2.8

293 22 12
                                    

Cenk'den

Beliz'i hâlâ bulamamıştık. Hava aydınlanmaya başlamıştı. Şuan ormanda baharın tokasını kaybettiği yerdeyiz.

"Bu ne?"

Diyen Leya dikkatimi çekti. Kafamı olduğu yere çevirdim. Yerde bir kırmızılık vardı ve ormanın içinde devam ediyordu.

"Kan mı o?"

Sesim titremişti, çünkü o kanın sahibinin Beliz olma düşüncesi beni endişelendirmeye yetmişti.

"Beliz'in kanı mı?"

Dedim. Herkes şok olmuş bir yüz ifadesiyle yerdeki ize bakıyordu.

"Yerdeki sıvı herneyse ormanın içine doğru devam ediyor."

Dedi Yağız.

Polisler hemen etrafa yayılmıştı. Adlî tıp yerdeki izin ne olduğunu bulmaya çalışıyordu.

"Êvet, yerdeki iz kan. Kayıp kıza ait olabilir incelememiz lazım."

Diye konuştu bir görevli. Bu konuşma beni kasıp kavurmaya yetmişti kendimi daha fazla tutamadım ve yere çöküp kafamı ellerimin arasına aldım. Bedenim ona bişey olacak düşüncesiyle titriyordu. 'ya ona bişey olursa?
O zaman ne yaparım ben?'

Çağan'dan

Cenk'in durumu kötü gözüküyordu ne yani gerçekten bu kadar mı korkuyordu Beliz için?
Bu kadar mı düşünüyordu onu? aklıma Cenk'in söyledikleri geldi.

Ya gerçekten Beliz benim yüzümden kaybolmuşsa, ya gerçekten hayatındaki herşey benim yüzümden değişmişse, Leya'nın sesiyle kendime geldim.

 "Çağan lütfen kendine gel artık.
Sabahtan beri hiç bir şey yemedin,
kötü gözüküyorsun. Eve gitmek ister misin? beraber gidebiliriz istersen?"

 "Teşekkür ederim Leya, ama benim burda kalıp Beliz'i aramaya devam etmem gerekiyor."

Dedim ve annemler ile beraber yerdeki kanın kaynağını öğrenmek için kan izini takip ettik.

***

10 dakika kadar yürüdükten sonra uçurum gibi bir yere gelmiştik. 

"Ya Beliz buradan düş-" 

"SAKIN DEVAMINI GETİRME!"

Diye tersledi Cenk Deniz'i.
Yanımıza koşarak bir polis geldi. 

"Yerdeki kanın sahibi hemen öğrenemiyoruz. Beliz Ersöz'ün bir akrabası var mı aramızda?" 

"Evet ben halasıyım." 

"Rüya hanım benimle karakola kadar gelmeniz gerekiyor. Hatta hepinizin gelmesi lazım." 

"Neden biz de geliyoruz?"

Dedi Leya.

"Hepinizin ifadesini almamız gerekiyor."

***

Cenk'den

-Cenk Ahriman, Beliz Ersöz'ün neyi oluyorsunuz?
+Arkadaşıyım.
-Onu nerden tanıyorsunuz?
+Buraya taşındığında pençe spor akademisine gelmişti orada kısa bir düello yapmıştık.
-Peki arkadaşlıktan öte bir ilişkiniz oldu mu?
+Bunu neden soruyorsunuz?
-Lütfen soruma cevap verin
+Yani durumlar biraz karışık tam olarak sevgili değildik ama benim ona karşı hislerim vardı.
-Peki Bahar Ersöz kaybolmadan önce kavga ettiniz mi? yani aranız nasıldı?
+Evet, minik bir kavgamız olmuştu.
-Neden kavga ettiniz?
+Özel bir konu.
-Lütfen anlatın.
+Of! onun güvenini kırdım.
-Nasıl?
+Onun olan bir şeyi almak istemiştim ama hırsızlık gibi değil yanlış anlamayın aslında onun değildi. Biz okçuyuz ve herkesin hayran olduğu bir ok var onu almak için kullandım gibi bir şey oldu.
-Peki bu konu onu intihara sürükleyecek kadar önemli miydi?
+Hayır. Çok saçma bir konu için öyle bir şey yapmaz.
-Teşekkür ederiz, çıkabilirsiniz.

***

-Çağan Efe Beliz Ersöz'ün neyi oluyorsunuz?"

Çağan: Kuzeniyim.
____

"

Nasıl tanıştınız?

Leya: Arkadaşımızın kuzeniydi, aynı zamanda öğretmenimizin yeğeniydi.
____

"Beliz Ersöz ile aranız nasıldı?

Yağız: Çok samimi değildik. Normal arkadaşlar gibi.
____

"Hiç kavga ettiniz mi?"

Deniz: Hayır, hiç kavga etmedim.
_

___

"Peki buradaki kişiler dışında Beliz Ersöz'ü tanıyan kişi veya kişiler var mı?"

Çağan: Evet var, Tuana Naz Tiryaki ve Sare Akçan

"Onlar kim?"

Çağan: Tuana arkadaşımız, ama Sare yeni geldi annemin teyzesinin torunu diye biliyorum.

"Peki bu kişiler arasında Beliz Ersöz'e zarar verecek biri var mıydı?

Çağan: Sare'yi bilemem ama Tuana asla zarar vermezdi.

____

"Tuana ne zaman sizden ayrıldı?"

Leya: Ormana gitmeden önce bize, daha doğrusu Çağan'a sinirlenip eve gitmişti.
_

____

"Peki Sare?"

Yağız: Bizimle beraber mezarlıkta Beliz'i arıyordu sonra ortalıktan kayboldu.
_

___

"Peki Sare dediğiniz kişinin Beliz Ersöz'e zarar verme olasılığı var mı sizce?

Çağan: Kızı tanımıyorum.

____

Deniz: Sare çok güzel biri bence zarar vermez.
____

Leya: Bu çok ciddi bir suçlama olur Sare aramıza yeni katıldı. Onu pek tanımıyorum.
_

___

Rüya: Hayır zarar vermez.
_

___

Salih: Sare'yi tanımıyorum.
_

___

Yağız: Ben Sare'den biraz şüphelendim ama günahını almak istemem.
____

"Teşekkür ederim bize vakit ayırdığınız için"

___________________________________________________

Bu bölüm kardeslerimayber ve AvisDizi tarafından yazılmıştır.

~Elif Asya
~Zeynep

Yorgun Savaşçı / Cenk AhrimanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin