve bu beni inanılmaz geriyordu. Elimde olmadan titrek çıkan sesimi saklamak istedim ama şu anda başaramazdım bunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUCAK DOLUSU YALNIZLIK
Storie d'amoreKUCAK DOLUSU YALNIZLIK Karanlık yolda tek başına yürüyordu, yanında bir ışık kaynağı olmadan adım atıyordu. Onun en büyük ışığı göğün tepesindeki aydı... O karanlık yolda tek başına yürümekten korkmuyordu. Yanında hiç kimseyi istemiyordu. O hiçbir...